Založ si blog

Gabika

Chcem tieto riadky venovat a pisat o človeku ktorý mi moc dal ,aj ked sa až tak dlho nepozname
ale za tych pár chvil čo sme boli spolu najma v práci mi bola nielen kolegynou ale najma kamarátkou
lepšie som to vdaka nej zvladala nechodila som tam z takou nevôlou lebo tam bola ona Gabika
bola tam pre mna ako slnko čo vždy vyjde po daždi ktore prijemne hreje aj Gabika tak isto vedela vždy
milým usmevom slovom zohriat pohladit najma na duši ,ked mi bolo tažko ona mi vždy vedela vliat dobru
energiu citila som sa s nou vždy dobre nielen že sa so mnou rozpravala ale vedela ma pochopit ved aj vie
nikdy mi nič nevyčitala nesudila ma preto aka som vždy je chápava je to skvelý človek takeho som doteraz
nestretla dakujem Bohu za nu ,mam ju velmi rada myslim na nu ked už teraz tam nepracujem velmi mi budde
chýbat jej usmev mile slovo ,ked mi vždy zakývala velmi sa ma to vedelo milo dotknut na duši som si
myslela predsa niekomu na mne zaleži aspon trochu že je tu niekto kto na mna nepozera z výšky nesudi ma
že ma vie mat uprimne rád ,rada zasluži si aby som o nej týchto pár riadkov napisala ,je to velmi dobra
duša viem že nik neni dokonalý nepozeram na to pozeram na snahu nato ako sa snaži byt k druhemu láskavá
milá ,priatelska aj mne moc dáva ,vážim si ju velmi zato a prajem jej nech je vždy štastná nech ma
pri sebe len ludi ktori ju maju radi taku aka je a ktorí jej budu vždy oporou .A ešte chcem napisat aj ked ma aj ona svoje chyby a určite má aj tak je to vo vnutri dobry človek určite ma aj ona svoje tažkosti ktoby nemal ale snaži sa ich prekonavat na druhych si nevybija svoje problemy vždy sa snaži byt mila ku každemu láskava čo aj je a preto ju mám rada som si ju oblubila za jej láskavu povahu ,snažim sa brat ludi takých aki su aj z chybami ved každý ma vo vnutri aj dobre stranky nielen zle ,tak aj Gabika tak isto je vo vnutri dobra duša ,viem že to máva tažke ale ide dalej nestažuje, sa je správna vie pochopit ineho je pracovita srdečna ,velmi jej prajem zo srdca aby bola vždy štastna nielen navonok ale vo vnutri zasluži si to nech nikdy nestrati svoju tvár ale si ju zachova navždy pokym bude žit lebo to je to najkrajšie zachovat si svoju tvár nehrat sa na niekoho ineho ale hrat iba seba byz samou sebou to nech jej vydrži a nech je taka aka je .

 

Bohu

02.06.2024

Ty si so mnou stale den čo den preto ti venovat tieto slova chcem aj ked mi býva tažko na duši moje dni su samy boj ty mi daváš silu v nom citim tvoju pomoc velku vo svojom srdci lasku nežnu vdaka tebe kračam dalej necitim sa ako slabý tien len tebe služit a milovat ta chcem moj Boh a Pán lásky Král tebe sa klaniam a srdce svoje dávam ty ma svojím pokojom hladíš do duše [...]

Carlo Acutist

30.08.2022

Carlo bol jedinečný ludsky chlapec ,prežil síce krátký ale plnokrestansky život miloval Ježiša najma v eucharistii odkial čerpal silu pre seba aby vedel zvladat svôj každodenny život najma duchovny ako sa spravat k iným , pomahal kde mohol bezdomovcom nosil jedlo čo si usporil zato im kupoval spacaky a najme jedlo mohol si uživat ako mlady kupit si pre seba čo by chcel ale on nie [...]

Večnost

10.07.2022

Po tom ako som ukončil svôj život sám ,lebo som už nevladal dalej bolo to bolestné na okamžik som pocitil bolest potom som sa ponoril do tmy vchadzal som do tmaveho priestoru rýchlo ma niečo tahalo dopredu ako ked magnet niečo pritahuje ,mal som všelijake pocity aj obavy strach čo bude so mnou ,aj som lutoval že som to urobil ale nemohol som žit dalej nemal som nikoho kto by ma [...]

von der Leyen, Kallas, Costa

Členské štáty rozdelili v únii moc. Kto ju získal?

27.06.2024 23:31, aktualizované: 28.06.2024 00:38

Zástupcovia členských krajín Európskej únie sa na summite v Bruseli dohodli na rozdelení hlavných pozícií v rámci EÚ inštitúcií.

Ivan Korčok, prezidentské voľby, Mária Kolíková

Poslanci odvolali šéfov výborov Šipoša a Kolíkovú

27.06.2024 19:02

Návrhy na odvolanie podali koaliční poslanci. Oba návrhy podporilo 76 zo 79 hlasujúcich poslancov.

tibor gašpar

Novým podpredsedom Národnej rady SR bude Tibor Gašpar

27.06.2024 18:58

Post sa uvoľnil po odchode poslanca Blahu, ktorý sa funkcie vzdal po zvolení do Európskeho parlamentu.

internát, areál, Zobor

Dažďová smršť zatopila centrum mesta aj nemocnicu. Výťahy nefungovali, pacientov vynášali na poschodia ručne

27.06.2024 18:05

Mesto pod Zoborom ráta škody na státisíce eur. Novozámockú nemocnicu museli zatvoriť, operácie tam „stopli“. Hrozil jej dokonca energetický blackout.

henrieta krehakova

Štatistiky blogu

Počet článkov: 83
Celková čítanosť: 155063x
Priemerná čítanosť článkov: 1868x

Autor blogu

Kategórie