Založ si blog

Večnost

Po tom ako som ukončil svôj život sám ,lebo som už nevladal dalej bolo to bolestné na okamžik som pocitil bolest
potom som sa ponoril do tmy vchadzal som do tmaveho priestoru rýchlo ma niečo tahalo dopredu ako ked magnet
niečo pritahuje ,mal som všelijake pocity aj obavy strach čo bude so mnou ,aj som lutoval že som to urobil
ale nemohol som žit dalej nemal som nikoho kto by ma podržal o koho by som sa oprel moja priatelka mi nerozumela
nechapala ma tažko mi bolo z toho že si našla ineho upadal som do depresii a alkohol k tomu ešte pridal
a potom prišli aj ine problemy narobil som si dlhy a nemal ako splatit hraval som a prehraval ,ked si nato
pomyslim je mi na nič z toho ale horšie je čo bude teraz so mnou ? citil som strach sice už som nebol v tele
aj tak som to citil aj tu opustenost zostal som sám a neviem čo bude dalej aka bude moja buducnost ,
ked som vyšiel z toho prechodu videl som svetlo bolo take jasne ake som nikdy nevidel v tom svetle bola osoba
vyzerala ako človek vlasy mal biele a vlnite tvár velmi žiarivá a jasna plná svetla ,citil som z neho pokoj
lásku aku som vo svete nikdy nepocitil ved keby som tak by som si nesiahal na život ,zrazu mi bolo prijemne teplo
lahko bol ku mne velmi láskavý povedal či skôr som to citil ako myšlienku že som mal na neho počkat kým si
po mna nepride ,zrazu mi ukazal môj život ako film sa premietal predo mnou aky som bol ako som sa spraval každá jedna
myšlienka každe slovo tu bolo zachytene čo som vyriekol hanbil som sa za špatne slova myšlienky napominal ma že som mal
inak rozmýšlat viac pomahat brat iných takých aki su milovat ich ,ked som žil vo svete nemal som vieru nechodil som
do kostola počul som sice že niečo je ale nevenoval som tomu pozornost bol som zamerany len na seba videl som to
tu ako mi to ukazoval môj vztah s priatelkou aky som mal byt a nebol som ,videl som ako sa svetlo zatemnilo
citil som jeho smutok to ma dostalo keby ma bol pokarhal alebo bol prisny alebo ma hned odsudil nebolo by sa ma to tak
dotklo ale toto ten jeho smutok nado mnou bolo mi to luto citil som sa previnilo ,nedokazal som sa vyhovarat
nemohol som nič lebo to čo som videl aky som bol nato som nemal vyhovorky proste som taky bol žil som tak
nedalo sa vyhovarat teraz som vedel že je to Boh ktorý mi to všetko ukazal predsa existuje ,keby som vtedy viac
veril modlil sa k nemu dal by mi silu aby som šiel dalej ale ja som na neho nemyslel neveril ,videl som len seba
že ma nik nemá rád vo svete a tu vidim ako som sa mýlil že je tu niekto kto ma stale miloval a miluje
čo bude teraz som si pomyslel čo bude so mnou videl som že vie načo myslim ved to vždy vedel ked mi ukazal môj život
povedal mi že zaleži na mne aka bude moja večnost ja som povedal že mi je to všetko luto a teraz je neskoro na napravu
keby som sa mohol vratit tak by som to napravil ale už sa nedalo a to ma naplnilo bolestou citil som jeho sucit
so mnou lásku stale bol ku mne láskavy nijaka vyčitka tvrda nevyšla z neho citil som z neho že je velmi milosrdný
viac ako som si vedel predstavit ,ako som čakal ,môj film sa stale opakoval a ja som sa z toho šiel zblaznit
čo to nikdy neskonči myslel som si dostal som strach z toho ,potom mi povedal že ak chcem byt s ním musím sa očistit
lebo nič nečiste nepride do neba ,bolo to na mne lutoval som že som sa tak unahlil a vzal si život ved to smie jedine
on Boh počul som už predtým že samovrahovia môžu skončit v pekle ja som v peklo a nič take neveril aj preto som si vzal život
nechcel som už žit vo svete trapil som sa keby som veril v Boha a mal nadej tak by som to neurobil to viem
tušil som že očistovanie bude bolestne ale suhlasil som nechcel som žit bez neho teraz ked som ho spoznal
lutost ma zachranila inak by som skončil v pekle ,tak som sa začal očistovat bolo to bolestne a dost on odišiel
a to bolo pre mna tažke stale som videl svôj život seba v tom obraze ktorý mi ukazal ,vo svete je bolest nič oproti
tomuto čo som prežival tu bola tu tma ale videli sme sa navzajom každy vedel dokedy sa bude očistovat
aj ja som to vedel ako dlho tu budem ale nadej mi davala silu aby som to zvladal ,Michal archanjel bol svedkom
pri sude ked mi Boh ukazal môj život mal sucit so mnou aj ma sem odprevadil dodaval mi silu povzbudzoval ma
viem že ma čaka nebo aj ked si ho nezaslužim po tom čo som urobil že som si siahol na život ale Boh je omnoho
milosrdnejši ako si človek mysli ak olutuje svoje skutky Boh vždy človeku odpusti a prijme ho k sebe ,tak aj mne odpustil
teraz ešte citim bolest ale verim že to dlho nepotrva a pridem k nemu kde najdem pokoj mier lásku aku som vo svete nikdy nepocitil
to mi dáva silu znášat bolest z očistovania ,pride chvila ked pridem k nemu a ja sa už neviem dočkat na tu chvilu
ked budem s nim už teraz citim k nemu lásku a len ta ma pohana dopredu viem že nebo to je láska a preto je to nebo
lebo je tam Boh ktorý je láska a tá navždy zostane ,viem že keby som nemiloval tak by som nebo nikdy nenašiel ani by som
tam neprišiel lebo kto miluje ten je už v nebi .

Carlo Acutist

30.08.2022

Carlo bol jedinečný ludsky chlapec ,prežil síce krátký ale plnokrestansky život miloval Ježiša najma v eucharistii odkial čerpal silu pre seba aby vedel zvladat svôj každodenny život najma duchovny ako sa spravat k iným , pomahal kde mohol bezdomovcom nosil jedlo čo si usporil zato im kupoval spacaky a najme jedlo mohol si uživat ako mlady kupit si pre seba čo by chcel ale on nie [...]

Dadka

24.07.2021

,Dadka je moja bývalá nadriadená ,je to človek ktorý sa snaží svoju prácu vykonávat čo najlepšie ,je svedomitá pracovíta poctíva priatelska ,na všetko velmi dbá ,má to tažke ale snaží sa ist dalej prácu si vykonáva čo najlepšie ako každý človek to má vo svojom vnutri tažke tak aj ona prežíva vnutorne boje tažkosti je dost citlivá ja verím že vo vnutri je [...]

Hlad vo svete

03.11.2020

Miliony ludi najma deti trpí hladom ,deti musia tažko pracovat aj dvanast hodin denne my sme na tom ešte dobre ale v tých krajinach to je strašne deti zbieraju odpadky aby mali čo jest niekolko dni nedali do ust nemali čo nik im nepomaha su same ,jeden chlapec pracoval na cukrovej trstine bol od rodičov daleko citil sa sám bolo mu smutno ani plat nedostal len dvakrat za den jedlo mnohi [...]

Roman Michelko

Koalícia sa nezhodne na Harabinovi ani na šéfovi NR SR. SNS má svoje požiadavky, hovorí Michelko

27.04.2024 14:50

Čo sa týka RTVS, vo vzduchu aktuálne lieta osem až desať mien ľudí, ktorí by chceli novej STVR šéfovať.

Euro / Eurá / Bankovka / Peniaze /

Števulová: Koalícia chce zastrašiť mimovládky. Michelko: Chceme zvýšiť transparentnosť ich financovania

27.04.2024 14:07

Strana Progresívne Slovensko považuje návrh novely zákona o mimovládnych organizáciách predložený SNS za protizákonný a protiústavný.

Dmitrij Peskov

Peskov: Neexistujú žiadne predpoklady pre mierové rokovania Ruska a Ukrajiny

27.04.2024 13:29

Špeciálna vojenská operácia, ako Rusko označuje vojnu na Ukrajine, bude pokračovať, pre mierové rokovania nie sú podľa Moskvy žiadne predpoklady.

Alexej Navaľnyj

WSJ: Putin zrejme nenariadil zabiť Navaľného, konštatovali americké tajné služby

27.04.2024 12:42

Americké tajné služby podľa nemenovaných predstaviteľov dospeli k záveru, že Putin pravdepodobne nenariadil, aby Navaľného vo februári zabili.

henrieta krehakova

Štatistiky blogu

Počet článkov: 81
Celková čítanosť: 152486x
Priemerná čítanosť článkov: 1883x

Autor blogu

Kategórie