Založ si blog

Archív: september, 2017

Dennik Vraha

Ked som bol chlapec a ešte ked žil môj otec bol som štastný ,pišem tu vo vazeni tento svôj dennik mam tu dost volneho času tak mi to aj trochu pomaha po tom všetkom ,kedy sa to vlastne začalo to moje trapenie vnutorne najma citil som sa po otcovej smrti tak sám matka ta žila len pre sestru mna si vôbec nevšimala skoro ,uzavrel som sa aj ked som mal chut tužbu sa niekomu vyrozpravat […]

Pokračovanie článku

Vnútorný Plameň

V noci nespávam ved ako môžem ked som prišla o svoju milovanu dceru ,o svoje slniečko ,môj život sa odvtedy zmenil nežijem len prežívám a v noci skôr bdiem ako spím ,stale ju vidim v ten posledny den ako som ju pripravovala do školy mala len sedem bola nádherná vlasky akoby zo zlata ,moja Vivien celá bola ako zo zlata ,usmiala sa na mna ked odchadzala vodila som ju do školy aj […]

Pokračovanie článku

Tunel bez Konca

Eliška bola stredoškolačka mala sedemnást ,bola vždy priatelska láskava každy ju mal rád ,vždy plná usmevu mala aj preto dost priatelov ,bola jedinačik pre rodičov to bolo zlato vyborne sa učila a planovala ist aj na vysoku mala plave vlasy tmavomodre oči bola aj krásna ale hlavne z nej vyžarovala dobrota pozitivna energia ,rodičia ju zbožnovali ved mali len ju ,teraz sa […]

Pokračovanie článku

Cesta k Láske

Mala som celkom spokojné detstvo ,rodičia sa o nas dobre starali ,mam ešte staršiu sestru je už vydata ja ešte nie už mi ide na tridsat a ešte som si nenašla nikoho nijaku lásku ,moje spolužiačky su už vydate len ja nejak neviem ako to povedat či nemam štastie alebo mam nejaku chybu že neviem sa zalubit nevie ma nik pritiahnut neviem prečo ,už si niekedy myslim že som chybna […]

Pokračovanie článku
ONLINE: Generál Pivnenko: Pre Rusov by bolo ľahšie zbaviť sa Putina, ako dobyť Charkov

ONLINE: Generál Pivnenko: Pre Rusov by bolo ľahšie zbaviť sa Putina, ako dobyť Charkov

23.04.2024 05:55

Rusi sa môžu pokúsiť dobyť mesto Charkov na východe Ukrajiny, ale neuspeli by, pretože by to stálo veľa zdrojov a času.

Známe kúpeľné mesto je pýchou Slovenska. V minulosti ho navštívil aj Gérard Depardieu a iné celebrity

Známe kúpeľné mesto je pýchou Slovenska. V minulosti ho navštívil aj Gérard Depardieu a iné celebrity

23.04.2024 05:00

Pekné zábery na mesto a okolie zachytil mReportér Ľubomír Vajda.

Zubná turistika očami lekárok zo Srbska: Slovákov trápi bezzubosť, chodia k nám po protézy aj implantáty. Láka ich cena

Zubná turistika očami lekárok zo Srbska: Slovákov trápi bezzubosť, chodia k nám po protézy aj implantáty. Láka ich cena

23.04.2024 06:00

Stomatologičky zo Srbska nám priblížili, čo láka Slovákov do ich ambulancií.

ATACMS či vojenskí poradcovia. Zameria Kyjev pomoc z USA aj na zničenie Krymského mosta?

ATACMS či vojenskí poradcovia. Zameria Kyjev pomoc z USA aj na zničenie Krymského mosta?

23.04.2024 06:00

Už tento týždeň by Ukrajina mohla z USA dostať ďalekonosné Armádne taktické raketové systémy – ATACMS.

henrieta krehakova

Štatistiky blogu

Počet článkov: 81
Celková čítanosť: 152361x
Priemerná čítanosť článkov: 1881x

Autor blogu

Kategórie