Založ si blog

Archív: jún, 2018

Herodes

Nemohol spaváť odvtedy nezaspal ako dal zabit tie deti tých chlapcov ,po nociach bludil chodil plný nepokoja po paláci ,nemá pokoja odvtedy ako prišli ti pocestni z dalekých krajím že vraj kde je ten židovska král ? ktorý sa narodil ,aký král ja som tu král chcelo sa mu kričat ale ovladol sa kolko námahy ho to stalo sa ovladnut aký král ? mne chce niekto zobrat tron ? to nikdy […]

Pokračovanie článku

Nebeský Kráľ

Nadišla chvíla nadišiel ten čas povedal Boh aby som ta synu moje slovo môj milovaný syn poslal na zem aby ludia mohli ziskat stratený raj nebo vyslobodit ich zo zla ku ktoremu su pritiahnutí , smutok mi drása srdce ked vidím že su stale nakloneni ku zlemu ako k dobremu ,otočili sa mi chrbtom bolí ma to velmi hovoril aj k anjelom ,ale ja ludi nechcem ani neopustím ako som opustil […]

Pokračovanie článku

Myšlienky

Strach plodí smutok ,hnev a nenavist najhoršia smrt človeka nieje smrt tela ale ducha ked do svôjho srdca pusti zlo a pychu vtedy zabija svoju dušu najvačším nepriatelom človeka je jeho pyšne a sebecke ja lebo len ked to si nechá vstupit do srdca to akoby si pustil nepriatela k sebe najvačším vítazstvom človeka je ked vie premôct pychu a vie odpustit vtedy najde pokoj v sebe smrt […]

Pokračovanie článku

David

Mladý pastierik bol pri ovciach stražieval najma v noci ,bol to pekny chlapec mal krásne oči ked sa zadíval mal v ních zvlaštnú iskru mal v sebe niečo jemnost citlivost ,byval skoro vždy zamysleny myslieval často na Boha jeho srdce tužilo po nom citil to tak v sebe ,miloval toto straženie mal rád ovečky o ktore sa staral a ktore chranil pred divými zvermi ,nedovolil aby sa k ním […]

Pokračovanie článku
Prezidentský duel Korčok – Pellegrini: Kandidáti si nič nedarovali, kampaň nabrala na obrátkach

Prezidentský duel Korčok – Pellegrini: Kandidáti si nič nedarovali, kampaň nabrala na obrátkach

28.03.2024 12:00

Duel prezidentských kandidátov Korčoka a Pellegriniho sme sledovali online.

Fatálne zlyhanie v pražskej nemocnici. Žene urobili potrat pri kontrole, splietli si pacientky

Fatálne zlyhanie v pražskej nemocnici. Žene urobili potrat pri kontrole, splietli si pacientky

28.03.2024 14:52

V pražskej Fakultnej nemocnici na Bulovke došlo k obrovskému omylu.

Teroristický útok si objednali Ukrajinci a máme dôkaz, tvrdí Moskva. USA: Nezmysel. Islamisti zas a znova priznali zodpovednosť

Teroristický útok si objednali Ukrajinci a máme dôkaz, tvrdí Moskva. USA: Nezmysel. Islamisti zas a znova priznali zodpovednosť

28.03.2024 16:36

Za útok v koncertnej sieni v Krasnogorsku na predmestí Moskvy je zodpovedný výlučne Islamský štát, vyhlásil bezpečnostný hovorca Bieleho domu John Kirby.

Rusko nezaútočí na Pobaltie, Poľsko či Česko, je to úplný nezmysel, ide len o strašenie ľudí, tvrdí Putin

Rusko nezaútočí na Pobaltie, Poľsko či Česko, je to úplný nezmysel, ide len o strašenie ľudí, tvrdí Putin

28.03.2024 08:00

"Voči týmto štátom nemáme žiadne agresívne úmysly," povedal ruský prezident.

henrieta krehakova

Štatistiky blogu

Počet článkov: 81
Celková čítanosť: 151930x
Priemerná čítanosť článkov: 1876x

Autor blogu

Kategórie