Založ si blog

Archív: júl, 2017

Chudoba a Hlad vo Svete

Sú krajiny kde je dost chudoby a najma deti hladuju ,žiju na uliciach ,je to smutné že tí čo vlastnia majetky miliardy nemaju ochotu pomahat týmto chudakom možno sa najdu medzi nimi vynimky čo pomôžu neviem nehovorim o všetkých nedavno som videla dokument o detoch v Nairobi ako žiju na uliciach fetuju len aby zabudli na chvilu na svoju smutnú realitu ,nemaju čo do ust […]

Pokračovanie článku

Pilát

Odsudil som nevinneho ,vedel som to hned ako som sa na neho pozrel ten jeho pohlad ,to nebol pohlad vraha či buriča bol to len otrhany prorok ktory pochadzal z nazareta nejaky tesar tak som počul o nom ,nenavidel som ich židov bol ako divoka zver ich rev nie a nie zastavit kričali ukrižuj ho ,nedal sa zastavit darmo som hovoril že ja nijaku vinu na nom nevidim ,viac a viac silil ich krik […]

Pokračovanie článku

Nero

Ked bol ešte dieťa nič v nom nebolo zločinne ani skazene ,ako mladik mal ešte čiste srdce citlive až neskor sa zmenilo zalubeny do krásnej dievčiny ktoru velmi miloval bola krestanka vtedy mu to nevadilo ,jeho matka bola vo vyhnanstve ešte nebol cisarom vtedy ,mal rád umenie chcel byt umelcom jeho učitel bol seneca ktory mu dal dost mal na neho vtedy velky vplyv ,Nero ako mladý muž […]

Pokračovanie článku

Priateľ Sami

Volám sa Jerome som z francúzska bývam v malom meste pri paríži chcem povedať príbeh o svojom islamskom priateľovi Samim mal som ho veľmi rád až dokiaľ neurobil čo urobil .Sami pochádzal z Iraku so svojimi rodičmi migrovali ked bol este chlapec presťahovali sa do našej ulici hneď som sa s ním skamaratil bol dosť tichý skromný páčil sa mi hrávali sme sa futbal dobre hral […]

Pokračovanie článku

Eliáš

Ked som sa narodil môj otec chcel ma dat do ustavu pre postihnutych matka bola proti tomu ,tak otec odišiel ,citil som taku vinu kvôli tomu matka sa trapila aj ja nohy mi chybali aj chybaju ale čo narobim ,snažim sa to brat športovo snažim sa byt vesely aj ked vo vnutri mam plač ,tažko sa nam žilo matka musela pracovat aj sa starat o mna ktory som bol bez nôh ,na začiatku som to mal […]

Pokračovanie článku

Priateľstvo nad Zlato

Moji rodičia a ja pochadzame z Iraku volam sa Jasin ,ked som bol chlapec tak rodičia so mnou i sestrou migrovali do anglicka ,ešte sa tu moc necitim ako doma ,priatelov moc nemam pozeraju na mna dost divne nie prijemne byva mi preto tažko pri srdci ,mam jedneho priatela Eliaša je bez nôh tak sa narodil ale je to skvely priatel chapavy vie vypočut vie mat rád a nevadi mu že som moslim […]

Pokračovanie článku

Oči plné Strachu

Salima mladá žena ktora pochadza z afganistanu ktora ako mlade dievča stratila rodičov pri bombovom utoku tažko preživala potom dni bolo jej velmi smutno za rodičmi a surodencami ona v ten den v tej chvili bola prave z kamaratkou vonku ked sa to stalo tak to prežila ,predtym detstvo mala pekne ked bol ešte pokoj chvilu v jej krajine ale potom začali sa tvorit skupiny teroristov ktori […]

Pokračovanie článku

Zradit Lásku

Bolo pár dni pred velkou nocou ,Ježiš ako každe sviatky aj tieto chcel ist do jeruzalema hoci vedel že tieto sviatky budu jeho tu na zemi posledne ,ale musel urobit to prečo sem prišiel aj ked ho to naplnalo hrôzou a strachom trpel hroznou uzkostou najma v tychto dnoch ,učenici sa tešili na sviatky ani si nevšimli moc že ich učitel je akysi zamlknuty a vážny ,akoby ho niečo […]

Pokračovanie článku

Rímský vojak Longinus

Loginus bol ešte mlady ked sa stal rímským stotníkom ,pochadzal z Ríma jeho rodičia boli celkom zámožní ako chlapec mal celkom dobre detstvo ,tužil byt už od malička vojakom služit v rímskych legiach ,ked ho prevelili do Jeruzalema šiel tam ale tužil ist radšej do inych krajin ,lebo počul že židovsky narod je dost rebelsky a moc sa tam netešil ale musel sa podriadit […]

Pokračovanie článku

Temná Hmota

Je vo vesmire stoja na nej hviezdy planety ,je neviditelna ,odkial je ako vznikla ? čo je to tá temná hmota ? vesmír sa stale rozpína stale vznikaju nove hviezdy planety suhvezdia ,keby nebolo temnej hmoty tak by hviezdy planety Nestáli a neboli tam kde su len vdaka tejto hmote nepadnu ale stoja na svojich miestach ,vesmiír ako sa hovori je nekonečny niektore hviezdy miznu v […]

Pokračovanie článku
786. deň: Rusko zaútočilo na čiernomorský prístav na juhu Ukrajiny, potvrdil Zelenskyj

786. deň: Rusko zaútočilo na čiernomorský prístav na juhu Ukrajiny, potvrdil Zelenskyj

19.04.2024 06:15

Raketami zasiahli prístavné zariadenia. Ráno boli ostreľované mestá Dnipro, Kryvyj Rih a Synelnykove.

V Iráne sa v noci ozvali explózie, podľa NYT útočil Izrael na leteckú základňu. USA o útoku vedeli vopred, zaznelo na G7

V Iráne sa v noci ozvali explózie, podľa NYT útočil Izrael na leteckú základňu. USA o útoku vedeli vopred, zaznelo na G7

19.04.2024 05:45

Izrael v noci na piatok zaútočil na Irán ako odvetu za jeho úder, uviedli pre americké médiá nemenovaní predstavitelia USA.

Zbierka na muníciu raketovo rastie, podporila ju i Čaputová. Ďakujeme, bratia Slováci, odkazujú ukrajinskí vojaci z frontu

Zbierka na muníciu raketovo rastie, podporila ju i Čaputová. Ďakujeme, bratia Slováci, odkazujú ukrajinskí vojaci z frontu

19.04.2024 16:30

Ciieľ bol najskôr vyzbierať jeden milión eur. Vzhľadom na obrovský ohlas a ochotu posielať peniaze obrancom, je zbierka bez finančného a časového limitu.

VIDEO: Zostrelili sme Rusom strategický nadzvukový bombardér, hlási Ukrajina. Moskva priznala stratu

VIDEO: Zostrelili sme Rusom strategický nadzvukový bombardér, hlási Ukrajina. Moskva priznala stratu

19.04.2024 10:20

Podľa ukrajinskej vojenskej rozviedky (HUR) bol bombardér zostrelený v oblasti 300 kilometrov od Ukrajiny.

henrieta krehakova

Štatistiky blogu

Počet článkov: 81
Celková čítanosť: 152285x
Priemerná čítanosť článkov: 1880x

Autor blogu

Kategórie