Založ si blog

Bohu

 

Ty si so mnou stale den čo den
preto ti venovat tieto slova chcem
aj ked mi býva tažko na duši
moje dni su samy boj
ty mi daváš silu v nom
citim tvoju pomoc velku
vo svojom srdci lasku nežnu
vdaka tebe kračam dalej
necitim sa ako slabý tien
len tebe služit a milovat ta chcem
moj Boh a Pán lásky Král
tebe sa klaniam a srdce svoje dávam
ty ma svojím pokojom hladíš
do duše mi steka tvoja láska ako rieka
pramen čo ma osviežuje
aj ked kráčam po kamenistej ceste
ty ma sprevadzaš ako môj otec
brat a priatel nenechaš ma padnut
aj ked niekedy stracam nadej
ked mam malo síl ty mi vraviš
som s tebou a vždy budem
a ja idem dalej aj ked je to tažke
ked nevladzem tvoja laska mi dáva silu
aby som to zvladala touto cestou ist dokazala
aj ked vidim na tejto ceste nelasku
ty mi dávaš nadej že raz stretnem lásku
do mojej duše hovoriš tvoj hlas
je ako tichý vánok nežný citim ta v sebe
v tichu počujem tvôj hlas ktorý ma vedie po ceste
plnej sráz verim že pridem ku tebe
čakáš ma ako otec ktorý ma privita objatim v jeho laske sa viac nestratim .

Gabika

19.06.2024

Chcem tieto riadky venovat a pisat o človeku ktorý mi moc dal ,aj ked sa až tak dlho nepozname ale za tych pár chvil čo sme boli spolu najma v práci mi bola nielen kolegynou ale najma kamarátkou lepšie som to vdaka nej zvladala nechodila som tam z takou nevôlou lebo tam bola ona Gabika bola tam pre mna ako slnko čo vždy vyjde po daždi ktore prijemne hreje aj Gabika tak isto vedela [...]

Carlo Acutist

30.08.2022

Carlo bol jedinečný ludsky chlapec ,prežil síce krátký ale plnokrestansky život miloval Ježiša najma v eucharistii odkial čerpal silu pre seba aby vedel zvladat svôj každodenny život najma duchovny ako sa spravat k iným , pomahal kde mohol bezdomovcom nosil jedlo čo si usporil zato im kupoval spacaky a najme jedlo mohol si uživat ako mlady kupit si pre seba čo by chcel ale on nie [...]

Večnost

10.07.2022

Po tom ako som ukončil svôj život sám ,lebo som už nevladal dalej bolo to bolestné na okamžik som pocitil bolest potom som sa ponoril do tmy vchadzal som do tmaveho priestoru rýchlo ma niečo tahalo dopredu ako ked magnet niečo pritahuje ,mal som všelijake pocity aj obavy strach čo bude so mnou ,aj som lutoval že som to urobil ale nemohol som žit dalej nemal som nikoho kto by ma [...]

ATACMS, rakety

Západné zbrane zmenili hru: Ukrajinci zatlačili Rusov. Uvoľnite nám ruky, vďaka ATACMS vyhráme, odkazujú z frontu

23.06.2024 00:00

Vojenskí velitelia volajú po zrušení obmedzení pre strely dlhého doletu.

potopenie, utopenie, plávanie, smrť, more, voda, ruka

V rybníku pri Hrušove sa topila dvojica, ženu vytiahli, muža sa nepodarilo zachrániť. Zrejme účinkoval alkohol

22.06.2024 20:44

Na miesto prišli aj hasiči - potápači z Rimavskej Soboty.

USS Theodore Roosevelt

Americká lietadlová loď priplávala do Soulu na trojstranné vojenské cvičenie

22.06.2024 19:45

Japonskom zintenzívnilo vojenský výcvik po tom, čo Rusko podpísalo zmluvu o strategickom partnerstve s KĽDR.

Nigel Farage

Farage: Putinovu inváziu vyprovokovali EÚ a NATO. Hanebný krčmový povaľač, nešetrili ho kritici

22.06.2024 17:20

Šéf pravicovo populistickej strany Reform UK zožal kritiku naprieč politickým spektrom.

henrieta krehakova

Štatistiky blogu

Počet článkov: 83
Celková čítanosť: 154891x
Priemerná čítanosť článkov: 1866x

Autor blogu

Kategórie