Založ si blog

Kain a Abel

Kain a Abel dorastali ,už ako deti boli velmi rozdielní ,Kain sa puštal do svôjho brata ,mal nepokojnu povahu
večne nahnevany zachmureny chodil mal v sebe akysi nepokoj ,rodičia mu vraveli musiš sa ovladat synu
nesmieš byt svôjho brata ,lebo inak budeš neštastny celý život ,ale Kain si nedal povedat jeho zavist a nenavist
z vekom rástla ,nebol nikdy spokojný bol rolnikom mal polia cele dni byval na poli pracoval aby nemyslel
na brata ktoreho nemal rád neznašal ho ,Abel bol pastierom miloval svoje ovečky o ktore sa staral ,
Kain sa zo svojím bratom nechcel stykat preto byval na poli až do noci ,ked všetci spali prichadzal
domov ,nespaval dobre nemohol stale myslel na brata ako ho miluju rodičia ako sa mu dari ,a jeho odstrkuju
jemu sa nedari ani uroda na poli od rana do večera lopoti a čo z toho ani to uznanie nemá od otca
ale braček ten má stale uznanie a nič velke nekoná len to že sa stará o smradlave ovce myslel si v duchu
ako ho len nenavidim ako velmi ,prečo on a nie ja ? prečo jeho maju radi a nie mna ?
prehadzoval sa nemohol spat spanok ho obchadzal ako vedel ,Boh videl jeho zmyšlanie a bolo mu z toho
smutno hovoril si brat nenavidi brata je to horšie a horšie z tým človekom skusim mu prehovorit do srdca
aby sa spametal lebo ta nenavist ktoru nosí v sebe ho zničí ,
Abel sa tiež trapil kvôli bratovi prečo na neho stale zazera prečo ho tak nenavidi ? ved vždy mu bol
vzorom je to jeho najstarší brat chcel byt stale s nim ale Kain ho od seba odhanal ,ako ho to bolelo
raz s nim hovoril o tom povedal čo som ti urobil že ma tak nenavidiš ? odpovedal mu maš to čo ja nemam
lásku rodičov Boha dari sa ti mne nie ,Abel povedal ved ja ti prajem lásku rodičov aj Boha aj ja ta
mám rád predsa tak prečo si taký nespokojny a stale zachmurený chodíš ?
nestaraj sa a daj mi pokoj mam robotu na poli na rozdiel od teba čo sa flakaš z ovcami a baranmi si ako
oni taka ovca a baran braček maj sa a viac sa mi neukazuj a odišiel Kain od brata
šiel na pole a tam sa zožieral zavistou zaspal až na prudky vietor sa prebudil hovoril k nemu
hlas prečo nenavidiš svôjho brata Kain ? hriech čiha pri dverach a ty sa musiš ovladat chodiš stale
nepokojny si žiadostivy musiš to ovladat lebo ta to zniči a pohlti ,Kain nepovedal nič len
pozeral odkial hlas prichadzá ,
potom si povedal musim ho zabit ,šiel za Abelom a povedal mu vyjdime si na pole
tak šli boli ticho Kain znenazdajky kamenom udrel Abela zabil ho potom ušiel
ked bol na poli prišli vyčitky čo to urobil chcel umriet aby našiel pokoj tie vyčitky boli strašne
hlas k nemu prehovoril kde je tvôj brat Abel ? Kain nato či ja som stražcom svôjho brata
čo si to urobil zabil si ho jeho krv volá ku mne už nenajdeš pokoja
Kain povedal mam strach že ma zabiju ked ma najdu ,Boh mu povedal nezabiju ta urobim ti znak
a nik na teba nesiahne ,Kain potom odišiel daleko ale nikde pokoj nenašiel kolkokrat
si prial umriet aby umlčal ten vyčitavy hlas v sebe stale videl pred sebou tvár svojho brata ako na neho
hladel ked umieral ten obraz už mu viac nezmizne nikdy ,
slovo povedalo lutujem že som chcel človeka vidim ake su zlé jeho skutky a je mi z toho do plaču
ale aj tak ho milujem aj ked si vybral zlo nie dobro človek vraždil a vraždi svôjho brata
plačem nad tým asi ho vyhubim i svet povedal otec slovo vravelo prosim ešte počkaj otče možno sa
ludstvo spameta dobre počkam synu ale ak nie vyhubim ho ,
ludia boli horši a horši na Boha zabudali vladla všade zloba nenavist a Boha to ničilo ta nelaska
medzi ludmi ,nadišiel čas synu zničim a vyhubim všetko živé človek si zvolil cestu zla
je v nom plno zloby ,slovo hovori otče je tu jeden človek a je spravodlivy prosim jeho nechaj
videl si ho volá sa Noe a modli sa k nám ,otec hovori ano videl dobre jeho uchraním synu
lebo si to ty praješ môj milovany syn moje milovane slovo ,moje srdce moje všetko
ano jeho skutky su dobre aj ja ho chcem zachranit poviem mu čo chystam aby sa zachranil
dám mu prikazy nech si postavi koráb aby nezahynul ,
syn hovori dakujem otče že ho zachraníš milujem ta aj ja teba synu ,a milujem aj človeka
aj ked jeho zmyšlanie je zle raz pride čas ked ho oslobodím od zla teba pošlem na svet
synu moje slovo ten čas ráz príde ,slovo hovori dakujem otče z radostou to urobim aby som zachranil človeka
lebo ho velmi milujem a chcem aby bol navždy s nami a žil v tej láske ako žijeme my ,
chcem aby žil lebo som ho stvoril z láskou a z lásky dal som mu seba dal som do neho svôj obraz svoju lásku
ano otče ked príde čas obetujem sa z lásky k nemu aby som ho zachranil od smrti večnej od zla
ktore ho robí tak neštastným naučí sa viac milovat a potom bude štastný a bude večne s nami otče .

Carlo Acutist

30.08.2022

Carlo bol jedinečný ludsky chlapec ,prežil síce krátký ale plnokrestansky život miloval Ježiša najma v eucharistii odkial čerpal silu pre seba aby vedel zvladat svôj každodenny život najma duchovny ako sa spravat k iným , pomahal kde mohol bezdomovcom nosil jedlo čo si usporil zato im kupoval spacaky a najme jedlo mohol si uživat ako mlady kupit si pre seba čo by chcel ale on nie [...]

Večnost

10.07.2022

Po tom ako som ukončil svôj život sám ,lebo som už nevladal dalej bolo to bolestné na okamžik som pocitil bolest potom som sa ponoril do tmy vchadzal som do tmaveho priestoru rýchlo ma niečo tahalo dopredu ako ked magnet niečo pritahuje ,mal som všelijake pocity aj obavy strach čo bude so mnou ,aj som lutoval že som to urobil ale nemohol som žit dalej nemal som nikoho kto by ma [...]

Dadka

24.07.2021

,Dadka je moja bývalá nadriadená ,je to človek ktorý sa snaží svoju prácu vykonávat čo najlepšie ,je svedomitá pracovíta poctíva priatelska ,na všetko velmi dbá ,má to tažke ale snaží sa ist dalej prácu si vykonáva čo najlepšie ako každý človek to má vo svojom vnutri tažke tak aj ona prežíva vnutorne boje tažkosti je dost citlivá ja verím že vo vnutri je [...]

Bratislava protivládny protest rtvs

Pod hromadnú pripomienku liberálov k zmenám v RTVS sa podpísalo vyše 11 000 ľudí

19.03.2024 12:14

Návrh zákona nerozdeľuje súčasnú RTVS, mení však kreovanie orgánov telerozhlasu.

čaputová, pavel

Čaputová po schôdzke s Pavlom: Vzťahy medzi ČR a SR sú predurčené k blízkosti. Našu spoluprácu však treba budovať a upevňovať

19.03.2024 11:40

Prezidentka Zuzana Čaputová sa počas návštevy Prahy stretla so svojím českým náprotivkom Petrom Pavlom.

hlasovací preukaz

Hlasovací preukaz na prvé kolo volieb sa dá osobne vybaviť do piatka

19.03.2024 10:30

Vybaviť preukaz môže za voliča aj ním splnomocnená osoba.

Vladimir Putin, Moskva, Rusko

Útok na Volkova bol mrazivo účinný. Dokazuje návrat ruskej špionáže do studenej vojny

19.03.2024 10:25

Rusi do každej vojny vstúpili v zlom stave, potom ale postupne, vďaka vysokému počtu ľudí a nulovému rešpektu k ich strate, sa dostali do formy.

henrieta krehakova

Štatistiky blogu

Počet článkov: 81
Celková čítanosť: 151723x
Priemerná čítanosť článkov: 1873x

Autor blogu

Kategórie