Založ si blog

Nemé vyčitky

Edmund nemohol spat ,bolo len niečo po polnoci ,vedla neho ticho spala jeho manželka Patricia ,hladel do tmy
myslel ako sa jeho manžekstvo rozpadá ,odkedy Patricia potratila sa navzajom odcudzili ,v jej pohlade videl
nemé výčitky velmi chcela deti on nechcel možno aj preto ho akoby vinila z toho ,citil to v jej pohlade
trapil sa aj on nemal sa komu vyrozpravat uzavrela sa mu vzdialila stale hladela niekam do prázdna citil
jej trapenie bolo mu to pravdaže lúto ,ale čo mohol urobit on jej predsa neprivolal potrat ,prečo ho viní ?
nevedel kam utiect pred jej pohladom kde najst oporu ved aj on sa trapil ,ju vôbec nezaujimalo ako sa cítí
že aj on sa môže trapit nielen ona ,jeho bezsenne noci ,na začiatku utekal do baru aby sa mohol niekomu vyrozpravt
sice len čiašnikovi ale potom stretol ju Teresu bola to náhoda ,videl ju ako sedí sama v bare tak si k nej prisadol
objednal jej drink ,bola krásná a niečo z nej vyžarovalo nielen krása ,prihovoril sa jej a tak to začalo
jej sa mohol potom vyrozpravat zo svojho trápenia ake má ,citil že ho chápe ,je iná ako Patricia chápavejšia
netešil sa domov skoro nikdy chcel byt s nou ,ako má teraz povedat Patricii že ma niekoho ved je to jej vina
že si našiel inu ,ked nenachadzal podporu doma pochopenie tak ho pravdaže hladal inde ,vstal šiel si zapalit
to mu trochu pomahalo upokojit nervy ktore mal v poslednych dnoch napnute najma kvôli nej ,lutoval ju
teraz ju má opustit ? ale dalej nedokaže už s nou žit ,bol na balkone vdychoval nočný vzduch ked dofajčil
šiel si lahnut ,spala stale ani sa neprebudila hladel na nu ako spí ,videl v nej stale tu bolest smutok
nikdy sa s tým asi nezmieri že prišla o dieta ,prial si ležat a byt z Teresou ,ráno ho čaka dost práce
vo firme kde pracuje ,nevie ako jej to povie ale musí ,ked odchadzal z práce šiel k Terese milovali sa spolu
domov sa mu nechcelo ist ale musel ,Patricia sedela v obyvačke asi ho čakala povedala že večeru ma na sporaku
povedal že jedol nieje hladný ,už sa chystal že jej to povie ale zas videl v jej očiach smutok
ale musi jej to povedat tak začal hladela na neho ani nie prekvapene hovorila že niečo tušila že asi ma niekoho
bol rád že to nevzala zle ale citil že vo vnutri môže citit bolest aj ked to nedáva najavo ,
tak si pobalil svoje veci a odišiel naposledy ked sa na nu pozrel videl že má slzy v očiach aj tak odišiel
teraz to bude ine bude štastny z Teresou tak si myslel ,
ked k nej prišiel videl na nej prekvapenie na jej tvári toto nečakal myslel si že sa bude tešit ale ona
hladi na neho že už si sa odstahoval si mysli ,povedal jej som si myslel že budeš štastnejšia
ved som povedala tak si jej to povedal ako to vzala ? odpovedal celkom dobre prekvapivo dobre to som nečakal
na začiatku to bolo dobre ale potom sa to začalo kazit citil ako sa mu Teresa vzdaluje nevedel prečo
azda nema niekoho myslel si ,tá chápava Teresa sa zmenila nespoznaval ju ,miloval ju tak ho to trapilo
napokon mu oznamila že ma ineho a toho miluje ,bol nahnevany kričal ako mu to mohla urobit a odišiel
šiel do hotela , potom si našiel podnajom ,do práce nechodil vzal si volno potreboval čas aby sa z toho
nejak dostal ,ako mu to len mohla urobit ? tak jej veril miloval ju a ona ho klamala z iným
k Patricii sa nechcel vratit ,potom sa dozvedel že Patricia mala nehodu ležala v nemocnici dost vážnom stave
nechcel na začiatku ist za nou ,ale potom šiel videl ako tam leží bez života ,do oči mu vstupili slzy
ubližil jej že ju oklamal z inou trapila sa kvôli tomu potratu ešte a on myslel na seba kde sa vyplakat
ked ona viac potrebovala oporu tak nebol pri nej ,zrazu mu to prišlo velmi luto ,
nevedel či sa z toho dostane lekari jej nedavali velke šance ,chodieval za nou skoro denne
napokon sa predsa prebrala bol pri nej ked otvorila oči hladela na neho prekvapene že je pri nej
trochu sa snažil usmiat na nu ale moc mu to nešlo ,pytala sa ho prečo je pri nej povedal že ho Teresa sklamala
a dozvedel sa o jej nehode prišiel sice nechcel hned ale si to rozmyslel ,hovoril že mu je luto že ju nechal
mal slzy v očiach nevedel či mu odpusti ,Patricia tiež mala slzy v očiach ked jej bolo po niekolkych
dnoch lepšie mu povedala ako na neho čakala kedy sa vrati ,stale ho lubila aj ked ju umarala ta bolest
za dietatom aj ked mu to nedavala najavo ,hovorila že je to aj jej vina že šiel hladat inde oporu
mala mu ju dat ked jej hovoril o svojom vnutornom trapeni že aj on sa trapil nielen ona ,mal si mi to povedat
hovorila povedal ako ked som videl ako na mna hladiš tvôj pohlad tie vyčitky ,viem nechcel som deti
ale teraz by som chcel ,usmiala sa na neho ked sa vyliečila znovu to skusili a teraz maju chlapčeka ktorý sa volá
Roland preživaju štastie najma Patricia že ma syna odpustila Edmundovi aj on ju znova začal milovat tentoraz
viac a silnejšie ako predtym a ona sa mu snažila byt viac oporou ako predtym ,Edmund bol tiež štastny tešil sa
synovi hraval sa s nim venoval sa mu ako mohol ,bol rád a štastny že ma taku rodinu milujucu manželku a krásneho
synčeka .

Carlo Acutist

30.08.2022

Carlo bol jedinečný ludsky chlapec ,prežil síce krátký ale plnokrestansky život miloval Ježiša najma v eucharistii odkial čerpal silu pre seba aby vedel zvladat svôj každodenny život najma duchovny ako sa spravat k iným , pomahal kde mohol bezdomovcom nosil jedlo čo si usporil zato im kupoval spacaky a najme jedlo mohol si uživat ako mlady kupit si pre seba čo by chcel ale on nie [...]

Večnost

10.07.2022

Po tom ako som ukončil svôj život sám ,lebo som už nevladal dalej bolo to bolestné na okamžik som pocitil bolest potom som sa ponoril do tmy vchadzal som do tmaveho priestoru rýchlo ma niečo tahalo dopredu ako ked magnet niečo pritahuje ,mal som všelijake pocity aj obavy strach čo bude so mnou ,aj som lutoval že som to urobil ale nemohol som žit dalej nemal som nikoho kto by ma [...]

Dadka

24.07.2021

,Dadka je moja bývalá nadriadená ,je to človek ktorý sa snaží svoju prácu vykonávat čo najlepšie ,je svedomitá pracovíta poctíva priatelska ,na všetko velmi dbá ,má to tažke ale snaží sa ist dalej prácu si vykonáva čo najlepšie ako každý človek to má vo svojom vnutri tažke tak aj ona prežíva vnutorne boje tažkosti je dost citlivá ja verím že vo vnutri je [...]

SR Prezidentka Čaputová Úradovanie Východ Prešov Návšteva

Čaputová: Z východu som nadšená, rada sa sem vraciam

25.04.2024 21:45

Prezidentka navštívila rusínske divadlo, evanjelické gymnázium, centrum pre obete násilia či národnú kultúrnu pamiatku na Solivare.

SR Bratislava EK Vláda Jourová RTVS MK Stretnutie TK BAX

Jourová rokovala s Ficom i Šimkovičovou: Nikto si neželá, aby Slovensko prišlo o peniaze EÚ, eurokomisia má však otázky

25.04.2024 19:57

EK diskutuje s vládou o zmenách v trestnom práve, ktoré vládna koalícia napriek žiadosti komisie presadila v zrýchlenom režime.

Lukasenkova atletka

Lukašenko prezradil, kedy odíde. Ženu na čele štátu nechce, ale atlétku, ktorá neznáša dúhové farby, by podporil

25.04.2024 19:00

Alexandr Lukašenko tvrdí, že Bielorusom sa žije oveľa lepšie ako pred tromi desaťročiami. Ako vyzerá porovnanie ich finančných pomerov so Slovákmi?

Praha, masová streľba, Česko

Strelec z pražskej univerzity netrpel duševnou poruchou, motív úrady oznámia čoskoro

25.04.2024 18:21

V hlavnej budove Filozofickej fakulty UK v Prahe 21. decembra 2023 jej študent zastrelil 13 ľudí a jedna osoba neskôr zomrela v nemocnici.

henrieta krehakova

Štatistiky blogu

Počet článkov: 81
Celková čítanosť: 152432x
Priemerná čítanosť článkov: 1882x

Autor blogu

Kategórie