Založ si blog

Boh ako Láska

Bol stále večne, stvorený z lásky tej krásnej mocnej energie ,ktorá naplná priestory vesmír ,láska spája tohoto ducha
v nom je slovo ktore bolo na zemi a ktore všetko stvorilo chcel a bolo ,povedal a stalo sa ,nik nevidel tuto osobnost
bytost ,slovo povedalo utvorme človeka na náš obraz nám podobny , a urobil svojim duchom láskou ktorá je v nom
prenika v nom ,tvoril ho z radostou dušu utvoril čistu a nevinnu ,uplne na začiatku chcel mat podobne bytosti ako je
on povedal si utvorim anjelov nebeských priatelov a stalo sa ,bol štastny plný radosti jedneho utvoril ozaj krásneho
najkrajšieho podobneho sebe ,plneho krásneho jasneho svetla ,miloval ho velmi ako aj iných ,chcel to musel tu lásku
niekam dat niečo stvorit ,a dat do neho celú svoju lásku krásu ,Boh je nádherná bytost plná krásy ktora je z lásky
v nebi je radost z anjelov krásných jemu podobných bytosti duchov ,kde je nebo tam je Boh kde je Boh tam je láska
anjeli boli s nim pri nom citili radost štastie lásku ,tešili sa z jeho pritomnosti svojho stvoritela Boha v jeho
blizkosti nachadzali pokoj lásku ,tie najprijemnejšie pocity ,ten najkrajši anjel bol tiež na začiatku štastny
ale potom sa v nom začal prebudzat pocit ktory ho znepokojoval začal cítit pýchu že je tak krásny prečo nemôže byt
ako Boh ? si kladol v sebe tuto otázku ,pýcha v nom rástla viac a viac až to bolo už neunosne v nom ,
Boh zbadal že tento anjel akysi nepokojny aj sa ho pytal čo je z tebou ? prečo tak nežiaríš ? vedel dobre ale chcel
to počut od neho ,anjel mu povedal tento Lucifer anjel svetla ,nosim v sebe nepokoj prečo nemôžem byt ako ty ?
Boh mu odpovedal to nemôže nik ale môžeš sa mi podobat v láske milovat svojich druhov anjelov a najma milovat mna
ved ja ta tak velmi milujem stvoril som ta z lásky si mi tak najdrahši ako ini anjeli ,Lucifer povedal chcel by som
je to vo mne silne túžba byt ako ty mat tu silu tvorit ako ty ,Boh mu nato pycha sa v tebe zrodila ach neštastny anjel
mne tak drahý prečo si jej dal volnost mate slobnu vôlu a v tej vôli tužiš a chcieš byt ako ja mysliš si som krásny
ako Boh tak prečo nie zožiera ta to vo vnutri až tato zniči ak to neodoženieš od seba ,maš tu všetko pokoj lásku radost
čo ešte chceš ,ved si ako ja prečo chceš viac? odpovedal mu chcem túžím po tom nemôžem si pomôct ,je mi ta tak luto
neštastný anjel svetla dal som ti tak mnoho rozdavaš svetlo to ti je málo ? je povedal daj mi viac žiada už drzo
Boh je smutný z tejto žiadosti povie nik nemôže byt viac ako ja nik ,ak budeš mat lásku ta ta robi mne podobnemu
vtedy budeš mat všetko ,Lucifer odišiel namrzeny potom si povedal nebudem mu služit a vzdialil sa od Boha čo ho začalo
mučit už necitil ten pokoj radost štastie pýcha to zničila ,začal mat strach z Boha začal ho nenavidiet
už nemohol byt pri nom ani nechcel ,Boh velmi smutil za padnutým anjelom a ešte ked sa k nemu pridali dalši
smutok mu dusil vnutro ,plakal hovoril svojim anjelom moje neštastne stvorenie tak velmi som ho miloval prečo to urobili?
chceli viac ach tá pýcha teraz maju peklo v sebe už nebudu mat pokoja nenavist ich robi neštastnymi ,trpia ale oni to chcu
lebo vyhnali lásku radšej si vybrali zlo nenavist ku mne ,trapilo ho to aj bude naveky ,
anjeli ho darmo utešuju nepomaha všetko dal do nych lásku aku radost citil ked ich tvoril ,ako sa mu odvdačili
pychu si pozvali k sebe otvorili cestu zlu čo sa zrodilo v ných z pychy ,
slovo u Boha povedalo utvorme svet duch to začal tvorit zas citil radost pri tvorbe aby aspon zabudol na tych
anjelov čo padli ,najprv bola tma všetko bolo neusporiadane priepast odkial vzdychali anjeli čo padli
začal všetko davat do poriadku povedal svojim slovom bud a bolo svetlo a ostatne zem rastliny mesiac hviezdy slnko
zvierata chcel to a bolo to stačila nato myšlienka jedine slovo ducha a stalo sa ,
potom povedal teraz utvorme človeka na naš obraz podla duše ,chcel ho tužil po nom ,tak vzal hlinu stvaroval ju
a vdychol zo seba ducha do nej ,bol spokojny štastný ked ho tvoril je mi podobny hovoril čisty nevinny
dávam do neho lásku seba pokoj radost a bude mi priatelom navždy to chcem, lebo ho velmi milujem ,

Carlo Acutist

30.08.2022

Carlo bol jedinečný ludsky chlapec ,prežil síce krátký ale plnokrestansky život miloval Ježiša najma v eucharistii odkial čerpal silu pre seba aby vedel zvladat svôj každodenny život najma duchovny ako sa spravat k iným , pomahal kde mohol bezdomovcom nosil jedlo čo si usporil zato im kupoval spacaky a najme jedlo mohol si uživat ako mlady kupit si pre seba čo by chcel ale on nie [...]

Večnost

10.07.2022

Po tom ako som ukončil svôj život sám ,lebo som už nevladal dalej bolo to bolestné na okamžik som pocitil bolest potom som sa ponoril do tmy vchadzal som do tmaveho priestoru rýchlo ma niečo tahalo dopredu ako ked magnet niečo pritahuje ,mal som všelijake pocity aj obavy strach čo bude so mnou ,aj som lutoval že som to urobil ale nemohol som žit dalej nemal som nikoho kto by ma [...]

Dadka

24.07.2021

,Dadka je moja bývalá nadriadená ,je to človek ktorý sa snaží svoju prácu vykonávat čo najlepšie ,je svedomitá pracovíta poctíva priatelska ,na všetko velmi dbá ,má to tažke ale snaží sa ist dalej prácu si vykonáva čo najlepšie ako každý človek to má vo svojom vnutri tažke tak aj ona prežíva vnutorne boje tažkosti je dost citlivá ja verím že vo vnutri je [...]

vojna na Ukrajine

ONLINE: Michel: Aby bol v Európe mier, musí sa pripraviť na vojnu. Volá po vojnovej ekonomike

19.03.2024 06:15

Ak nebude reakcia EÚ správna a neposkytne Ukrajine dostatočnú podporu, aby zastavila Rusko, budeme ďalší na rade, tvrdí šéf Európskej rady Michel.

Putin

Putinov triumf odobrili hostia z AfD. Ako ruské voľby "monitorovali" extrémisti z Nemecka

19.03.2024 06:00

Aby prezidentským voľbám dodal zdanie legitimity, Putin si ako pozorovateľov pozval poslancov nemeckej strany AfD.

Grasalkovičov palác, Prezidentský palác

ANKETA: Osem kandidátov na prezidenta odpovedalo na 19 otázok. Tu sú všetky odpovede

19.03.2024 06:00

Do ankety sa zapojilo osem z desiatich kandidátov. Líder SNS Andrej Danko sa v pondelok doobeda kandidatúry vzdal v prospech Štefana Harabina. Milan Náhlik a Štefan Harabin do uzávierky neodpovedali.

anketa kandidati-kolaz

Veľká prezidentská anketa: Aké majú plány so Slovenskom a čo odkazujú mladým? Kandidáti odpovedali aj na to, kde budú bývať alebo či využijú vládny špeciál súkromne

19.03.2024 06:00

Kandidáti pre Pravdu opísali svoju víziu, predstavu o tom, aký má byť prezident a odpovedali na 19 kľúčových hodnotových otázok.

henrieta krehakova

Štatistiky blogu

Počet článkov: 81
Celková čítanosť: 151718x
Priemerná čítanosť článkov: 1873x

Autor blogu

Kategórie