Založ si blog

Priateľstvo nad Zlato

Moji rodičia a ja pochadzame z Iraku volam sa Jasin ,ked som bol chlapec tak rodičia so mnou i sestrou migrovali
do anglicka ,ešte sa tu moc necitim ako doma ,priatelov moc nemam pozeraju na mna dost divne nie prijemne byva
mi preto tažko pri srdci ,mam jedneho priatela Eliaša je bez nôh tak sa narodil ale je to skvely priatel chapavy
vie vypočut vie mat rád a nevadi mu že som moslim ,nema predsudky nieje rasista ,som štastny ked som s nim
vediem ho na prechadzky chodime do prirody ,ked mi je tažko tak ma vie potešit ma velky zmysel pre humor čo velmi
na nom obdivujem aj ked je bez noh vie sa tešit zo života vraj si zvykol hovori ale ja viem že tomu sa neda uplne
zvyknut ,žije z matkou otec ich opustil ked sa dozvedel že sa narodil bez nôh ,už pracujem som technik s počitačmi
to viem vyborne ,dokonca som opravil aj Eliašovi notebook ,bol rád potrebuje ho dost aj kvôli práci ,
som dost samotar nemam takeho veseleho ducha ako on ,mam ho velmi rád ako brata ,prirastol mi k srdcu ,aj on to tak citi
moji rodičia tiež pracuju ,v jednej firme ,zaoberujucej sa stavebnictvom ,stale citim ako sa na nas ludia pozeraju
najma po tych utokoch v pariži mna to aj rodičov dost mrzi mame strach že nas vyženu odtialto naspat do iraku
nechcel by som sa tam vratit je tam vojna zabijanie nesloboda ,citim strach z toho ,čo urobime ak nas pošlu naspat
Eliaš mi rozumie vie ako mi je utešuje ma že k tomu nepride aby som nato nemyslel ,ale ja myslim neda sa nemysliet
to pochopi len ten kto to zažil ,nepatrim k nijakej skupine teroristov ,som len moslim mam svoju vieru ,a nikoho
zabijat nechcem ,byva mi sice aj smutno za domovom ale vratit sa tam nechcem mam strach ,naša vlast je ohrozena
aj utoky zabijanie nesloboda ,tu som celkom spokojný mam tu Eliaša ktoreho mam velmi rád ,chcel by som aj priatelku
zatial sa mi nejak nedari asi preto že som arab ale dufam že najdem ,chcem milovat mat rodinu deti tužim po tom
Eliaš mi hovori že mi najde dievča ja mu nato som zvedavy som moslim a za tymi tunajšie dievčata nepojdu boja sa nas
on nato možno sa najde jedna čo pojde hovori ,rád maluje je umelec je tak citlivy je inak pekny muž ma blede plave
vlasy modre ako nebo oči ,len nema nohy ,ale mne to neva žije cely život z tymto handicepom ,ale berie všetko z humorom
snaži sa a ide mu to ma priatelov dievča sice nie ale ma takych na voziku ale aj bežnych ,maju ho radi lebo vie davat
v tychto ludoch je dost srdečnosti aj ked im niečo chyba ine to nahradi su viac priatelskejši laskavejši ,som rád
že ho mám ,necitim sa tak sám ,žijeme na jednej ulici ,tam sme sa zoznamili ja som len na neho civel že nema nohy
a on nato že čo pozeram na neho ako na niekoho z inej planety ,a zasmial sa nato hned sa mi zapačil jeho vesele oči
svietili na mna usmev srdečny uprimny nie falošny ,hned sme sa zpriatelili ,pači sa mi jedna vydavam ju ked byvam vonku
je skoro susedka vola sa Sarah je krásna ale vidim že nema taky zaujem mam strach že ma odmietne ,
Eliaš ma nabada aby som ju pozval niekam do kina alebo na kavu ja sa zdraham som moslim nepojde hovorim mu on
nato ani si neskusil a hned hovoriš že nepojde uvidiš že pojde hovori a usmeje sa ,tak dobre skusim hovorim mu
tak som šiel za nou pozdravil ju pozrela na mna pohlad udiveny trochu ,mal som strach že povie nie ,
bola krásna velmi ,oči mala hnede tmave ,take sa mi pačia ,pozyval som ju na kavu a čakal čo povie ,chvilu váhala
potom povedala že dobre pojde nečakal som to myslel som že ma odmietne pošle niekam ,bol som štastny velmi
Eliaš mi povedal no nehovorim jedna sa najde a ty hned že nepojde ,tak sme sedeli na kave pozerali jeden na druheho
nevedel som čo povedat ,snažil som sa hovorit o sebe udivilo ma že Sarah ma už niekolko dni sledovala ako sa prechadzam
z Eliašom aj ma chcela oslovit ale vraj nemala odvahu obaja sme sa tomu zasmiali ,bolo nam dobre
uvolnil som sa potom hovoril o svojej krajine ,aj o strachu ak nas pošlu naspat ubezpečovala že nie ,
potom som ju vyprevadil domov ,ona mi o sebe povedala že študuje medicinu chce liečit srdce ,pomahat
potom sme sa začali stretavat ,ked doštudovala tak sme sa vzali jej rodina sice moc nechcela ale my sme sa lubili
a nič nas neodlučilo ani rodičia jej ,moji boli radi ,Eliaš mi bol svedkom ,teraz čakame dievčatko Sarah je lekarka
ja dalej pracujem ako technik ,som štastny že mam rodinu a zatu vdačim Eliašovi keby niet jeho nikdy by som sa jej
ani neprihovoril a neodhodlal nato ,je to priatel nad zlato a velmi si ho vážim ,som rád za neho ,velmi lubim
Sarah a tešim sa na dievčatko ,je pre mna všetkym moja rodina ,aj môj priatel Eliaš ,dufam že aj on najde lasku
prajem mu to ,zasluži si to najviac ,moc pre mna urobil to mu nikdy nezabudnem keby som vedel tak by som mu dal nohy aby
mohol chodit ale to neviem ,on je aj tak štastný ovplyva humorom ,aj Sarah ho ma velmi rada chodieva k nam aj my k nemu
bude krstny mojej dcere ked sa narodi ,leppšieho krstneho si ani nemôžem želat ako je môj priatel Eliaš .

Carlo Acutist

30.08.2022

Carlo bol jedinečný ludsky chlapec ,prežil síce krátký ale plnokrestansky život miloval Ježiša najma v eucharistii odkial čerpal silu pre seba aby vedel zvladat svôj každodenny život najma duchovny ako sa spravat k iným , pomahal kde mohol bezdomovcom nosil jedlo čo si usporil zato im kupoval spacaky a najme jedlo mohol si uživat ako mlady kupit si pre seba čo by chcel ale on nie [...]

Večnost

10.07.2022

Po tom ako som ukončil svôj život sám ,lebo som už nevladal dalej bolo to bolestné na okamžik som pocitil bolest potom som sa ponoril do tmy vchadzal som do tmaveho priestoru rýchlo ma niečo tahalo dopredu ako ked magnet niečo pritahuje ,mal som všelijake pocity aj obavy strach čo bude so mnou ,aj som lutoval že som to urobil ale nemohol som žit dalej nemal som nikoho kto by ma [...]

Dadka

24.07.2021

,Dadka je moja bývalá nadriadená ,je to človek ktorý sa snaží svoju prácu vykonávat čo najlepšie ,je svedomitá pracovíta poctíva priatelska ,na všetko velmi dbá ,má to tažke ale snaží sa ist dalej prácu si vykonáva čo najlepšie ako každý človek to má vo svojom vnutri tažke tak aj ona prežíva vnutorne boje tažkosti je dost citlivá ja verím že vo vnutri je [...]

novela Trestného zákona, parlament

Poslanci majú v roku 2024 zarábať vyše 6600 eur. K platu patria ešte paušálne náhrady

26.04.2024 17:17

Plat poslanca určuje zákon o platových pomeroch niektorých ústavných činiteľov SR.

AfD / Alternatíva pre Nemecko /

Neplatili ma Rusi, prijal som od nich len malé balíčky, povedal nemecký poslanec Bystroň

26.04.2024 16:42

Bystroň na otázku magazínu prijímanie balíčkov priamo nepoprel, celú kauzu potom označil za kampaň proti nemu.

SR Bratislava dron nemocnica Rázsochy zbúranie BAX

KDH namieta zmenu rozhodnutia o nemocnici Rázsochy, chce odvolať Dolinkovú

26.04.2024 16:34

Namiesto koncovej univerzitnej nemocnice na bratislavských Rázsochách sa má prestavať nemocnica v Ružinove a na Rázsochách má vzniknúť detská nemocnica.

medveď, Žiar nad Hronom

V Žiari nad Hronom zvýšte pozornosť, pohybuje sa tam medvedica s mladými

26.04.2024 16:09

Pohyb medvedice spozorovali v okolí Šibeničného vrchu a na Slnečnej stráni v blízkosti cesty na Partizánskej ulici.

henrieta krehakova

Štatistiky blogu

Počet článkov: 81
Celková čítanosť: 152449x
Priemerná čítanosť článkov: 1882x

Autor blogu

Kategórie