Založ si blog

Cesta Tieňov

Nico sa necitil dobre po prebdených nociach mal tvár strhanu ked sa na seba pozrel do zrkadla ,stale ho velmi
trapilo že nevyliečil Luciana že mu nepomohol nezachranil chýbal mu a dost ,bol mu ako brat ,dost ho naučil
Lucian mal rád život vedel byt vtipný aj pred smrtou moc mu dal a teraz mu chýba jeho smiech jeho uprimná
chlapčenská tvár ,myslel aj na Nathy mal ju stale rád aj ked ho opustila kvôli inemu myslel na nu ktovie
ako sa má ,do nemocnice už nechodil z takým nadšením že môže pomôct liečit citil sa zlomený hovoril si
zlyhal som ako lekár nevyliečil som Luciana nezachranil som ho ,ako môžem dalej liečit nejak si aj prestal verit
že niekomu ešte dokaže pomôct rakovina je hnusná choroba niekedy sa dá vyliečit ale nie uplne vracia sa
zaleži na štadiu ,aj teraz mal mat nočnu ale nejak sa mu nechcelo ale ide musí ved je lekár pacienti
ho potrebuju ,aspon ich uteši povzbudí ked už ine nevie ,študuje nadalej liečbu ale nevie sa pohnut dopredu
jest nebude nema chut radšej pojde ,v nemocnici ako vždy ide k pacientom pýta sa ako sa maju ,ked vidi
niektoreho sklesleho povzbudzuje ho hoci on sám by potreboval utešit povzbudit opriet sa o niekoho ale nema
o koho ,chýba mu niekto kto by ho chápal mal rád takeho aký je vedel vypočut ,citil sa na dne potreboval by volno
trochu odreagovat pojde do prirody to mu možno pomôže ,aj si zobral volno odišiel na hory tam mu to pripominalo
Luciana tam boli naposledy ,snažil sa nato nemysliet len keby sa to dalo ,má ho stale pred očami ,
nieje Boh ako si myslel chcel byt aj on bol pyšný aj preto tak dopadol myslel si ,chodieval na tury
pomahalli mu trochu citil sa lepšie o niečo aj zato bol vdačný ,
Nathy žila sama myslela na Nica ako sa mu vodí ,ukrivdila mu aj ublížila dost ju to mrzelo ,Nico by jej nikdy
neubližil nevažila si čo mala ,je to dobrý chlap a ja som chcela aby bol tvrdši nie taký citlivý
Enrico zas taký citlivý nebol bol viac tvrdší a ubližoval mi pomyslela si ,nevie či by ju Nico prijal naspät
asi nie hanbi sa ist k nemu ,chýba jej jeho dobrosrdečnost ,
Nico sa vratil po pár dnoch domov šiel do práce citil sa o volačo lepšie ale ešte nie nejak super
snažil sa nadalej ordinovat tie správne lieky ,domov chodil vyčerpaný unavený ,hned zaspal ako si lahol
raz sa stretol z Nathy pytal sa jej ako sa má ona nato že dobre povedala mu že už nieje z Enricom
Nico bol rád ale nedal to najavo ,videl na nej žeby sa chcela vratit ale on ma ju rád ešte ale nevie ma strach
či ho zas neopusti tolko mu vyčitala nepačilo sa jej aký je ,dohodli sa že si zajdu na obed
tak aj šli hovorila mu ako sa zmylila v Enricovi ako jemu ubližila mrzi ju to Nico ju pozorne počuval
nevedel čo nato ma povedat aj jeho to mrzelo hovoril jej o Lucianovi ako ho liečil a chcel vyliečit
ako mu chýba pripominal mu brata ktoreho stratil ,Nathy mu povedala že jej je to luto ,
Nico jej hovoril ako ho to zlomilo že už si tak neveri a rozmýšla že odide z nemocnice ,Nathy mu hovori aby nechodil
že je dobrým lekárom pacienti ho maju radi sice nemusi vyliečit ale vie ich povzbudit utešit vypočut
a takých lekárov je malo ,Nico nemohol uverit čo počuje takuto Nathy už davno nevidel takato bola ešte ked spolu chodili
len sa zas môže zmenit a toho sa bál .aj by ju prijal naspät ale mal strach že zas bude taka ako bola predtým
zahrnovat ho vyčitkami požadovat ,nevie sám čo by mal urobit ,
potom sa rozlučili každy šiel svojou cestou domov ,Nathy dufala že jej navrhne aby prišla k nemu ale čo môže
čakat po tom čo mu urobila ,zas citila k nemu lásku ako na škole ked spolu chodili ,
mala obavy že Nico ju už nechce nemá tak rád bola zla k nemu a teraz jej je to luto nevie ako to napravit
Nico nemohol dlho zaspat myslel na Nathy na ich rozhovor na obede aj by ju chcel aj ma strach že sa to zas
pokazi ,ma ju rád stale to citi aj ked bola k nemu aka bola ,ešte nad tým porozmýšla povedal si a potom zaspal
mal dennu službu tešil sa na pacientov po nejakom čase zas sa citil dobre ,je zas rád že môže pomahat
ta cesta tienov sa už skončila u neho to dufa ,potom sa stalo že Nathy prišla do nemocnice na vyšetrenie
nahmatala si hrčku na prsniku Nico sa s nou stretol utešoval ju že to nebude take možno je to nezhubne neboj
Nathy ale ona mala strach videl to na nej ,nakoniec sa ukazalo že je to zhubne Nico dostal strach že aj ju strati
chcel ju on liečit aj sa do toho pustil naordinoval jej liečbu ale asi ju bude musiet dan na operaciu
strati jeden prsnik Nathy plakala Nico ju utešoval objal ju citil lutost aj lásku k nej
pred operaciou Nico nespal nemohol mal asistovat pri operacii mal strach ako to dopadne ,myslel na Nathy
aby to zvladla ved je ešte mladá ,ked prišiel ten den bol u Nathy povzbudzoval ju utešoval snažil sa ju rozveselit
povedala mu ešte raz že jej je to luto ako mu ubližila a ako ho miluje Nico ju objal pobozkal povedal že aj on
ju stale lubi a všetko jej odpustil ,ked ju viezli na salu Nicovi sa chcelo plakat ale udržal sa
operacia dopadla dobre sice prišla o prsnik ale prežila to aj pprežije Nico bol u nej ešte spala dival sa na nu
bol rád že jej pomohol aj ked takto že musela prist o prsnik ale hlavne že žije a bude žit a on sám nato
dohliadne ked sa prebudila usmiala sa na neho ,bola slaba ved po operacii Nico jej slubil že to bude už len lepšie
že sa o nu postara aj tak urobil liečil ju a rakovina sa už nevratila Nathy bola rada že jej aj odpustil
a že ju miluje aj bez toho čo jej zobrali ,ked sa vyliečila zobrali sa znovu Nico jej dal ešte šancu
lebo ju lubil a keby to zas nevyšlo nechcel nato mysliet videl že Nathy je ina pokornejšia
lepšia milšia bol štastný a už mu ani nevytykala že je tolko v nemocnici ved sama vie čo to je ked bola chora
ako jej dobre padlo ked ju utešil uznala že je skvelým lekárom a najma vyborným človekom najma ludským
to si na nom važila a milovala ,Nico sa tiež tešil že su spolu a bol rád ked mohol vyliečit pacienta
vždy to bol u neho sviatok ,tentokrát sa už nič nepokazilo v ich vztahu a obaja dufaju že sa ani nepokazi
a budu i nadalej štastní

Carlo Acutist

30.08.2022

Carlo bol jedinečný ludsky chlapec ,prežil síce krátký ale plnokrestansky život miloval Ježiša najma v eucharistii odkial čerpal silu pre seba aby vedel zvladat svôj každodenny život najma duchovny ako sa spravat k iným , pomahal kde mohol bezdomovcom nosil jedlo čo si usporil zato im kupoval spacaky a najme jedlo mohol si uživat ako mlady kupit si pre seba čo by chcel ale on nie [...]

Večnost

10.07.2022

Po tom ako som ukončil svôj život sám ,lebo som už nevladal dalej bolo to bolestné na okamžik som pocitil bolest potom som sa ponoril do tmy vchadzal som do tmaveho priestoru rýchlo ma niečo tahalo dopredu ako ked magnet niečo pritahuje ,mal som všelijake pocity aj obavy strach čo bude so mnou ,aj som lutoval že som to urobil ale nemohol som žit dalej nemal som nikoho kto by ma [...]

Dadka

24.07.2021

,Dadka je moja bývalá nadriadená ,je to človek ktorý sa snaží svoju prácu vykonávat čo najlepšie ,je svedomitá pracovíta poctíva priatelska ,na všetko velmi dbá ,má to tažke ale snaží sa ist dalej prácu si vykonáva čo najlepšie ako každý človek to má vo svojom vnutri tažke tak aj ona prežíva vnutorne boje tažkosti je dost citlivá ja verím že vo vnutri je [...]

Pellegrini

Web ČTK napadli hackeri, vydali správy o zmarenom atentáte na Pellegriniho

23.04.2024 12:36

Udalosťou sa zaoberá česká Bezpečnostná informačná služba a ďalšie úrady.

Mykola Solskyj

NABU podozrieva ukrajinského ministra Solského z nezákonného nadobudnutia štátnej pôdy

23.04.2024 12:18

Od začiatku ruskej invázie vo februári 2022 sa na Ukrajine objavilo viacero korupčných káuz.

Súdna rada

Súdna rada je aktuálne v kompletnom zložení, budúce nominácie nebude komentovať

23.04.2024 12:01

Dvaja z aktuálnych členov súdnej rady, ktorých v minulosti zvolila do funkcie NR SR, však budú túto stredu vypočutí pred ústavnoprávnym výborom.

Maximilian Krah, Nemecko, AfD, eurovoľby

Nemecko zatklo muža za špionáž pre Čínu, odovzdával informácie z europarlamentu. Peking reaguje

23.04.2024 12:00, aktualizované: 12:11

Spolková generálna prokuratúra tvrdí, že sledoval aktivity čínskej opozície v Nemecku.

henrieta krehakova

Štatistiky blogu

Počet článkov: 81
Celková čítanosť: 152358x
Priemerná čítanosť článkov: 1881x

Autor blogu

Kategórie