Založ si blog

Umlčane Svedomie

Bol som štastný ako chlapec rodičia ma zbožnovali citil som velmi ích lásku ,vždy hovorievali je ako anjel
svetle vlasy modre oči ako nebo taky som ,potom sa narodila sestra Karin mal som strach že ma odsunu
ale nebolo to tak ale aj tak som ju nenavidel chcel som radšej brata ,nemohol som ju vystat bola tak nemožná
ale pred rodičmi som sa tvaril že ju mám rád aby som im urobil radost ,na škole som mal dost priatelov mali ma radi
vedel som byt priatelsky milý vždy usmev na tvári ,bol som pekný ,dievčata po mne išli robilo mi to dobre
citil som sa chcený že ma brali nepoznal som odmietnutie skôr ja som odmietal vyberal si dievčata
na strednej som mal niekolko ale unavili ma po chvili take prázdne sa mi zdali tužili len po tom aby mali niekoho
ja som chcel viac ,hraval som futbal bol som dobrý len potom som si zranil koleno tak som musel prestat ,bolo
mi to luto ale čo som narobil ,rodičia boli na mna hrdi dokončil som vysoku z vyznamenanim videl som na ných jak
su štastní ,milovali ma a viac ako sestru videl som to ,bol som pre ných všetkým lebo som bol aj chlapec
aj preto videli vo mne dobreho mileho syna anjela ,mal som ich rád svojím spôsobom ale občas mi šli na nervy
už som len čakal kedy odidem z domu ešte cez vysoku som sa prestahoval k jednemu a potom som si našiel najom
chcel som byt sám a najma nevidiet moju sestru videl som na nej ako ma neznáša ,žiarlila na mna že ma maju radšej
aj u ludi som bol vždy oblubený ,preto lebo som vedel ako na ných tváril som sa vždy milo ale mal som ich na haku
začal som pracovat v jednej firme kolegovia boli fajn celkom ,práca mi šla snažil som sa aj ked sa mi nechcelo
kolkokrát po práci som chodil si sadnut z kolegami ,bolo to pekne obdobie ,k rodičom som chodil sem tam
už mi aj hovorili kedy sa ustalim a založim rodinu pilili mi z tým uši ja som ich chlacholil že čoskoro
že teraz sa nato necitim ešte chcem si uživat slobody ,proste už chceli mat vnuka ,mal som vztahy ale nejak
ma nennaplnovali tie dievčata boli tak nezaživne nudil som sa s nimi ,hladal som tu pravu ale nejak nechodila
raz som sedel zo svojimi priatelmi tak ako vždy po práci ,prišla jedna bola pekná a velmi zaujala ma
hned som si k nej prisadol mala krásne tmave oči pritahovala ma a videl som že aj ja sa jej pačim
pozval som ju na drink potom sme šli prejst dala mi svoje čislo vyprovadil som ju domov ,bozkal ju videl som že
nato čakala ,ked som prišiel domov bol som spokojný tá žena sa mi pačila a velmi a dalo sa s nou o všetkom
rozprávat nebola tak prázdna ako tie predtým bola iná a to ma zaujalo ,tak sme sa začali stretavat
bolo mi s nou dobre mal som ju rád pri milovani bola skvelá ,Teresa sa volala potom sme začali spolu byvat
sme si kupily byt rodičia mi trochu dopomohli k tomu finančne aj ja som mal niečo ušetrene ,bola štatsná
videl som to na nej ,niekedy mi hovorila o svadbe ale ja som sa ešte ženit nechcel ,rodičia by pristali
aby som už mal rodinu ale ani po tom som sa nehrnul moc ,zo sestrou som moc nebol v kontakte len sem tam
ta mala priatela žila s nim ako som vedel ,aj Teresa pracovala v jednej firme ,po práci sme šli niekedy
na večeru ,len stale hovorila o svadbe mne to šlo trochu na nervy ,nechcel som jej tak povedat že sa nechcem nebudem
hovoril som jej vždy že ked budem mat viac penazi ale asi mi neverila moc ,bolo mi to jedno ,
potom sa stalo že k nam prišla jedna pracovat zaujala ma bola zaujimavá ,pačila sa mi ,pozval som ju na obed
rozpravali sme sa hovorila že sa jej nedari mat trvalý vztah ja som jej povedal že mam priatelku
ale viazat sa moc nechcem ,videl som že ma chápe ,a viac ako Teresa ,Ester sa volala chcel som ju mat
tužil som po nej aj ked som mal Teresu myslel som si ved sa to nedozvie ,tak som s nou bol milovali sme sa
Ester bola vášnivá ma pritahovala ,myslel som aj na Teresu že som ju podviedol ale nemohol som odolat
ked som sa vratil domov pytala sa ma kde som tolko bol ,povedal som jej že som mal ešte prácu
uspokojila sa dala mi večeru ale nemohol som to do seba dat len niečo som zjedol a šiel si lahnut že som
unavený ,ked som sa miloval z Teresou myslel som na Ester chcel som byt s nou ,na dalši den zas sme boli spolu
slubil som jej že sa rozidem z priatelkou bola rada ,aj som to chcel Terese oznamit že mam inu
nejak som nemohol mal som aj obavu z jej reakcie ale raz jej to musim povedat ,už ma nepritahovala milovanie to
bolo len akože ,myslel som na Ester ,Teresa to vycitila aj sa ma pytala nato či nemam niekoho najprv som jej
to nechcel povedat ale napokon to zo mna vyšlo že mam ,hladela na mna z odporom videl som to potom vstala
šla do kuchyne tam som ju počul plakat ,bolo mi jej luto ale ja som miloval inu ,zbalil som si veci a šiel
k Ester Terese som nechal byt ,vedel som že som jej ubližil že bude neštastná ale čo som mal robit
bolo to silnejšie ako ja ,rodičia neboli nadšeni Teresu mali radi ,že som ju nechal ,z Ester to bolo ine
ako z Teresou pačilo sa mi to aj tak ,niekedy som myslel na Teresu ako sa má čo robí ,aj som jej chcel raz
zavolat ale nechal som to tak ,potom som začal mat take vyčitky že som jej ubližil nechcel som ich počuvat
umlčoval som ich z Ester začal som aj viac pit ale ani to mi nepomahalo myslel som na Teresu
neviem prečo ale chcel som vediet ako sa má ,či mi ešte na nej zaležalo možno ,som odhanal tie myšlienky
a sustredoval sa na Ester ,chodil som do práce ale nejak som sa nemohol sustredit nebolo mi moc dobre
necitil som najlepšie ,ked som prišiel domov povedal som Ester ako mi je povedala že to prejde
už ma nejak nepritahovala myslel som na Teresu nakoniec som sa odhodlal a šiel za nou otvorila mi bola prekvapená
chcel som sa vratit k nej ale ona nechcela ubližil som jej moc povedala a už mi neveri ,bol som sklamaný
ale čo som čakal že mi padne do naručia Teresa bola vynimočna dost neskoro som to zbadal nešlo jej len o sex
bola niečo viac a to mi chybalo len ja som sa nechal poblaznit inou odišiel som od Ester ,Teresa si našla ineho
to ma dostalo bol som naštvaný aj na nu aj na seba že som to pokazil ,možno ma ani nemilovala ked si hned našla
ineho nevedela mi odpustit ved láska všetko odpušta tak sa hovori ,bol som sám chodieval som večer do klubu
aby som zahnal samotu už som viac nenašiel taku ako Teresa ,pil som dost preto tak som ju chcel naspät ale už sa
nedalo ,už som mal na mysli že to skončim aj zo sebou aby som necitil tie vyčitky vo vnutri
nemal som nato odvahu ,rodičia boli zo mna teraz skalamani Karin im dala vnukov ja nie ,odo mna čakali viac
a nedal som im to ,našiel som si vztah ale to nebolo ono nechcel som byt sám tak som mal niekoho
ale aj tak som sa citil sám vo vnutri ,ten krásný blondavy chlapec z anjelskou jemnou tváričkou sa zmenil
byval som strhany stale unaveny akysi prázdný ,deti sme nemali nemohla mat ona moja partnerka
o Terese som sa viac nedopočul len to že odišla z mužom do zahraničia tam pracovali aj žili ,
mam rád svoju partnerku ale láska to nieje ,myslim stale na Teresu pokazil som to dost a viac už nevratim
čo bolo nie som štastný svoj nepokoj upijam alkoholom svoje trapenie a svoje svedomie umlčavam práškami
ráno vstávam ako dobity po tažkom zápase ,neodpočinutý už len čakam na večer ale ani to neviem zaspat
počujem v sebe hlasy ako som ubližoval iným svojou pretvárkou chcel som sa sustredit na ine ale nejde to
žijem skôr prežívam padol som do priepasti a nemôžem vyjst to je na tom horšie že sam som do nej šiel
nik ma tam nevolal ani nezhodil sam som padol ,sedim teraz v aute a rozmyšlam nad svojim životom žačal krásne
a skonči nedobre mal som všetko a premrhal som ako som vedel nevažil som si nič ani lásku ,bol som sebec
som si myslel že krása je všetko a pri tom treba viac moje vnutro malo daleko od krásy zjazvene vnutro sa
už zalepit nedá ,môj život stratil zmysel ked som o nu prišiel svojou hlupostou viac som už taku nenašiel
ona ma naozaj milovala ale ako som jej ubližil už mi nemohla verit bala sa sklamania ,mne to bolo luto a dost
už som viac štastie nenašiel a tolko som po nom tužil vnutorne som vyprazdnený som sám aj sa tak citim
zahodil som čo bolo dobre a to si nikdy neodpustim ,len dufam že je aspon štastná ja štastný nikdy nebudem
citim horkost v ustach a trpkost vo vnutri ,chcem s tým skončit umlčat to aby ma to netriznilo neničilo
štartujem auto a idem neviem kam po ceste sa rozhodnem ,v hlave mi výria myšlienky chcem ich zahnat
mysliet na niečo ine len načo ,moja posledná myšlienka bola na Teresu a potom som už umlčal svoje svedomie .

Carlo Acutist

30.08.2022

Carlo bol jedinečný ludsky chlapec ,prežil síce krátký ale plnokrestansky život miloval Ježiša najma v eucharistii odkial čerpal silu pre seba aby vedel zvladat svôj každodenny život najma duchovny ako sa spravat k iným , pomahal kde mohol bezdomovcom nosil jedlo čo si usporil zato im kupoval spacaky a najme jedlo mohol si uživat ako mlady kupit si pre seba čo by chcel ale on nie [...]

Večnost

10.07.2022

Po tom ako som ukončil svôj život sám ,lebo som už nevladal dalej bolo to bolestné na okamžik som pocitil bolest potom som sa ponoril do tmy vchadzal som do tmaveho priestoru rýchlo ma niečo tahalo dopredu ako ked magnet niečo pritahuje ,mal som všelijake pocity aj obavy strach čo bude so mnou ,aj som lutoval že som to urobil ale nemohol som žit dalej nemal som nikoho kto by ma [...]

Dadka

24.07.2021

,Dadka je moja bývalá nadriadená ,je to človek ktorý sa snaží svoju prácu vykonávat čo najlepšie ,je svedomitá pracovíta poctíva priatelska ,na všetko velmi dbá ,má to tažke ale snaží sa ist dalej prácu si vykonáva čo najlepšie ako každý človek to má vo svojom vnutri tažke tak aj ona prežíva vnutorne boje tažkosti je dost citlivá ja verím že vo vnutri je [...]

koláž, fotky, mReportér

Známe kúpeľné mesto je pýchou Slovenska, ale aj ikonický vodopád, pri ktorom nakrúcali seriál, ktorý milujú milióny ľudí

27.04.2024 05:00

Toto sú najlepšie videá týždňa, ktoré zachytili naši mReportéri.

HIMARS

USA ohlásili nákupy vojenského materiálu pre Ukrajinu za šesť miliárd, vybavenie však zrejme nedorazí niekoľko rokov

26.04.2024 21:43

Na dodanie materiálu si však budú musieť Ukrajinci počkať, lebo proces jeho obstarávania je len na začiatku.

Palestína / Deti / Pásmo Gazy /

v Pásme Gazy zomrelo bábätko zachránené z maternice umierajúcej matky

26.04.2024 18:51

Izrael aj napriek medzinárodnému pobúreniu stále hrozí, že podnikne pozemnú operáciu v meste Rafah.

parlament

Amnesty International kritizuje návrhy týkajúce sa RTVS, neziskových organizácií a rodných čísel

26.04.2024 18:30

Organizácia vyzýva na dodržiavanie princípov a ochranu právneho štátu, slobodu združovania a prejavu i na právo na informácie a na ochranu pred diskrimináciou.

henrieta krehakova

Štatistiky blogu

Počet článkov: 81
Celková čítanosť: 152463x
Priemerná čítanosť článkov: 1882x

Autor blogu

Kategórie