Založ si blog

Svetlo a Tieň

Nahle sa prebudil zo sna bol to zas ten sen skôr nočná mora ,už niekolko noci ho trapil tento sen
stale ten isty že pred niečím uteká ako sa mu končí cesta tak padá do priepasti ,citil že je spotený
to z toho sna mal by s tým niečo urobit ale čo zajst za niekým za odborníkom ? ved nieje blázon je to len sen
ešte štastie že nezobudil priatelku Marion čo vedla neho spala nekričal tak preto ju nezobudil
spala tak pokojne hladel chvilu na nu ako spí ,on už davno tak pokojne nespal prečo máva ten sen čo to
môže znamenat ? na začiatku si hovoril ved je to len sen ale ked sa mu stale opakuje tak ho to začina
unavovat už v práci byva unaveny aj podraždený myslieva na ten sen kde to vlastne uteká a pred kým ?
Marion mu radí aby z tým zašiel za odbornikom odmietol to ved aj tak čo mu on pomôže ,je rád že ju má
miluje ju je pre neho všetkým vie mu byt oporou a citi že aj ona ho miluje ,Marion sa ochvilu prebudila
pozrela na neho už vedela tušila že zas mal ten sen asi ,povedala mu že zas sa ti snival ten sen ako vidim
si už hore ,povedal jej uhadla si bol to ten sen neviem už čo mám robit čo to znamená ,hladela na neho
z lutostou ten pohlad nezniesol odvratil sa nebudem ta tým zatažovat povedal jej ona nato nezatažuješ ved
sme partneri mame si hovorit všetko mal by si za niekým zajst ,povedal jej zlatičko mne nijaky odbornik
nepomôže myslim si že tie sny raz prejdu ,dufal v to ale vo vnutri citil že neprejdu ,ako maval tie sny
netešil sa na spánok radšej by bol celu noc bdel už rozmyšlal že pojde v noci von sa prejst ale zas
spat potrebuje lebo inak nevydrži bude unaveny oslabený aj v práci potrebuje silu ,vstal z postele
šiel do kupelne že si dá sprchu aj tak urobil bol rád že je už ráno sice skoré ale lepšie ako polnoc
niekedy sa prebudil o polnoci a nezaspal mal strach dokonca zaspat že sa mu bude snivat ten hrozný sen
sprcha mu urobila dobre citil sa na chvilu sviežý ,Marion ešte zostala ležat v posteli on si už nelahol
ved aj tak už nezaspi ani nechce citil ten strach z toho sna ,šiel urobit kávu urobi ranajky aj pre Marion
už nejaky čas rozmyšlal že ju požiada o ruku a stale váha sam nevie prečo či ma strach že ho odmietne
možno musi to ráz urobit hovori si v duchu ,Marion ochvilu vstala šla za ním do kuchyne ranajky už boli na stole
pečivo maslo džem čo mala rada vždy ráno dala si k tomu čaj Nicolas si dal len kávu že vraj mu nechuti
potom neskôr zje ,aj pre toto ho Marion napominala že sa ma ráno najest lebo potom bude mat problemy zo žaludkom
hovoril že ked bude môct naje sa ,vypil kávu dal jej pusu a odišiel do práce ,cestou ešte myslel na ten sen
ta cesta po ktorej bežal nahle končila a potom tá priepast hned strašne takto skončit myslel si
nebude radšej nato mysliet musi sa sustredit nato že kedy ju požiada o ruku dnes večer že by ju niekam pozval
na večeru snubny prsten už má, skoro tri roky su spolu už by bolo na čase sa zobrat myslel si
aj v práci nad tým uvažoval ,jeho kolega aj kamarát Tim si všimol že je bledý nevyspaný aj mu povedal
nespal si dobre ako vidim zas tie nočne mory nezavidim ti teda ,odpovedal mu vidiš zas ale tentokrat
som sa zobudil naštastie ráno inokedy je to polnoc a potom neviem zaspat skôr mám strach ,ale o tomto
nehovorme chcel by som Marion požiadat o ruku dnes večer drž mi palce ,Tim mu povedal jasne že budem
už by bolo na čase Nicolas povedal to ano len aby to prijala ,povedal mu ale prosimta ved ta zbožnuje
miluje čo sa bojíš Nicolas mu povedal to by som neprežil to ti poviem rovno keby mi dala košom
nedá neboj povedal mu Tim boli velmi dobrí priatelia aj Marion ho mala rada ako kamaráta vedel byt vtipný
bol správny chlap a vedel aj to že by mu Marion neprebral ,on taky neni myslel si často
veril mu a dost ,tešil sa domov ked pozve Marion na tu večeru ,ked jej to povedal suhlasila že pojdu
ked sedeli Nicolas bral odvahu nakoniec vzal prsten daval jej ho z otazkou či si ho zoberie za manžela
Marion hladela na neho prekvapená až v šoku skoro už videl že ho odmietne zostal bledý z toho
no nedajbože aby povedal že nie že je nato čas alebo ine vyhovorky ako ho miluje tak si ho vezme
myslel si ,Marion vzala prsten to bolo dobre znamenie povedala že ano vezme si ho bol štastny bozkal a objimal ju
Marion plakala tiež od štastia slzy radosti jej tiekli po lícach ,Marion sa ho pytala že čo tak nahle
povedal jej ako nahle už som to mal na mysli skôr len som mal obavu či ma neodmietneš ,povedala mu ja kdeže
ty môj bojko Nicolas bol velmi štastný ako nikdy určia si termin svadby bude to mala svadba
pozvu len rodinu pár priatelov a to bude cele ,ked prišli domov boli celi rozrušeni no tuto noc sa moc nevyspia
Nicolas už ani nemyslel na sen čo máva každu noc myslel len nato že Marion bude navždy jeho aj uradne
jeho manželka miluje ju velmi a bez nej by nebol tým čím je ,potom budu mat deti aspon dve myslel si chce
mat rodinu aj Marion prečo sa tak bál že ho odmietne ? mal obavu nebol to sice velký strach ale bol tam
nechcel by ju stratit nikdy ,zajtra ked to povie Timovi tešil sa nato ved aj jeho pozvu to je jasne je to ich najlepši kamarát
lepšieho už nemá ,jeho rodičia pridu tiež ale sestra to nevie lebo su neni moc v kontakte možno pride
Marionini rodičia asi jemu by stačilo len oni dvaja a Tim ,Tim bol sám nemal nikoho teraz mal predtým vztah ktorý sa
mu moc nevydaril nechala ho kvôli inemu tvaril sa že to zobral dobre ale vo vnutri sa určite dost trapil
myslel si Nicolas ,Tim je proste taky nechce zatažovat pretvaruje sa dusi to v sebe ale by nemal praje mu aby aj
on ráz našiel take štastie ake ma on z Marion ,Marion bola rada že ju Nicolas požiadal o ruku po pravde
čakala už nato kedy sa odhodlá tešila sa velmi miluje ho chce s nim byt až do konca života
len ju trochu trapilo že ma tie sny ked jej o nych hovoril až mraz nou prechadzal strašne cesta ktorá končí
priepastou čo to môže znamenat priala mu aby sa mu tie nočne mory skončili mal by za niekým zajst ale nechce
je tak zataty myslela si ale miluje tu jeho zatatost ,Nico je také jej zlatičko aj ona chce mat deti rodinu
a vie že aj Nico potom tuži a to ju tešilo naplnalo radostou ,spat sa jej nechcelo po milovani ktore bolo tak vašnive
ležala potichu vedla neho ani Nico ešte nespal ,už bola skoro polnoc mali by spat myslela si už aj zaspavala
ked ju zrazu zobudil krik Nico kričal zo sna celý spoteny povedal jej prepač zlatko to bolo strašne teraz horšie
ako predtým objala ho upokojovala ach bože čo tie sny neskončia myslela si prečo ho tak trapia ?
mal by za niekým zajst alebo nejake prášky na spanie sama nevie ako mu pomôct ,ešte ho držala v objati
potom sa jej vytrhol vstal bolo niečo po polnoci prechadzal sa po izbe povedal jej že sa ide prejst von
nech spi povedal ,Marion povedala že pojde s nim nechcel odišiel zostalo jej nejak smutno mala ist s nim
ale ked nechcel nebude sa nasilu vnucovat ,nemohla zaspat mala strach o Nica ešte sa nevratil čo ho pojde hladat ?
mobil nechal doma darmo by mu volala ,zavola Timovi nech sa za nim pozrie ešte počká Nico sa vratil
bola rada povedala mu že sa o neho bala bol si dlho preč ,povedal jej že musel je mu lepšie ale nezaspí už
šiel do kupelne dal si sprchu Marion tiež vstala urobila ranajky chcela aby jedol aj on ale nechcel
musiš Nico už ma nehnevaj aspon kusok daj do seba nie povedal som nenut ma Marion prosimta
vypil len kávu bozkal ju a šiel bol podraždený a vedela z čoho ten sen ho trápi a nevie čo z tým ma robit
rozhodla sa že mu kupi prášky na spanie a da večer ponukne ,Nico povedal Timovi že prijala jeho ponuku
ten mu povedal no nehovoril som ti asi už nato aj čakala že ,Nico nato možno som štastný že bude mojou
ženou žijeme sice skoro tri roky spolu ale toto bude niečo ine a chceme ako vieš mat rodinu deti
pojdeš mi za svedka Tim ,ten nato jasne že pojdem tebe by som nešiel ,Tim sa srdečne usmial mal prijemý usmev
bol to celkom pekný chlap len na ženy nemal štastie ,Nico mu prial aby našiel tu pravu
potom mu Nico hovoril že mal zas ten sen a tentokrát horši Tim ho počuval tiež mu radil aby za niekym šiel alebo
prášky na spanie si dal ,Nico nato si ako Marion aj ta mi radí toto iste ,Tim nato važne Nico ked sa ti to stale opakuje
tak to nieje prijemne a mal by si z tým niečo robit ,ja viem povedal mu aj Marion budim dnes po polnoci
som sa prebudil kričal som potom som sa šiel prejst musel som byt sám ,ale nezaspal som nemohol mal som strach
možno mate pravdu mal by som za niekym zajst aby som najme Marion nezobudzal v noci ,nerušil jej spánok
ked prišiel domov Marion ešte nebola doma asi musi pracovat dlhšie myslel si ale prečo mu nezavolala alebo
aspon nenapisala inokedy mu napiše a teraz nič asi nemala čas hovoril si ,pozrel do chladničky či tam niečo je
nemal sice chut na jedlo ale do seba musi niečo dat v práci nebol na obede len nejake pečivo si kupil
z tých snov mu ani jest nechuti lebo nespi dobre prebudi sa a koniec ,blbbe sny povedal si
mu zneprijemnuju život aspon Marion že si ho vezme ,ochvilu prišla domov povedala že sa zdržala v práci
a bola aj v lekárni kupila mu prášky na spanie nech ich skusí suhlasil len preto aby mohol spat dobre
už to potreboval a nechcel prebudzat aj Marion ,mala aj nakup povedala že pripravi večeru
v chladničke nemali nič moc ponukol sa že jej pomôže povedala že nemusi nech si odpočinie keby si chcel pospat
môže si vziat prášok povedal že až v noci si ho dá ,lahol si na gauč pustil telku chcelo sa mu spat aj na chvilu
zaspal bez snov teraz taku hodinku potom šiel do kuchyne večera už bola hotová ,citil že mal už aj hlad
jedlo bolo vyborne Marion je aj vynikajucá kucharka ,povedal jej že mu to velmi chutilo ,a ešte k tomu že spal
ale nič sa mu nesnivalo bodaj by to tak vydržalo povedal ,aj tak mu povedala aby si dal ten prášok pre istotu
slubil jej že si ho vezme ,aj vzal hned zaspal ani nevedel ako už si myslel že sa mu nebude nič snivat
ale zas sa videl na tej ceste stal tam teraz a niekto k nemu prichádza vyzeral zvlaštne ten človek bola to žena
spoznal že to bola Marion prichadzala k nemu a on jej šiel v ustrety ale ona mu zrazu zmizla nebolo jej
obzeral sa kde je ale nebolo jej a potom sa prebudil aspon nebol taky strašny ale divny bol Marion vo snách
nemaval až teraz tie prášky mi pomohli povedal jej nemal som tie mory ,to som rada povedala mu
len si tam bola ty a zmizla si mi ako som za tebou šiel ,divila sa aj ona tomu ale povedala že to bol len sen
a nebol tak strašny aspon to ,Nico sa už tešil kedy sa zoberu bližil sa ten den rodičia slubili že pridu
aj sestra nakoniec prišla ,obrad bol krásny Tim bol svedkom potom urobili male pohostenie už chceli byt sami
ked hostia odišli osameli boli štastní milovali sa celu noc skoro Nico nemal tie sny ako braval prašky na spanie
bol rád predsa mu pomohli ,Marion bola krásna nevesta ved aj je to nadherná žena hovoril si
som štastný už mi nič nechyba len deti ked budu mat to bude radosti ,myslel si a tešil sa nato
aj Marion bola štastná tiež si priala deti aspon dve ,Nico raz povedal že si skusi nedat prášok ved hadam tie sny
už nebudu aj si nedal ale sen prišiel a bol horši videl Marion znetvorenu ležat na konci cesty a niekto za nim utekal
ako sa bližil myslel že ho uvidi ale sa prebudil spotený zas ako po tých nočných morach ,
škoda že nevidel kto za nim uteká ,lepšie nebude nato mysliet ale prečo Marion mava v tých snach čo sa stane bože
čo to znamená ? nechce ju stratit radšej jej to ani nepovie čo sa mu snivalo ,
Marion sa vracala z práce domov autom ako vždy myslela nato ako Nicovi oznami že čaka dieta bola velmi štastná
konečne budu mat rodinu Nico si to zasluži tuži po detoch ,usmievala sa z toho tešila ako ho len miluje aj to dieta
čo je v nej ,je rada že Nico nemava už tie sny teši sa tomu ,ako tak o tom uvažovala bližil sa proti smeru
nakladiak Marion videla ako sa ruti na nu nevedela kde ma ist dostala strach ach bože nie to sa nesmie stat
ale nakladiak vrazil rovno do nej posledne načo myslela bolo dieta a Nico milujem vas povedala a už nevedela o ničom
Nico čakal na Marion kde tak dlho je volal jej ale bola nedostupná ,dostal zlý pocit že sa niečo stalo
citil to potom prišli policajti mu to oznamili že jeho manželka za zabila pri nehode ,Nico akoby nepočul neveril
myslel si že sa zruti to nieje pravda jeho krásna Marion nežije už viac nepride k nemu ako sa to mohlo stat
prečo ten nakladiak sa na nu rutil že vraj bol vodič opity mu povedali zabil by ho hned v tomto momente
zabil jeho ženu a ked sa dozvedel že aj dieta ktore čakala až zle mu zostalo z toho ,nič ho nebavilo žit sa mu nechcelo
nedavno mali svadbu a teraz pohreb bože to je strašne ,Nica utešoval Tim ale to sa nedalo chcel byt sám
aj sestra za nim prišla ale nechcel nikoho vidiet ,pár dni bol ako bez duše ,ani nejedol nespal v noci chodieval
von prejst sa Marion mu chyba a ako velmi bez nej nechce už ani žit aj rozmyšlal že skoči pod vlak ale niečo
mu v tom branilo ale ako bude bez nej žit ? vratil sa domov lahol na postel pozeral len tak hore na plafon
alkohol mu nepomôže vie že to chce čas a kopu času nechce žit hovoril si bez nej nemôže ,tak vstal obliekol sa
a šiel pri kolaje že to ukonči bližil sa vlak a on sa tam postavil a čakal myslel na Marion a dieta chce byt
s nimi a navždy ako sa ten vlak bližil Nico už bol pripraveny čakal kedy to bude mat za sebou a vtedy ho niekto
chytil a odhodil nabok bol to Tim jeho najlepši priatel trhal sa mu prečo ho nenechal Tim kričal nemohol
objal ho a plakali obaja Nico hovoril ja bez nej nedokažem žit Tim mu nato musiš kvôli nej aj kvôli mne
chybal by si mi priatel ,potom ho zobral domov bol s nim až do rána ked Nico zaspal Tim odišiel
mal o neho starost tušil že bude chciet niečo urobit o vlaku hovoril raz ked sa šiel Tim prejst za nim
nenašiel ho doma vnutorny pocit mu hovoril aby šiel na trat aj šiel a videl ako tam niekto stoji spoznal Nica
hned utekal za nim a vzal ho nabok ,aj jemu chyba Marion mal ju rád bola skvelá miloval by ju ale kvôli Nicovi
sa ovladal priatelovi nepreberie ženu to nie ale pačila sa mu aj k nej citil niečo lásku tak trochu
miloval ju tajne ,ale bolo mu luto Nica chcel by mu nejako pomôct ale nevie ako
bude s nim aj ked on nebude chciet nesmie to zopakovat nato musi dohliadnut povedal si
šiel za nim po práci Nico bol doma ešte ležal jest nechcel len kavu dal do seba ,len tak hladel pred seba
Tim sa o neho dost bál nemôže ho nechat v takomto stave zostane pár dni s nim u neho aj tak urobil
Nico nechcel ale Tim bol neustupný tak potom privolil ,
Nico do práce nemohol ešte chodit nebolo mu stale dobre Marion mu chybala aj bude stale ju bude milovat
Tim si našiel dievča Sophia sa volala zoznamili sa v klube bola pekná sice Marion to nebola ale mal ju rád
doviedol ju aj k Nicovi ten bol ešte stale taky bez nalady chuti žit vnimal ich len tak bez zaujmu Sophie bolo
Nica luto a po pravde sa jej pačil ,prihovarala sa mu že aj ona stratila priatela volakedy pri nehode
bola prijemná láskava ale Nico ju ešte moc nevnimal nezaujimala ho ani čo hovorila ,mal len svoju bolest
prežival dni nežil ako mohol bez nej a ten Tim ho ešte zachranil načo mal ho nechat tak ,načo takyto život
je to len živorenie bez nej ,musi to urobit on takto žit nebude povedal si ,musi ist za nou
dnes večer to urobi v noci aj tak šiel urobit tentokrat ma nik nezadrži hovoril si ,
ako tam tak stál vlak sa bližil zrazu dostal strach bol silnejši ako tužba umriet ,utiekol odtial plakal ako nikdy
vratil sa domov zaspal až do rána ,na dalši den prišiel za ním Tim povedal mu čo sa mu stalo Tim obledol
ale nakoniec bol rád že to neurobil videl sa mu Nico iny mal aj lepšiu farbu nebol už taky bez zaujmu
ako nedavno ,dufa že sa z toho dostane povedal si večer priviedol Sophiu a šli si sadnut Sophia sa bavila z Nicom
vačšinou pačil sa jej Timovi to nevadilo ešte ale neskôr mu to začalo vadit Nico si s nou rozumel začal ju mat rád
Tim si to všimol bol neštastný on ju lubi predsa ,raz mu povedala že lubi Nica že odchadza k nemu Timovi sa zrutil svet
dalšia čo ho nechala kvôli inemu ale tentoraz ten iny bol jeho najlepši priatel asi ho mal nechat vtedy pod ten vlak
to ma teraz zato myslel si nahnevany bol a dost viac sa z Nicom nebavil nechcel ich už ani vidiet
Nico sa sice dobre citil zo Sophiou ale myslel aj na Tima mrzelo ho to aj za nim šiel ale Tim mu povedal
že nech už za nim nechodi viac mal som ta tam nechat bol som hlupak že som ta zachranil mu povedal
a zavrel pred nim dvere ,po tychto slovách sa Nico citil zle toto mu povie priatel tak mal si teda
a myslel si že ho ma rád a kvôli žene toto povie sklamaný bol a dost toto od Tima nečakal trapilo ho to
povedal to aj Sophie ta ho utešovala objala že nech si to tak neberie ano bolo to hnusne ale vidiš aky je
Nico zas mal sen v noci nahanal ho a videl kto to je bol to Tim a ked ho chytil tak sa prebudil
Marion mu stale chybala ale mal Sophiu ktorá ho držala pri živote z Timom sa nestýkal v praci už nebol dal vypoved
zo Sophiou spolu žili nebola to sice Marion ale aspon niekto kto bol pri nom vedel že Marion mu bude stale chybat
nikdy ju neprestane lubit a chyba mu aj Tim aj ked povedal čo povedal bol dost nahnevany ,
prežil svetlo a potom tieň len dufa že bude stale svetlo chcel by mat zo Sophiou deti ,Sophia velmi lubila Nica
bola rada že je s nim ale deti moc mat nechcela videla že Nico chce ved ho to prejde hovorila si
ale neprechadzalo neskôr sa kvôli tomu rozišli Nico zostal sám vyhladal Tima ked ho našiel povedal mu že neni zo Sophiou
Tim sa mu ospravedlnil zato čo mu povedal zase boli priatelmi zašli spolu na poharik Nico sa zas vratil do práce
stretavali sa neskôr si Nico našiel Christinu z ktorou zostal a mali aj deti dceru dal jej meno Marion po svojej
manželke velmi ju lubil obe zas citil štastie ako predtým a dufa že vydrži dlhšie .

 

Carlo Acutist

30.08.2022

Carlo bol jedinečný ludsky chlapec ,prežil síce krátký ale plnokrestansky život miloval Ježiša najma v eucharistii odkial čerpal silu pre seba aby vedel zvladat svôj každodenny život najma duchovny ako sa spravat k iným , pomahal kde mohol bezdomovcom nosil jedlo čo si usporil zato im kupoval spacaky a najme jedlo mohol si uživat ako mlady kupit si pre seba čo by chcel ale on nie [...]

Večnost

10.07.2022

Po tom ako som ukončil svôj život sám ,lebo som už nevladal dalej bolo to bolestné na okamžik som pocitil bolest potom som sa ponoril do tmy vchadzal som do tmaveho priestoru rýchlo ma niečo tahalo dopredu ako ked magnet niečo pritahuje ,mal som všelijake pocity aj obavy strach čo bude so mnou ,aj som lutoval že som to urobil ale nemohol som žit dalej nemal som nikoho kto by ma [...]

Dadka

24.07.2021

,Dadka je moja bývalá nadriadená ,je to človek ktorý sa snaží svoju prácu vykonávat čo najlepšie ,je svedomitá pracovíta poctíva priatelska ,na všetko velmi dbá ,má to tažke ale snaží sa ist dalej prácu si vykonáva čo najlepšie ako každý človek to má vo svojom vnutri tažke tak aj ona prežíva vnutorne boje tažkosti je dost citlivá ja verím že vo vnutri je [...]

hamburg, kalifát, demonštrácia, protest, islam, moslim

Islamisti v Hamburgu žiadali kalifát, nemeckých politikov to pobúrilo

29.04.2024 10:15

"Chcú zrušiť demokraciu a náboženský štát z doby kamennej označujú za riešenie," napísal denník Bild.

Policajná eskorta / Policajné auto / Polícia /

Polícia preveruje bombovú hrozbu na súdoch

29.04.2024 09:14

Oznamovateľ nešpecifikoval konkrétny súd.

Annalena Baerbocková

Baerbocková vyzýva na rozšírenie EÚ o krajiny západného Balkánu. Ide o šedú zónu využívanú Ruskom, tvrdí

29.04.2024 08:45

Medzi krajiny západného Balkánu sa radí Čierna Hora, Bosna a Hercegovina, Albánsko, Srbsko, Severné Macedónsko a Kosovo.

Kolumbíjska univerzita

Biely dom vyzval na pokojné protesty na amerických univerzitách

29.04.2024 08:25

Vlna demonštrácií sa začala na Kolumbijskej univerzite v New Yorku, rýchlo sa však rozšírila po celej krajine.

henrieta krehakova

Štatistiky blogu

Počet článkov: 81
Celková čítanosť: 152563x
Priemerná čítanosť článkov: 1883x

Autor blogu

Kategórie