Založ si blog

Tiene Slnka VI

Adam sa teda rozhodol to Anite povedat dnes bola ta najvhodnejšia chvila ,povedat jej čo k nej citi ako ju miluje
už ako zareaguje to je už na nej ,ak ho odvrhne pochopi to musi jej to povedat už to nedokaže viac tajit ,
prišiel ako inokedy otvorila mu dvere už byvala doma vo svojom byte kde žila z Natom ,usmiala sa na neho a povedala
som prave na teba myslela že či neprideš som rada že si prišiel ,Adam odpovedal som rád že ta vidim taku usmiatu
ty moje slniečko velmi ti to pristane ,dakujem odpovedala pod dalej ,chcem ti povedat že to vdaka tebe dokažem
žit dalej a zabudnut nato všetko ,povedal to som rád ale najma vdaka sebe že si našla tu silu v sebe povedal
človek musi sam chciet a potom to ide povedal ,vieš chcel by som ti niečo povedat pokračoval Anita mu povedala
tak povedz počuvam ,pokračoval už to nedokažem dalej tajit musim ti to konečne povedat to čo k tebe citim
Anit že ta velmi lubím viem ty maš ešte v srdci Nata pochopim ak ma odmietneš aj tak chcem byt tvojim priatelom
a raz ma aj ty budeš možno lubit ja počkam ,Anita na neho hladela aj prekvapene tak predsa ma miluje myslela si
a ja mu to nemôžem opatovat ,povedala mu som to trochu tušila ale nebola som si ista ano myslim ešte na Nata
ale velmi by som ta chcela lubit nielen preto že si mi velmi pomohol aj pomahaš si skvely lekar priatel človek
každa žena by pri tebe bola ta najštastnejšia na svete ,len ja bohužial necitim k tebe to čo ty ku mne ,možno časom
neviem ,ale teraz nie ,Adam počital z touto odpovedou čakal to tak trochu ,povedal počkam zlato budem aj tak pri tebe
pomahat ti ak mi to dalej dovoliš ,chcel ju objat aj to urobil neodtiahla sa aj ona ho pevne objala citil zas tu
energiu citil teplo lásky ,Anita tak chcela ale city sa nepohli k tomu ,mrzelo ju to možno časom budu zatial priatelia
ako doteraz potom sa uvidi ,Adam zostal u nej aj na večeri a potom odišiel ,bol spokojny ale by bol štastnejši
keby ho aj ona lubila ale nevadi hlavne že to dobre prijala že ho neposlala preč ,konečne je to vonku ,povedal si
spokojne potom zaspal ,Nat šiel domov z baru bol opily ledva stal na nohach ,bolo mu aj zle v jednej uličke vyvratil
alkohol hlava sa mu točila cely svet s nim padal akoby ,ked prišiel domov spat sa mu nedalo ,bolo mu zle povedal si
že musi už prestat pit ved nikam to nevedie ,len mu je stale horšie a horšie ,ked konečne zaspal rano ked sa prebudil
už slnko svietilo do izby bol krásny den ,bolo už poludnie ,vstal dal si sprchu hlava ho ešte bolela ale sprcha
mu pomohla ,potom si dal kavu jest nechcel nebol hladny ,myslel či nepojde predsa za Adamom ,citil hroznu priepast samoty
v sebe ,nemal nikoho o koho by sa mohol opriet ,ani priatela nikoho Daniela s nim nechcela mat nič tak za kym pojde
tak šiel za Adamom šiel do nemocnice mal prave službu ,Adam ked ho zbadal bol prekvapeny ,netužil sa s nim rozpravat
hned mu povedal čo tu chceš ? Nat nato musim s tebou hovorit ,Adam nato ja sa nemam s tebou o čom rozpravaš ty maš
tu drzost že si sem prišiel sa mi smiat do tvare ,Nat povedal nesmejem sa ano chcel som Danielu ale ona ma odmietla
nie sme spolu aby si vedel Adam nato mna to nezaujima ani ty ani Daniela ma nezaujimate mne je to jedno či budete alebo
nebudete spolu pre mna už nejestvujete ,tak odid lebo mam službu ,Nat povedal mrzi ma to najma kvôli Anite Adam nemohol
uverit povedal teba to mrzi a kde si bol ked tu ležala v kome ty hajzel jeden kvôli tebe sa chcela zabit zmizni mi
z oči lebo sa neovladnem prisaham ,si obyčajny sebecky hajzel povedal mu Adam ešte ,Nat bol už zufaly z tej reakcie
chapal to sice ale dufal že ho to už prešlo trochu ale ako vidi tak nie Adama stratil nadobro ,Adam dalej hovoril
kvôli tebe sa trapila ani nevieš ako stale ta miluje hoci ja ju velmi lubim Nat nemohol uverit ty ? ty miluješ Anitu ?
ano odpovedal Adam ale ona miluje teba hoci si to vôbec nezaslužiš ale sbaži sa zabudnut na teba a myslim že sa jej to
po čase aj podari a teraz zmizni nechcem ta už ani vidiet ,Nat ešte na neho hladel zo smutkom až zufalo a potom odišiel
Adama to potom trochu začalo mrziet že bol taky ale nedalo mu to ako ho videl musel mu to povedat ,Nat po ceste
bol zničeny citil sa tak tak mi treba myslel si zachoval som ako hajzel nevedel čo bude robit mal chut sa opit ale radšej
sa len tak tulal po meste ,život ho prestal bavit nič ho netešilo nenaplnalo štastim ked nemal ženu ktoru lubi
nemohol mat ,ked už bol večer a on sa vracal domov po ceste ho prepadli dvaja mladi muži chceli peniaze ale ked
im ich nedaval jeden na neho vytiahol nôž a bodol ho Nat si myslel že už umiera a ešte stačil povedat odpust mi Anita
a už potom padol do bezvedomia niekto ho našiel zavolal zachranku ,Adam mal prave ešte službu ked ho priviezli
aj ho operoval naštastie rana nebola tak hlboka a neporušila vnutorne organy tak sa z toho dostal ,Adam potom za nim
prišiel citil aj lutost nad nim ,ale nič viac ked to povedal Anite videl na nej že ju to zobralo ešte stale k nemu
niečo citi ,šla za nim ešte nebol pri vedomi ,pozerala na neho slzy mala v očiach a potichu mu pošepkala že mu odpušta
chytila mu ruku chcela ho aj pohladit ale neurobila to radšej odišla ,Adam ju zbadal ako odchadza videl že plakala
chcel ju objat aj to urobil neboj dostane sa z toho ,povedala viem Adam ja som mu odpustila som mu to ako spal aj povedala
citim to tak a je mi lepšie na duši ver mi aj ked mi urobil čo urobil ,Adam bol dojaty si velky človek že si to dokazala
ja by som to nedokazal ,Anita povedala určite by si to dokazal aj ty ,on nato možno ale časom nie ešte teraz
Nat sa zotavil ked sa dozvedel že bola za nim Anita povedal mu to Adam aj čo mu povedala plakal odpustila mu a zato
prosil ked si myslel že umrie ,chcel ju vidiet prišla povedal jej dakujem ti že si mi odpustila Anita na neho hladela
z lutostou povedala odpustila ale už ta nemilujem ani nebudem prajem si aby si bol štastny Nat vtedy povedala
čo ani Adam nečakal ani Nat ,povedala milujem jedneho skveleho človeka ktory stal pri mne pomahal mi tešil ma
ked mi bolo na nič ked som preživala tie najhoršie chvile života stoji tu a pozrela na Adama a povedala nikdy mu to
nezabudnem a som mu velmi vdačna a teraz citim k nemu niečo viac milujem ho a nie len citovo ale mam ho velmi rada
a chcem byt s nim preživat s nim všetko radosti aj trapenia ,Adam lubim ta vyznala lasku ktoru k nemu citi
Adam citil radost štastie prišiel k nej a povedal aj ja ta velmi lubim a chcem si ta vziat Anita suhlasila
bozkali sa dlhym bozkom obaja citili tu nadhernu energiu to teplo ,Nat sa len dival nemohol tomu uverit Anita a Adam
Adam tiež odpustil Natovi podal mu ruku a povedal nehenvam sa už kedykolvek môžeš prist ak budeš chciet za mnou
aj Anita povedala viem znie to absurdne ale ak budeš chciet priatelia môžme biť dalej aj cez to všetko ,Nat suhlasil
citil už nie taku samotu skôr radost štastie ,Adam a Anita mali malu svadbu Nat tam tiež prišiel pozvali ho
Daniela žila ešte sama niečo sa dozvedela ale necitila ani hnev len smutok ,nemala nikoho ,žila sama Nat si potom niekoho
našiel bola to sice tanečnica v bare ale mal ju rád a miloval aj ona jeho nakoniec zanechala bar a mali spolu aj synčeka
nazval ho David bol konečne štastny zo svojou rodinou ,Adam z Anitou si zas adoptovali jedno dievčatko volala sa Alice
raz si zlomila ruku a Adam ju operoval oblubil si ju a potom aj Anita mala ju rada ako svoju aj Adam
su štastni tešia dcerke ma sedem rokov a je to ich zlato ,Daniela nenašla jedina štastie zatial ale možno časom najde
z Natom ani z Adamom sa nestretla ,z Anitou nedavno aj jej odpustila Anita objali sa ukazala jej ich dcerku
Daniela citila ulavu že jej Anita predsa časom dokazala odpustit ,velmi jej zato bola vdačna aj je ,
dufa a veri že tiež raz najde štastie a lásku ,na Adama ešte myslela sice už ju to prešlo ale niečo tam ešte
zostalo sice maly plamen ale zostal ,a potom citila ešte tien ktory zakryval aj slnko v jej srdcI.

 

Carlo Acutist

30.08.2022

Carlo bol jedinečný ludsky chlapec ,prežil síce krátký ale plnokrestansky život miloval Ježiša najma v eucharistii odkial čerpal silu pre seba aby vedel zvladat svôj každodenny život najma duchovny ako sa spravat k iným , pomahal kde mohol bezdomovcom nosil jedlo čo si usporil zato im kupoval spacaky a najme jedlo mohol si uživat ako mlady kupit si pre seba čo by chcel ale on nie [...]

Večnost

10.07.2022

Po tom ako som ukončil svôj život sám ,lebo som už nevladal dalej bolo to bolestné na okamžik som pocitil bolest potom som sa ponoril do tmy vchadzal som do tmaveho priestoru rýchlo ma niečo tahalo dopredu ako ked magnet niečo pritahuje ,mal som všelijake pocity aj obavy strach čo bude so mnou ,aj som lutoval že som to urobil ale nemohol som žit dalej nemal som nikoho kto by ma [...]

Dadka

24.07.2021

,Dadka je moja bývalá nadriadená ,je to človek ktorý sa snaží svoju prácu vykonávat čo najlepšie ,je svedomitá pracovíta poctíva priatelska ,na všetko velmi dbá ,má to tažke ale snaží sa ist dalej prácu si vykonáva čo najlepšie ako každý človek to má vo svojom vnutri tažke tak aj ona prežíva vnutorne boje tažkosti je dost citlivá ja verím že vo vnutri je [...]

Sophie, Ukrajina, vojna na Ukrajine

ONLINE: Rusi majú priestor pre budúce útoky. Zelenskyj sa sťažuje, že pomoc prichádza pomaly

30.04.2024 06:30

Rusi kontrolujú takmer pätinu Ukrajiny a majú možnosť útočiť viacerými smermi. Zelenskyj hovorí, že zbrane na Ukrajinu síce už prúdia, ale pomaly.

Joe Bide, stav únie

Bidenova administratíva pripravuje odovzdanie moci bez ohľadu na výsledok volieb

30.04.2024 06:09

Administratíva prezidenta USA Joea Bidena začína pripravovať odovzdanie úradu a agendy Bieleho domu.

Robert Fico, Peter Pellegrini, Andrej Danko

Hlas získal na úkor Smeru. Voliči však vládny valec oceňujú: PS získalo nových voličov, opozícia musí zabrať

30.04.2024 06:00

Aj keď sa Progresívnemu Slovensku podarilo získať aj nových voličov, s ostatnými lídrami opozície si ich medzi sebou len prelievajú. Kým koalícii to stačí, opozícia musí vyriešiť svoju budúcnosť.

Lotyšsko, NATO

Príprava na Rusov? Lotyši majú z pivníc urobiť protiletecké kryty

30.04.2024 06:00

Na čo sa dá využiť jarné upratovanie? Na prípravu protileteckých krytov.

henrieta krehakova

Štatistiky blogu

Počet článkov: 81
Celková čítanosť: 152595x
Priemerná čítanosť článkov: 1884x

Autor blogu

Kategórie