Založ si blog

Dadka

 

,Dadka je moja bývalá nadriadená ,je to človek ktorý sa snaží svoju prácu vykonávat čo najlepšie ,je svedomitá
pracovíta poctíva priatelska ,na všetko velmi dbá ,má to tažke ale snaží sa ist dalej prácu si vykonáva čo najlepšie
ako každý človek to má vo svojom vnutri tažke tak aj ona prežíva vnutorne boje tažkosti je dost citlivá
ja verím že vo vnutri je to dobrý človek ,ja si ju vážím pre jej uprimnost svedomitost a poctivost vždy
sa snažila aby práca bola urobená dobre čo najlepšie ,zasluži si byt ocenená preto čo robí aj ako  ma svoje trapenia problemy v sebe
býva unavena aj ona sa určite sklamala v iných je neštastná vieme sudit človeka podla spravania ale nevidime
mu do jeho vnutra ako mu je ako sa cíti každý den je iný su tažke dni aj pre nu ked aj cez slzy musi ist dopredu aj cez tažkosti ,aj doma to nemá ružove
stará sa o svojích rodičov aj chorých ja viem čo to je aj sama som to zažila ako byt pri chorom človeku
citila som tu bezmocnost že som nemohla pomôct ,v práci ma toho viac ako dost obdivujem ju ako to zvláda
ja sa priznam že by som to nezvladla vôbec ,pracovny vztah sme mali celkom dobrý aj ked tam boli uskalia
ked som si vzala niektore veci k srdcu dost ked bola prisnejšia ved aj od nej sa vyžadovalo moc aj napriek
tomu som si ju vážila rešpektovala ,vedela povedat ostrejšie ale zla nebola v jej vnutri je dobro ja som to tak
cítila aj to tak citím ,myslievam na nu modlim sa aj aby sa mala vždy dobre a bola štastna a zdrava
a v práci aby sa jej darilo mala silu to zvladat ,dakujem jej za všetko vedela ma aj pochvalit za pracu čo malokto
vedel cením si to u nej vdaka nej som sa naučila pracovat poctivo dobre ,viem že máva strach najma v tejto dobe
najma o rodičov chapem to a myslim na to mam velku dôveru v Boha že on pomaha a ochranuje a verím že jej pomôže
aj jej rodine dá silu najme v tomto tažkom čase ist dalej to zvladat ,musim napísat že mi chýbá a viac ako si myslí
prajem jej nech len to dobre nech sa jej darí v praci a nech najde vnutorný pokoj a štastie ,to jej zo srdca
velmi želám .

 

 

 

 

 

 

Carlo Acutist

30.08.2022

Carlo bol jedinečný ludsky chlapec ,prežil síce krátký ale plnokrestansky život miloval Ježiša najma v eucharistii odkial čerpal silu pre seba aby vedel zvladat svôj každodenny život najma duchovny ako sa spravat k iným , pomahal kde mohol bezdomovcom nosil jedlo čo si usporil zato im kupoval spacaky a najme jedlo mohol si uživat ako mlady kupit si pre seba čo by chcel ale on nie [...]

Večnost

10.07.2022

Po tom ako som ukončil svôj život sám ,lebo som už nevladal dalej bolo to bolestné na okamžik som pocitil bolest potom som sa ponoril do tmy vchadzal som do tmaveho priestoru rýchlo ma niečo tahalo dopredu ako ked magnet niečo pritahuje ,mal som všelijake pocity aj obavy strach čo bude so mnou ,aj som lutoval že som to urobil ale nemohol som žit dalej nemal som nikoho kto by ma [...]

Hlad vo svete

03.11.2020

Miliony ludi najma deti trpí hladom ,deti musia tažko pracovat aj dvanast hodin denne my sme na tom ešte dobre ale v tých krajinach to je strašne deti zbieraju odpadky aby mali čo jest niekolko dni nedali do ust nemali čo nik im nepomaha su same ,jeden chlapec pracoval na cukrovej trstine bol od rodičov daleko citil sa sám bolo mu smutno ani plat nedostal len dvakrat za den jedlo mnohi [...]

Vladimir Putin, Moskva, Rusko

Útok na Volkova bol mrazivo účinný. Dokazuje návrat ruskej špionáže do studenej vojny

19.03.2024 10:25

Rusi do každej vojny vstúpili v zlom stave, potom ale postupne, vďaka vysokému počtu ľudí a nulovému rešpektu k ich strate, sa dostali do formy.

Jaroslav Haščák

V kauze Gorila opäť obvinili Haščáka a ďalšie osoby

19.03.2024 09:36, aktualizované: 09:57

Ide o trestné činy založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny či korupčné trestné činy.

Kurimany, zrútený most

Nemeckú statičku Sabine H. uznal súd za nevinnú v kauze spadnutého mosta na Spiši

19.03.2024 09:24

Tragédia si v novembri 2011 vyžiadala štyri ľudské obete a ďalších zranených.

Štefan Harabin, ta3

VIDEO: Prezidentský kandidát Štefan Harabin. Rusko nepovažuje za agresora, chce neutralitu Slovenska

19.03.2024 07:00

O post prezidenta Slovenskej republiky vo voľbách v roku 2024 sa uchádza 10 ľudí.

henrieta krehakova

Štatistiky blogu

Počet článkov: 81
Celková čítanosť: 151721x
Priemerná čítanosť článkov: 1873x

Autor blogu

Kategórie