Založ si blog

Vnútorný Nepriateľ

Nathy čakala na svôjho manžela Nicolasa ktorý bol lekárom ,ako tak čakala uvažovala o ich vztahu ,cítila
že sa jej Nico vzdaluje tak volala svôjho manžela ,viac sa venuje svojím pacientom ako jej ,kolkokrát
mu to vyčítala aj sa hadali kvôli tomu ,bral si často nočne čo sa jej dost nepačilo ,citila sa sama
vytykala mu že si to moc berie mal by sa od toho odosobnit nebyt tak citlivý skôr naopak lebo inak ho to pohlti
a môže sa z toho aj zblaznit ,mala aj strach o neho preto ,kolkokrát mu hovorila aby si viac držal odstup
ale on jej vždy povedal že to nedokáže že chce byt dobrým lekárom chce pomahat a byt pri pacientovi
zachranovat on nedokaže byt bezcitný hoci vie že lekari by si to nemali tak brat osobne ale on proste taký
nevie byt ,Nathy sa už v poslednej dobe nejak necítila vo svojej koži bývala podraždená často ,možno to bolo aj z
práce sama nevie ,ale trapilo ju hlavne to že Nico žil len pre nemocnicu a pre pacientov ,hovorila mu že ich ma radšej
ako ju ale Nico jej povedal že to nieje pravda že ju miluje nadovšetko ona mu nato že to tak nevyzera ,
hadali sa v posledných dnoch často najma kvôli Nicovej práci ,povedal jej že on musi byt pri svojích
pacientoch potrebuju ho povedala mu že ona ho viac potrebuje ,slubil jej potom že si bude brat menej nočných služieb
bol už večer mal prist ale nejak nechodil ,Nathy mu pripravila večeru čo mal rád ked prišiel videla na nom unavu
poveda jej že mu umrel pacient a je z toho na nič ,ona nato nemal by si si to tak brat Nico ,povedal jej viem
ale nedá sa ono to prejde chcem byt sám povedal Nathy mu povedala zas ma nechávaš samu to je vždy ked ti umrie pacient
ja takto už dalej nevladzem Nico nato som unavený zlato nechce sa mi sa stebou zas hadat ,mal som tažký den pochop
povedala mu ja sa nechcem hadat ale mali by sme sa porozprávat o nás ,Nico mal toho dost nemohol na ine mysliet
len nato že pacienta nezachranil že mu nedal tu právu liečbu vinil sa zato ,snažil sa ale nepomohlo to myslel si že
mu ta liečba pomôže ale nepomohla ,čo narobi je pravda nemôže sa nad tým tak trapit brat si to v tom ma Nathy
pravdu inak sa môže z toho zblaznit ,chcel byt sám zavrel sa ako vždy do svojej pracovne kde zvykol študovat
lekárske knihy o liečbe ,teraz aj on rozmýšlal nad ich vztahom nad Nathy prečo mu tak vyčíta ? mala by mat
viac pochopenia nemá ked spolu chodili ked študoval medicinu bola iná zdala sa mu iná a teraz čo sa z nej stalo
zmenila sa tak sám nevie je taka nedostupná uzavreta podraždená často či z práce sám nevie ,on chce deti ona ešte
nie vraj sa nato necíti ,miluje deti ved aj v nemocnici ma detských pacientov dokonca rozmýšlal nad pediatriou
ale nakoniec sa rozhodol inak ,už ako medik si povedal že bude pomahat liečit ,zachranovat nieje Pán Boh to sám vie
že nezachrani všetkých ale v posledných dnoch mu umreli už za týžden traja pacienti a toho dost bralo trapilo
nespravna liečba možno sám nevedel boli aj starši aj mladši jedna žena medzi nimi ,ano nesmie si to brat tak osobne
to je proste život a lekari nemôžu smutit za každým pacientom su tu iní ktorí potrebuju jeho pomoc ,vie vypočut
rozveselit ked vidi smutnu tvár ,rád pomáha aj takto ,nevie byt bezcitný ako iní lekári možno neskôr bude ked
to bude brat za samozrejmost ked umrie pacient ale teraz to nedokáže ,on taký nieje a po pravde ani netúží byt
ale ani sa nedá tým pohltit aby ho to uplne dostalo do toho stavu ,dá si pozor ako slubil Nathy ,ked spolu chodili
bývala taká veselá priatelská práve preto ju miloval že je taká ,len dufa že nemá niekoho to by nepredýchal asi
jej sa zdá že žije len pre svoju prácu pre pacientov ale to nieje pravda žije pre nu ona je jeho všetkým jeho láska
a chce mat s nou rodinu to si velmi praje ,bola už skoro polnoc ale jemu sa nechcelo spat bol ešte rozrušený aj
z Nathy po tom čo mu povedala ,mal by ist k nej ale ešte nemôže ,pozeral do knihy ale myšlienky mal inde
nedokazal sa sustredit nato ,nakoniec šiel do spalne Nathy spala alebo sa tak robila že spí ,lahol si vedla nej
citil len uzavretost z jej strany akusi bezcitnost až ho z toho mrazilo ,spánok neprichadzal až volakedý nadranom
ked sa zobudil Nathy už bola preč v práci ,urobil si ranajky a šiel aj on do nemocnice dnes mal mat nočnu
ale ju zruši bude z Nathy lebo aj to mu vyčíta že nechodia nikam ako iní partneri tak dnes ju zoberie na večeru
povedal si porozpravaju sa len dufa že sa nepohadaju ,v nemocnici šiel pozriet pacientov povzbudzoval ich
utešoval vypočul ked bolo treba ,nariadoval liečby ake lieky im maju sestry dávat ,
Nathy v práci myslela na Nica nemohla sa sustredit na prácu bola roztržita dost preto ,neklape im to proste
myslela si nevie čo má robit Nico ju nepočuva stale len svoje hovori jeho pacienti ho potrebuju ona ho potrebuje
do šlaka si hovorila akí boli štastní ked spolu chodili tolko si toho slubili a teraz sluby sa minuli zmizli ako
ranna rosa ,Nico si to proste moc berie prežíva mal by byt menej citlivý až sa jej protivi že je taký
skoro až hnusi mal by byt aj chlap ale niekedy sa spravá ako ufnukana ženska koho si to vlastne zobrala ?
ked bol mladší nezdal sa jej taký ,je dobrým lekárom snaží sa byt takým ale prehana to a často ,
ma ho rada ale nevie či v tom je ešte láska ,uzatvara sa pred nou ked ma zlý den mal by sa jej skôr otvarat
byt snou nie od nej utekat ,dnes jej slubil že si nevezme nočnu uvidi či to nezmení dufa že nie
volal jej že pojdu na večeru trochu ju to potešilo ved davno nebola nikde konečne sa rozkýval trochu
ked prišla domov Nico už bol doma povedal jej že ta večera plati bola rada ,šla sa pripravit na nu
ked spolu sedeli na večeri boli ticho oobaja ,toto mlčanie sa jej nezdalo najma z jeho strany ,Nico jej povedal
Nathy slubujem ti že sa budem snažit byt stebou čo najviac venovat sa ti budem si brat menej nočných
milujem ta stale si ppre mna všetkým ako si môžeš mysliet že nie ,Nathy mu nato povedala nehnevaj sa ale často si v nemocnici
hovoriš len o svojich pacientoch ked ti ja niečo idem hovorit ani ma nepočuvaš ,to nieje pravda povedal jej počuvam ta
mne sa zda že nie povedala vzdaluješ sa mi uzatvaraš sa ved ja som tu pre teba aby som ta vypočula ale ty sa radšej
zavrieš do izby alebo ideš do nemocnice to je tvôj život a ja som neviem kde ,povedal jej ty si predsa môj život
Nathy ja proste chcem pomahat iným nevieš to pochopit som lekár mam pacientov na ktorých mi zaleži aby som ich vyliečil
je pravda nemal by som to brat tak osobne ale ja som taky možno časom sa to zmeni ,povedala mu pochybujem ty sa
Nico nezmeniš tažko ,byval si iný a teraz čo ti stale vadi pytal sa jej moja práca ja už zas sa mame hadat
vzal som ta na večeru aby som ti ukazal že ta stale lubim a ty takto som fakt z toho unavený z tvojích vyčitiek
Nathy aj zo mna pytala sa ho si unaveny lebo ak ano tak sa asi rozideme lebo toto nemá zmysel ,povedal jej čo je to
s tebou prečo si taka ? čo ta stale žerie ? nemiluješ ma ? povedala mu ja neviem Nico si tak vzdialený akoby
si žil v inom svojom svete pri svojich pacientoch mam ta rada stale ale si moc precitlivý a nehnevaj sa mne sa to
až protivi povedala mu ,Nico nemohol uverit tomu čo mu práve povedala ,povedal jej ako to môžeš povedat
ja sa ti hnusim preto že chcem byt dobrým lekárom že som tak citlivý k iným ,to nemyslíš vážne Nathy
je mi to luto že to hovoriš že si taka tak sa zmenila vieš čo ideme domov ani ta večera mi už nechuti
tak vstali a šli domov celu cestu mlčali Nathy vedela že sa zas pohadaju a Nico dufal že nie bol sklamaný
doma bola tichá domacnost ,Nathy by nechcela moc Nica opustit ale nevie ako dalej neciti už taku lasku k nemu
ako predtým ,myslela teraz na Enrica z ktorým sa nedavno stretla bol to jej byvalý a teraz často na neho
myslela ,Nica už nelubi vo vnutri citila lásku k Enricovi ,mrzelo ju to že tým Nicovi ubliži ale nemôže inak
Nico bol vo svojej izbe premýšlal nad tým čo mu povedala Nathy nelubi ho teraz to vidi je taka ladová k nemu
aj v posteli deti nechce a on by tak chcel ,ak teda chce tak nech odide pomyslel si bude ho to trapit ale
prežije to bude potom viac v nemocnici ako doma ,bol by jej dal aj neviem čo ale ona ním pohrdá preto že je taký
aký je do smeti hodila jeho sluby snahu to zmenit a on by to urobil pre nu všetko aj život ,
Nathy si pobalila nejake veci povedala mu že odchadza nebranil jej len povedal že je mu to luto nebude sa jej
prosit to by nemalo zmysel ,odišla Nico sedel dlho zavretý v izbe akože študuje ale myšlienky mal inde
snažil sa sustredit na niečo ine aby sa netrapil na svojich pacientov na liečbu aku im naordinuje aby ich uspešne
vyliečil ,nič ine ho v tejto chvili nezaujimalo len jeho pacienti ,bude sa snažit na Nathy nemysliet aj ked
to bude tažke ale pojde to musi lebo inak by sa zblaznil a to on nechce ,
na dalši den naordinoval liečbu pre pacienta a dufa že mu pomôže študoval to a dufa že bude mat uspech
a pacientovi sa ulavi aj sa tak stalo Nico bol rád zhovaral sa s nim potešoval že sa vylieči
mal aj chlapca ktorý bol dost chorý mal leukemiu Nico bol onkologickým lekárom a robil pre svojich pacientov
všetko možne len aby im pomhol ulavil pri bolestach a tohoto chlapca si obllubil mal dostat kostnu dren
tešil ho že to vyjde nech sa neboji ,Nico miloval deti a tužil raz mat ,Anthony bol snaživý pacient posluchal
ako vedel veril že sa vylieči a tomu davalo silu ist dalej leukemia ho dost ničila schudol moc ale byval
vždy veselý priatelsky a Nico si ho preto oblubil nevzdaval sa ,študoval vždy aj ked mal nočnu o tejto chorobe
aj iných liečby ake lieky ma dat ,malý Anthony dostal kostnu dren telo prijalo Nico aj rodičia boli štastní
aspon jednemu pomohol zachranil ,velmi sa z toho tešil až tak že už nemyslel na Nathy ale aj tak mu stale chýbala
praje jej aj tak len štastie nič zle jej nepraje myslel si nech najde teda štastie inde ked u neho nenašla
necitil sa tak sám ked bol v nemocnici ,študoval liečil vo vnutri mu niečo nahovaralo že dokaže viac
ako Boh snažil sa tu myšlienku vytesnit ale bolo to silnejšie ,on chce len byt dobrým lekárom to mu stači
ale hlas ho stale nabadal že ma naviac a pýcha sa v nom rodila pomaly ale isto ,
Nathy žila z Enricom citila sa štastná uživali si chodili von často nieako z Nicom pre neho bola len
nemocnica pacienti Enrico je iný a nechape ako ho mohla vymenit za Nica asi ju očaril ako medik možno
alebo nevie sama bol taký iný vtedy a teraz sa to z neho stratilo ,ona deti tak nechce a Nico chcel
ona sa nato necitila ale on ju nechapal ale Enrico chape ,bola teraz štastná len čo vybavi rozvod
bude ešte štastnejšia ,Enrico je krasavec a je chlap čo Nico nieje sice pekný je ale chlap taky akeho chcela
nieje už vtedy sa jej sprotivil ked ho videla plakat ako mu umrel prvý pacient ,nenavidela ked niekto plače
a najma chlap ona sa snaži byt silna tak ju učili neplakat aj ked jej je do plaču držala to v sebe vie že to neni dobre
ale ona plakat nebude ,niečo v nej hovorilo že nesmie plakat a ma byt necitelná len tak to prežije vo svete
ved len silní vladnu a slabi padaju svet pohrdá nimi ,Enrico bol proste iný nechape prečo ho vtedy nechala
ale teraz ho nenecha ,a Nico nech si tam pracuje a je pri svojich pacientoch ,ona bude štastná pri Enricovi
ale niečo jej hovorilo naozaj budeš ? to si len mysliš ale ona nedavala tomu nijaky vyznam
chodila do práce a ked mala volno tak chodievali von na dovolenky a citila sa dobre to bolo pre nu uživat si a to aj robila,
Nicovi sa darilo bol výborný lekár len mu niečo chýbalo jeho Nathy alebo nejaka ina láska ,v jeho srdci bolo prázdno
a mal strach že ho to pohlti venoval sa len svojej práci žil pre nu daval do nej seba musi zachranovat pomahat
svojim onkologickým pacientom ,a urobi preto všetko aj nemožne len aby ich vyliečil ,vo vnutri počul hlas ano len tak rob
a budeš velký a uspešný a Nico ten hlas počuval .

Carlo Acutist

30.08.2022

Carlo bol jedinečný ludsky chlapec ,prežil síce krátký ale plnokrestansky život miloval Ježiša najma v eucharistii odkial čerpal silu pre seba aby vedel zvladat svôj každodenny život najma duchovny ako sa spravat k iným , pomahal kde mohol bezdomovcom nosil jedlo čo si usporil zato im kupoval spacaky a najme jedlo mohol si uživat ako mlady kupit si pre seba čo by chcel ale on nie [...]

Večnost

10.07.2022

Po tom ako som ukončil svôj život sám ,lebo som už nevladal dalej bolo to bolestné na okamžik som pocitil bolest potom som sa ponoril do tmy vchadzal som do tmaveho priestoru rýchlo ma niečo tahalo dopredu ako ked magnet niečo pritahuje ,mal som všelijake pocity aj obavy strach čo bude so mnou ,aj som lutoval že som to urobil ale nemohol som žit dalej nemal som nikoho kto by ma [...]

Dadka

24.07.2021

,Dadka je moja bývalá nadriadená ,je to človek ktorý sa snaží svoju prácu vykonávat čo najlepšie ,je svedomitá pracovíta poctíva priatelska ,na všetko velmi dbá ,má to tažke ale snaží sa ist dalej prácu si vykonáva čo najlepšie ako každý človek to má vo svojom vnutri tažke tak aj ona prežíva vnutorne boje tažkosti je dost citlivá ja verím že vo vnutri je [...]

zalužnyj, syrskyj

Zelenskyj hovoril o polmilióne mobilizovaných. General Syrskyj: Potrebujeme výrazne menej vojakov

29.03.2024 14:16

Ukrajinská armáda bude musieť pre obranu pred ruskou inváziou mobilizovať menej vojakov, než sa pôvodne očakávalo.

Maďarsko polícia pobodanie péter baumann

Obeť a dvoch zranených si vyžiadal výbuchu v bytovke v Budapešti

29.03.2024 13:10

Evakuovať museli 50 ľudí.

Putin

Rutte: Vyšetrovanie ruskej propagandistickej siete je veľmi znepokojujúce

29.03.2024 12:54, aktualizované: 13:58

Činnosť proruskej špionážnej siete vyšetruje poľská kontrarozviedka a tiež belgické či české spravodajské služby.

forró, fico, galanta

Tlačila na Forróa vláda? Člen predsedníctva Aliancie: Pellegriniho podporil len predseda, stretnutie s Korčokom zrušil svojvoľne

29.03.2024 12:00

Szabolcs Mózes pre Pravdu uviedol, že ich rozhodnutie Krisztiána Forróa zaskočilo.

henrieta krehakova

Štatistiky blogu

Počet článkov: 81
Celková čítanosť: 151936x
Priemerná čítanosť článkov: 1876x

Autor blogu

Kategórie