Založ si blog

Rieka Nadeje II

Kamila myslela na Patrika bolo jej ho luto ,videla ako ho to zožierá moc si to berie smrt toho chlapca
chcela by mu nejako pomôct ale nevie ako ,videla že sa už tak neusmievá aj mu raz povedala kde je ten tvôj
očarujucí usmev ktorý tak každý miluje ,on jej nato že sa niekde asi stratil ,pritahoval ju viac ako si
dokazala pripustit ,mala rodinu pre ktoru žila maleho synčeka Adamka manžela Toma ktoreho milovala boli
pre nu všetkým ale aj napriek tomu myslela na Patrika videla že mu to z Elenou neklape mala na mysli že by
ho pozvala na poharik ale váhala či by to bolo správne ma predsa rodinu ktora je pre nu všetkým ,
tak rada by mu povedala ako ho chápe je s ním ale niečo v nej to bráni povedat ,má ho rada cíti to tak
a začína ho mat radšej a to ju laká ,nemôže a nesmie tomu podlahnut musi mysliet na syna ktorý je pre nu všetkým
Patrik prišiel domov bez zaujmu ako vždy v posledných dnoch bez chuti ku všetkemu chytala ho depresia
myslel stale nato čo sa stalo aj na Kamilu ako ju lubí ,Elena ako vždy sa ho pytala aky mal den ako sa cíti
že ju to vôbec zaujima myslel si ani jej nemal chut opdpovedat len stručne jej nato povedal že šlo to celkom
dobre až nato že neoperuje potom začala z tým že by mohli ist na dovolenku aspon by sa odreagoval od toho
nepovedal nič mal na mysli že musi od nej odist len ako jej to povedat ,šiel do izby chcel byt sám večeru
odmietol nemal na nič chut ,v nemocnici to ide ako tak venuje sa pacientom snaží sa ale citi že kus z neho
odišlo cití sa tak sám Elena sa sice teraz snaží ale on ju vôbec nevníma je mu to už teraz jedno ona ho
už nezaujíma mysli stale na Kamilu ,chce byt s nou len ona ho môže vyliečit z tohoto čo ho taží
na dovolenku z Elenou nema chut mysliet ,už ju nemiluje a musi jej to povedat čím skôr tým lepšie
Elena prišla za ním pytala sa ho čo je s ním stale povedal jej nato že nič čo by bolo ona nato ja citim
že ma už nemiluješ maš inu ? pozrel sa na nu trochu nahnevane povedal čo to maš za reči ja na nič ine nemyslim
ako na toho chlapca čo mi umrel na stole si ozaj taka bezcitna ? Elena zostala v šoku ako sa to s nou rozpráva
nikdy takto s nou nehovoril ,z takýmto tonom ,povedala mu prečo na mna kričiš ja zato nemôžem že ti umrel ten chlapec
a nemôžes operovat nebud na mna takyto ,pozrel na nu kratko potom sa odvratil chcel mat od nej pokoj klud
otravuje ho celeho už napokon jej povedal maš pravdu ja ta už nemilujem si taka ako stroj chladna a v posteli
nič moc ale nemam inu ,pozrela na neho z takým hnevom povedala si teraz na mne vybijaš zlost si sebec miluješ len seba
a svoju prácu si ako rozmaznane decko nikdy si ma asi nemiloval ,Patrikovi to bolo jedno nech si tára čo chce
je mu ukradnuta musi odist aj sa dal na odchod povedal jej že ide do hotela spat a odchadza od nej ,Elena ho prosila
aby nechodil ale potom kričala nech si ide k tej cundre ,Patrik ju už nechcel ani počuvat odišiel vzal si par veci
a šiel do hotela potom si musi niečo najst nejaky byt myslel si ,aspon to ma z krku povedal jej čo mal na srdci
je mu trochu lahšie ale len trochu ,v noci moc nespal rano sa ponahlal do nemocnice tam našiel Kamilu povedal
jej že Elenu opustil že prespal v hoteli pozerala na neho z takym sucitom až sa odvratil napokon to nevydržal
a povedal jej ako na nu mysli hladela na neho bola krásna jej oči videl v ných že aj ona k nemu niečo cíti
bozkal ju a ona sa neodtiahla to bolo znamenie že jej neni lahostajný ,bol rád potom si sadli trochu sa
rozprávali Kamila mu povedala že ma rodinu a nechce ju opustit ale ma ho rada je to pre nu tažke
ma syna ktorý je pre nu všetkým nemôže a nesmie mysliet na ineho ani na teba Patrik musiš na mna zabudnut
viem je to tažke pre teba najma teraz po tom čo sa stalo ja nemôžem syna opustit a mam rada aj Toma
Patrikovi zostalo na chvilu nevolno z toho čo povedala ale čo mohol čakat ma rodinu a tu neopusti to chápe
ale nemôže si pomôct miluje ho svojim citom nevie rozkazat citi že je mu viac oporou ako Elena
chcel ju pozvat na obed ale si to rozmyslel odišiel smutny všetko v nom vrelo chcelo sa mu plakat
ale ovladol to aj tak mu to nepomôže ,dnes ho čakala dalšia rutina ošetroval pacientov prihovaral sa im ako vždy
láskavo mali ho zato radi usmev mal len taky šetrný nie ako inokedy ,potom si pozeral nejake byty našiel jeden
hned tam zašiel prenajal si ho zatial ,aspon nemusi ist do hotela zatial to stačí takto ,kupil si niečo v meste
ohrial si to jedol skôr to do neho išlo tažko myslel na Kamilu nato čo povedala čo čakal že hned bude jeho
že nechá svoju rodinu blazon bol že si niečo take myslel ,čo bude robit sám nevie ale k Elene sa už nevrati
podá navrh na rozvod ,dlho nevedel zaspat až napokon ho spánok premohol ,
Kamila myslela na Patrika nato čo jej povedal že ju miluje neni jej lahostajny to dobre vedela
ale nemôže s nim byt ma syna nemôže ich nechat nesmie sa tým trapit nesmie na neho mysliet
Tom ležal vedla nej už spal bol taky pokojný v spanku nemohla si pomôct myslela na Patrika chcela by mu pomôct
potrebuje povzbudit a cíti že ho ma rada a ten cit v nej rastie citi to aj sa toho laká nemôže ho milovat
ale city su silnejšie nevie čo z tým ma robit ,čo Tom ma ho rada a Adamko by bol s nou to ano ak by nechala Toma
ale ako by si zvykal na Patrika ked ma otca to by bolo pre neho tažke ,toto ju trapilo tieto myšlienky jej rastli
v hlave ,na dalši den sa stretla z Patrikom povedala mu že aj ona k nemu niečo citi ale nevzda sa rodiny
Patrik bol najprv rád ale potom chmury zas padli na jeho vnutro ,potom zašli na obed pozval ju k sebe na byt
nechcela najprv ale napokon šla ,nemohla mu odolat milovali sa a bolo to nadherne ani z Tomom to take nezažila
Patrik bol tak jemný ako nikto ,len potom prišli vyčitky z toho čo urobila zradila svoju rodinu že bola z iným
citila že Patrika miluje a moc ,Patrik bol štastný že sa miloval z Kamilou citil sa lepšie pomohlo mu to
aj ked vie že neopusti rodinu ale mal nadej že možno odide od Toma ved Adamko bude s nou aj s ním to ho naplnalo
nadejou a trochu radostou ,Kamila sa ponahlala domov musi ist po syna do školy povedala rozlučili sa bozkom
Patrik by bol najradšej keby zostala ale vedel že musi ist nenaliehal na nu ,ked odišla bolo mu na chvilu
dobre citil sa uvolnenjši ako predtým milovanie s nou bolo ine ako z Elenou bolo to plné lásky vášne jemnosti
Kamila nieje chladná ale naopak plná citu miluje ju aj zato ,
Kamilu trapili vyčitky nemohla sa pozriet Tomovi ani do oči nikdy ho doteraz nepodviedla až dnes
Tom ako vždy bol k nej pozorny láskavý pytal sa aky mala den čo bolo nove v nemocnici povedala bez rozmyšlania
že všetko šlo v pohode ,Adamko sa hral potom Tom sa k nemu pridal pozerala ako im to ide Tom je vyborny otec
až jej slzy vstupili do tváre akoby si zvykol bez neho ? miluje ho nadovšetko aj Adamko ho zbožnuje
musi to zastavit pokial sa to dá nesmie byt už z Patrikom kvôli svojej rodine ,musi mu to vysvetlit že naposledy
s nim bola bolo to prvý a posledný krát ,ale niečo v nej hovori že to nedokaže že tie city su silnejšie
že ho proste len tak neprestane milovat ,
Patrik chcel Kamilu pozvat na večeru odmietla povedala že musi byt z rodinou bol sklamaný ale nenaliehal
potom mu povedala že sa to už nesmie opakovat nie Patrik ja mam syna a Tom je vynikajuci otec aj manžel
nemôžeme byt spolu musiš to pochopit Patrik nato ja ta milujem Kami a nemôžem bez teba byt velmi mi to pomohlo
necitim sa ani tak sám a už inak sa dívam na všetko nemôžeš to len tak zmazat že sa nič nestalo
pozeral na nu až zufalo bolo jej ho luto ale nemohla inak nesmie aj ked srdce jej kaže inak
Patrik pochop ma začala mam syna ktory svôjho otca zbožnuje nemôžem zničit rodinu kvôli krátkej vášni
chvilkovemu poblazneniu ja musim mysliet na rodinu nemôžem to zničit ,Patrik na nu hladel tak neštastne
jeho oči ju pichali povedal jej pre teba to bolo len chvilkove ja som mal pocit že aj ty ku mne niečo cítiš
že ma miluješ citil som to pri milovani tak mi nehovor že to bolo len chvilkovy ošial ,Kamila už sa nemohla na neho
pozerat odvratila zrak a povedala a bola to lož pre mna to bol len klam som si myslela že niečo k tebe cítim
ale to neni láska bola to len vášen nehnevaj sa Patrik a už na mna nenaliehaj budeme spolu pracovat ale nič viac
ako kamarati môžme byt neveril vlastným ušiam len chvilkovy klam to nemysli vážne prečo mu tak ubližuje
vyspi sa s nim a potom ho odkopne zas sa mu všetko zrutilo mal chut zo sebou skončit toto mu nemala urobit
videl že klame citil to tak musi k nemu niečo citit ved to videl pri milovani ,po službe sa tulal len tak po meste
chodil po uliciach bez zaujmu neštastný myslel na všeličo skončí to ale aky to ma zmysel operovat nemôže ruka sa
mu stale trasie je to všetko na nič ak nemôže mat Kamilu tak čo mu zostane len prázdne vnutro to nie on sa
prázdnoty desi aj samoty ,k Elene sa nevrati to dobre vie radšej bude sám chodil ešte po ulici bez cielu
bolo mu to jedno kam ide ved niekde príde ,
Kamila doma bola v myslou inde nevnimala aj ked jej syn povedal že dostal jednotku myslela na Patrika a vedela
že na neho bude mysliet že z jej srdca tak lahko neodide oklamala ho musela aj ked ju to teraz trápi
kvôli rodine ale citila že bez neho nebude štastná ale hlavne aby boli štastný otec a syn a ona napokon zabudne
v to dufala a verila aj ked jej niečo hovorilo že to tak nebude ,
Patrik prišiel do svôjho bytu lahol si do postele chcelo sa mu spat a viac sa neprebudit tak si to teraz
prial zavrel oči a mal ju pred sebou nemôže sa takto trapit mysliet na nu ale ako zabudne ked ju bude výdavat
v nemocnici budu mat spolu službu ,bude to tažke vie to dobre keby aspon mohol operovat to by mu pomohlo
tak chcel byt čo najlepším chirurgom a teraz neni ani to nič nemá ani Kamilu ani dobre svoju prácu
toto su pre neho a budu tak prázdne dni pride domov nik ho nečaka nič tam nieje len prázdne steny
nechce tu prázdnotu v sebe musi ju niečim zaplnit ak nie Kamilou tak niečim iným musi aspon operovat
hladel na svoju ruku teraz sa netrasie dufa že to ovladne napokon zaspal rano ho zas čakal den na ktorý sa
moc netešil prázdný a bezutešný den na Kamilu vedel že nezabudne stale ju bude mat v srdci to vedel a bude to
navždy ,stretli sa v nemocnici pozdravili sa pytala sa ho ako sa má povedal že nič moc bez nej Kamila
mu nato nič nepovedala len hladela na neho zo sucitom smutkom potom odišla ,Patrik ten pohlad vadil mal ho i nadalej
pred očami načo ho lutuje ked mu nemôže dat lasku on na jej lutost kašle pomyslel si a šiel k pacientom
po vizite sa utiahol do lekarskej izby tam myslel čo bude dalej robit pojde za primarom a povie že už môže
operovat ruka je dobra netrasie sa aj tak urobil primar ho ešte nechcel pripustit k operaciam že nech ešte
počká mu navrhol potom sa uvidi Patrik suhlasil čo mal robit predsa je tu nadej že bude operovat a bol tomu rád
spon niečo dobre na tomto dni myslel si len toho bude držat pri živote ked bude zachranovat pomáhat len to ho
bude naplnát ked ine nie a Kamilu lubit nikdy neprestane to vedel aj to bude vediet .

Carlo Acutist

30.08.2022

Carlo bol jedinečný ludsky chlapec ,prežil síce krátký ale plnokrestansky život miloval Ježiša najma v eucharistii odkial čerpal silu pre seba aby vedel zvladat svôj každodenny život najma duchovny ako sa spravat k iným , pomahal kde mohol bezdomovcom nosil jedlo čo si usporil zato im kupoval spacaky a najme jedlo mohol si uživat ako mlady kupit si pre seba čo by chcel ale on nie [...]

Večnost

10.07.2022

Po tom ako som ukončil svôj život sám ,lebo som už nevladal dalej bolo to bolestné na okamžik som pocitil bolest potom som sa ponoril do tmy vchadzal som do tmaveho priestoru rýchlo ma niečo tahalo dopredu ako ked magnet niečo pritahuje ,mal som všelijake pocity aj obavy strach čo bude so mnou ,aj som lutoval že som to urobil ale nemohol som žit dalej nemal som nikoho kto by ma [...]

Dadka

24.07.2021

,Dadka je moja bývalá nadriadená ,je to človek ktorý sa snaží svoju prácu vykonávat čo najlepšie ,je svedomitá pracovíta poctíva priatelska ,na všetko velmi dbá ,má to tažke ale snaží sa ist dalej prácu si vykonáva čo najlepšie ako každý človek to má vo svojom vnutri tažke tak aj ona prežíva vnutorne boje tažkosti je dost citlivá ja verím že vo vnutri je [...]

Fico

Premiér vyzval predsedu Najvyššieho súdu, aby poskytol informácie o prerozdeľovaní spisov

24.04.2024 16:51

Podľa Fica je podozrivé, že v minulosti všetky najcitlivejšie veci, v ktorých sa rozhodovalo o opravných prostriedkoch, pripadali senátu 5T sudcu Juraja Klimenta.

Rusko, Ukrajina, vojna, konflikt, Donbas

Omilostení zločinci páchajú v Rusku zverstvá. Brutálne vraždy a znásilnenia veteránov z frontu otriasli krajinou

24.04.2024 16:17

Bývalý vojak svoju obeť najskôr uškrtil a potom rozrezal jej telo na menšie časti, ktoré natlačil do dvojice kufrov. Ďalší brutálne zavraždil a znásilnil penzistku.

súdna rada výbor

Výbor odobril odvolanie členov súdnej rady, Mazák a Majerník to odmietajú

24.04.2024 15:20

Koaliční poslanci odvolávanie odôvodňujú stratou dôvery a pochybnosťami o svedomitom výkone právomocí členov.

medveď

V okolí obce Košická Belá sa vodičovi pred autom zjavil medveď

24.04.2024 14:52

Polícia vyzýva na ostražitosť a opatrnosť.

henrieta krehakova

Štatistiky blogu

Počet článkov: 81
Celková čítanosť: 152377x
Priemerná čítanosť článkov: 1881x

Autor blogu

Kategórie