Založ si blog

Boh Otec

Velmi mi pomáha ,cítitm jeho prítomnost ,silu ktoru mi dáva ,bez nej by som to všetko nezvladala ,je mojím všetkým láskou
je u mna na prvom mieste ,aj ked som sama necitim sa sama cítim že je so mnou ,pomáha mi ,posilnuje ma v tomto živote
bez neho by som bola stratená ,patri mu moja velká vdaka je pre mna všetko ked mam jeho mám všetko ,viem že niektorí
ludia v Boha tak neveria alebo si myslia že je niekde daleko nieje to tak je uplne blízko človeka ,ja som od malička
mala vieru v Boha som bola k tomu aj vedená aj sama som to tak cítila aj cítim ,po smrti rodičov som zostala sama
bolo mi dost tažko najprv mi umrela matka bolo to nahle bol to pre mna šok som si vtedy myslela že to nezvladnem
bolo mi tažko ved to vedia ti čo stratili niekoho ,ale citila som že je so mnou Boh vždy som citila jeho pritomnost
v sebe a vtedy vlastne potom najviac jeho silu ,zvladala som to a to vdaka nemu bez neho by som možno skončila
niekde na psychiatrii keby že mu tak nedôverujem ,rozprávam sa s ním ako z priatelom on ma nikdy neodmietne
jeho nikdy neunavi počuvat človeka ,milujem ho nadovšetko ,aj ked som medzi ludmi cítim sa sama neberu ma tak
som zažila dost odmietania aj sklamania ale predsa verim v ludske dobro ,dobro v človeku ,aj ked som sama tak
nikdy sa necitim osamela zufalá lebo mám jeho Boha môjho otca ,ktory je vždy so mnou ,možno si niekto bude
mysliet o mne že som nabožensky fanatik nie som ,píšem to preto lebo aj ked človek nemá nikoho kto by ho mal rád
chapal predsa má Boha ktorý ho nadovšetko chápe a je s ním ,po smrti otca to bolo pre mna tažšie zostala som sama
ale bolo mi dlho smutno za ním ,ale potom som cítila viac sily vo vnutri ,cítila som taky pokoj v sebe
nikdy by som to nezvladla bola by som sa psychicky zrutila keby že nemam vieru v Boha keby že on nieje pri mne
citila som jeho akoby jeho utešujucí hlas aby som sa nebala lebo on je pri mne ,byvala som najma po smrti matky
dost deprimujuca aj moje akože kamaratky boli zo mna z toho unavene chapem ich ,ale vtedy som potrebovala trochu
viac aj opory a podpory od ných ale oni mi to nedali aj ked trochu dali potom ich to nejak unavovalo ,
ale potom som si našla cestu k Bohu už som neviazala na ludi ako predtým a čakala od ných podporu lásku
aj vdaka tv lux krestanskej televizie som si zas prehllbila vztah k Bohu ,predtym som sice mala k nemu vztah
ale som sa od neho viac odklanala som stale hladala len človeka a vždy som sa sklamala skoro ,
až ked som zas začala mat lepší vztah k Bohu tak som sa začala cítit štastnejšia pokojnejšia necitila som
už taky smutok ,ani depresie lebo som sa viac prilnula k nemu ,vo vnutri som začala cítit taky pokoj jeho lásku
cítitm sa štastnejšia len vdaka nemu bez neho by som tu už možno nebola ,je tak velmi láskavý a ide z neho pokoj
a najma dobro ,dakujem mu za moc dakujem mu za všetko nielen za život čo mi dal ,ale najma zato že ma nikdy
neprestal a neprestane milovat ako aj všetkých ludi miluje ,za jeho silu pomoc bez ktorej by som bola stratená .
Dakujem ti Bože Otče za tvoju lásku a pomoc ,lebo on ma nikdy nenechá padnut ani nikoho kto v neho verí .

Carlo Acutist

30.08.2022

Carlo bol jedinečný ludsky chlapec ,prežil síce krátký ale plnokrestansky život miloval Ježiša najma v eucharistii odkial čerpal silu pre seba aby vedel zvladat svôj každodenny život najma duchovny ako sa spravat k iným , pomahal kde mohol bezdomovcom nosil jedlo čo si usporil zato im kupoval spacaky a najme jedlo mohol si uživat ako mlady kupit si pre seba čo by chcel ale on nie [...]

Večnost

10.07.2022

Po tom ako som ukončil svôj život sám ,lebo som už nevladal dalej bolo to bolestné na okamžik som pocitil bolest potom som sa ponoril do tmy vchadzal som do tmaveho priestoru rýchlo ma niečo tahalo dopredu ako ked magnet niečo pritahuje ,mal som všelijake pocity aj obavy strach čo bude so mnou ,aj som lutoval že som to urobil ale nemohol som žit dalej nemal som nikoho kto by ma [...]

Dadka

24.07.2021

,Dadka je moja bývalá nadriadená ,je to človek ktorý sa snaží svoju prácu vykonávat čo najlepšie ,je svedomitá pracovíta poctíva priatelska ,na všetko velmi dbá ,má to tažke ale snaží sa ist dalej prácu si vykonáva čo najlepšie ako každý človek to má vo svojom vnutri tažke tak aj ona prežíva vnutorne boje tažkosti je dost citlivá ja verím že vo vnutri je [...]

univerzita

Mladí Američania páchajú rekordne veľa samovrážd. Nikto presne nevie prečo

20.04.2024 11:28

"Tak veľmi si prajem, aby nám býval dal šancu mu pomôcť," hovorí Katherine Salasová zlomeným hlasom.

Italy Politics

Skrachované vzťahy šéfov vlád. Expremiér Babiš nie je jediný. Talianska líderka odkopla muža, keď sa zaliečal inej žene

20.04.2024 10:49

Rozvodom sa skončilo manželstvo už viacerých niekdajších predsedov vlád Českej republiky. A ktoré rozchody známych politikov vlani zvlášť rezonovali?

trump. súd

Muž, ktorý sa zapálil pri súdnej sieni počas procesu s Trumpom, zomrel

20.04.2024 10:37

Muž, údajne zo štátu Florida, rozdával podľa svedkov v parku letáky obsahujúce konšpiračné teórie.

North Korea tensions balistické strely test

Severná Kórea uskutočnila test 'superveľkej' hlavice pre riadenú strelu

20.04.2024 09:47

KĽDR tiež vykonala skúšobný štart protilietadlovej rakety nového typu "Pyoljji-1-2" v Západnom mori.

henrieta krehakova

Štatistiky blogu

Počet článkov: 81
Celková čítanosť: 152299x
Priemerná čítanosť článkov: 1880x

Autor blogu

Kategórie