Založ si blog

Herodes

Nemohol spaváť odvtedy nezaspal ako dal zabit tie deti tých chlapcov ,po nociach bludil chodil plný
nepokoja po paláci ,nemá pokoja odvtedy ako prišli ti pocestni z dalekých krajím že vraj kde je ten židovska král ?
ktorý sa narodil ,aký král ja som tu král chcelo sa mu kričat ale ovladol sa kolko námahy ho to stalo
sa ovladnut aký král ? mne chce niekto zobrat tron ? to nikdy nikdy kričal ako šialeny ked odišli
zabijem ho zničim ho kričal neprežije to ,ja som král a nie nejake decko reval stale uplne blaznil z toho
nesmie mi nik zobrat čo je moje hovoril si už potichu je to moje ja som král aj budem ,
dal prikaz ked videl že mudrci sa nevratili povedal pozabijajte všetkých chlapcov od dvoch rokov nadol
prikazujem strašny prikaz to bol vojaci boli uplne v šoku zabijat male deti ? čo je to za šialeny rozkaz
ale museli ho splnit ak nechceli prist o hlavu ,potom ked Herodes chcel spat spanok ho obchadzal
aj ked sa mu podarilo zaspat videl tie deti ako na neho hladia a vravia to je naš vrah kriči nepozerajte na mna tak
ja nie som vrah to on ten král je váš vrah kričal zo spanku ja nie prestante na mna tak hladiet
potom ešte vo sne videl jeho ako spomedzi chlapcov prichadza a hladi na neho zo smutkom a prísne
Herodes kriči nepozeraj sa tak na mna to si ty ten král teba som mal zabit ale nemohol žiješ asi ano
ked sa prebudil už viac nezaspal nemohol ale aj sa bál že pridu tie sny tie deti ten pohlad neznesie
tie vyčitky bodaju ako dyka v plnej sile jeho svedomie kriči hlasy kričia v nom ako si mohol nevinne deti
dat zabit si vačši vrah ako ini vrahovia lebo si dal zabit deti ,kvôli svojmu tronu sebectvu ty vrah
bud ticho kriči mlč nemôžem to počut jeho dni boli plne nepokoja zle sny ked spal ked nespal prechadzal sa
po izbe ,už nikdy nezaspi strašny to trest a ked zaspi tak vidi tie deti a jeho krála ,
aj svojich synov dal odstranit aby mu nesiahli na tron a tento mu chce vziat čo je jeho ten židovsky král
čo je to za krála ? neda mu pokoja nema pokoja a to vdaka nemu ,vidi ho stale ma pred očami ten sen jeho pohlad
vo sne ,panoval dalej pred ludmi sa ovladal nedal na seba nič poznat tvaril sa že je všetko v poriadku
ale ked osamel strach des hrôza ho naplnili hlas v svedomi mu nedal pokoja ,musel si dat víno aby ho nepočul
opijal sa aby prehlušil ten hlas aby odohnal ten strach des čo ho ovladal spánok nechodil a ked prišiel
tal len zle sny ho trapili už viac nenašiel pokoja ako žil odvtedy ako ich dal zabit tie deti
tych chlapcov kvôli jednemu čo ho matal aj on vo snách videl ho bál sa ho ,nie nesmie mi vziat moje královstvo
blaznil už z toho byval podraždeny nahnevany nepokojný aj k iným sa tak spraval už sa nevladal dalej
ovladat pretvarovat sa už ho to stalo moc námahy ,nevladal sa ,potom prišla choroba ležal na posteli
cele dni peklo citil v sebe horelo v nom a nechcelo prestat večna to bolest ,vedel že smrt je nablizku desil sa jej
čo bude s ním ? kde skonči ? v pekle ved už teraz ho prežíva nielen telesná bolest ale ta vnutorná je horšia
ten hlas tie hlasy deti počuje ten plač ich ty si vrah prečo nemame žit , prečo si naás dal zabit ?
nie nemôžem to počuvat nie mlčte už konečne slzy mu teču po tvári už nech je koniec chcem umriet ani ta smrt
neprichadza len tie hlasy tie tváre pohlady jeho pochopil až teraz on je král ale iný zbytočne sa bál
on by mu jeho královstvo nevzal on o take nestoji ma večne a to nezniči nik lebo je to královstvo lásky a pokoja
Herodes to až teraz chápal ked videl smrti do očí ja hlupak som dal zabit tie deti zbytočne a teraz zato pykam
citil ohen hrozny ohen ta bolest neutichala, ked prišiel koniec jeho života hladel a nič nevnimal nechcel
videl jeho tu tvár ako hladi na neho zo smutkom a prísne ,chcel povedat nepozeraj na mna tak ale už zo seba
nevydal ani hlas nemohol ten vykrik mu zostal vo vnutri ten des v nom zostal už nemohol nič len čakat kedy
si po neho pride smrt aj prišla v očiach mal hrôzu a des ked umieral vykrik zostal nemý usta mal pootvorene
akoby chcel kričat volat o pomoc ,to bol jeho koniec odišiel zbytočne sa triasol o trôn zo sebou si ho aj tak
nevezme vzal si len seba svoju zničenu dušu a peklo v nej .

Carlo Acutist

30.08.2022

Carlo bol jedinečný ludsky chlapec ,prežil síce krátký ale plnokrestansky život miloval Ježiša najma v eucharistii odkial čerpal silu pre seba aby vedel zvladat svôj každodenny život najma duchovny ako sa spravat k iným , pomahal kde mohol bezdomovcom nosil jedlo čo si usporil zato im kupoval spacaky a najme jedlo mohol si uživat ako mlady kupit si pre seba čo by chcel ale on nie [...]

Večnost

10.07.2022

Po tom ako som ukončil svôj život sám ,lebo som už nevladal dalej bolo to bolestné na okamžik som pocitil bolest potom som sa ponoril do tmy vchadzal som do tmaveho priestoru rýchlo ma niečo tahalo dopredu ako ked magnet niečo pritahuje ,mal som všelijake pocity aj obavy strach čo bude so mnou ,aj som lutoval že som to urobil ale nemohol som žit dalej nemal som nikoho kto by ma [...]

Dadka

24.07.2021

,Dadka je moja bývalá nadriadená ,je to človek ktorý sa snaží svoju prácu vykonávat čo najlepšie ,je svedomitá pracovíta poctíva priatelska ,na všetko velmi dbá ,má to tažke ale snaží sa ist dalej prácu si vykonáva čo najlepšie ako každý človek to má vo svojom vnutri tažke tak aj ona prežíva vnutorne boje tažkosti je dost citlivá ja verím že vo vnutri je [...]

minister jozef bires, Jozef Bíreš

Prekvapujúci krok Takáča. Odvolal šéfa veterinárnej správy Bíreša

28.03.2024 19:50

Verím, že organizáciu nechávam v takej kondícii, že môže ďalej napredovať, uviedol Bíreš.

Ivan Korčok, Peter Pellegrini

Sebavedomý Korčok a rétor Pellegrini. Podpora neúspešných kandidátov sa nesmie preceňovať, hovorí po dueli politológ

28.03.2024 19:30

Kandidáti majú za sebou druhý duel. V čom vynikol Korčok a v čom Pellegrini?

Rím, Taliansko, koloseum, Forum romanum

Desaťmetrová prepadlina pohltila v Ríme dve autá

28.03.2024 19:29

Prepady ciest a následné diery sa vo veľkých talianskych mestách objavujú často.

Peter Kotlár

Kotlár identifikoval zásahy do ľudských práv a slobôd počas pandémie covidu

28.03.2024 19:02

„Odbornej konferencie“ sa zúčastnila aj ministerka kultúry Šimkovičová.

henrieta krehakova

Štatistiky blogu

Počet článkov: 81
Celková čítanosť: 151923x
Priemerná čítanosť článkov: 1876x

Autor blogu

Kategórie