Založ si blog

Myšlienky

Strach plodí smutok ,hnev a nenavist
najhoršia smrt človeka nieje smrt tela ale ducha
ked do svôjho srdca pusti zlo a pychu
vtedy zabija svoju dušu
najvačším nepriatelom človeka je jeho pyšne a sebecke ja
lebo len ked to si nechá vstupit do srdca
to akoby si pustil nepriatela k sebe
najvačším vítazstvom človeka je ked vie premôct pychu
a vie odpustit vtedy najde pokoj v sebe
smrt nieje koniec ,koniec je ked nemáš už nadej a nevieš milovat
najvačšia tragedia človeka je ked lásku premení na nenavist
človek si uzdravuje telo aj dušu vtedy ked vyženie zo srdca
hnev ,nenavist premeni na lásku
vtedy aj smutok odíde a prichadza radost
ale ked v sebe nosí jed nenavisti a hnevu vtedy
si neniči len telo ale najma dušu
chceš najst poklad hladaj dobreho priatela vtedy ho najdeš
ked miluješ maš poklad v sebe
láska je enrgia a sila kto sa jej drží ten nikdy nezahynie
najma jeho duša
ale kto si vpusti zlo do srdca ten sa už pomaly zabíja
najma svoju dušu svoje ja
pýcha ničí tvoje vnutro ale pokora ho liečí
dve sily bojuju v tebe láska a strach
strach je prirodzeny každy človek ho má
len ho musi vediet ovladat lebo ak nie
strach ovladá jeho ,strach je najvačši nepriatel
jedine vtedy môžeš nad ním zvitazit ked si vieš pre lásku srdce otvorit
láska strach zniči aj všetko zlo
ked tužíš po uspechu aby ta ini milovali tak vždy bud sám sebou
nikdy sa nepretvaruj
na klamstve sa vztah stavat nedá na všetko sa raz príde
ked ta priatel oklame už mu viac nedokažeš verit
ale ked ho máš rád tak mu dokažeš odpustit
dáš mu dalšiu šancu len preto že v srdci k nemu lásku máš
tažke je odpuštat len láska a pokora srdca to dokaže
pýcha bráni srdcu odpustit lebo sa kvôli pýche
cíti poníženy ked ho oklame alebo ubliži inak
ked pýchu v sebe budeš mat nikdy sa nenaučíš milovat
a nebudeš vediet ani odpuštat
ked ta priatel sklame aj neviem kolkokrát
vieš mu vždy odpustit ak ho máš v srdci naozaj rád
ked máš niekoho rád berieš ho takeho aky je
chyby na nom nehladaš
ak ich hladaš tak ho zo srdca nemáš rád
ked zbadáš faloš na priatelovi to akoby ti dýka prebodla
srdce táto rana sa tak lahko nezahoji
jedine kto ju vie zahojit je láska
len vtedy najdeš pokoj a radost ak ju v srdci máš

Carlo Acutist

30.08.2022

Carlo bol jedinečný ludsky chlapec ,prežil síce krátký ale plnokrestansky život miloval Ježiša najma v eucharistii odkial čerpal silu pre seba aby vedel zvladat svôj každodenny život najma duchovny ako sa spravat k iným , pomahal kde mohol bezdomovcom nosil jedlo čo si usporil zato im kupoval spacaky a najme jedlo mohol si uživat ako mlady kupit si pre seba čo by chcel ale on nie [...]

Večnost

10.07.2022

Po tom ako som ukončil svôj život sám ,lebo som už nevladal dalej bolo to bolestné na okamžik som pocitil bolest potom som sa ponoril do tmy vchadzal som do tmaveho priestoru rýchlo ma niečo tahalo dopredu ako ked magnet niečo pritahuje ,mal som všelijake pocity aj obavy strach čo bude so mnou ,aj som lutoval že som to urobil ale nemohol som žit dalej nemal som nikoho kto by ma [...]

Dadka

24.07.2021

,Dadka je moja bývalá nadriadená ,je to človek ktorý sa snaží svoju prácu vykonávat čo najlepšie ,je svedomitá pracovíta poctíva priatelska ,na všetko velmi dbá ,má to tažke ale snaží sa ist dalej prácu si vykonáva čo najlepšie ako každý človek to má vo svojom vnutri tažke tak aj ona prežíva vnutorne boje tažkosti je dost citlivá ja verím že vo vnutri je [...]

putin, kim

Putin podal Kimovi pomocnú ruku: Zablokoval dohľad OSN nad sankciami voči KĽDR

28.03.2024 22:10

Kroky Ruska podľa hovorcu amerického ministerstva zahraničných vecí Matthewa Millera "cynicky oslabujú" medzinárodný mier

Juraj Blanár

Blanár: Vstup do NATO bol významný krok, potvrdzujúci váhu aj dnes

28.03.2024 21:53

Aliancia je predovšetkým obranná a mierová organizácia, zdôraznil minister.

Izrael Palestína Hamas Vojna humanitárna pomoc

Súdny dvor nariadil Izraelu, aby nebránil humanitárnej pomoci smerujúcej do Gazy

28.03.2024 21:38

Hlavný súdny orgán OSN reagoval na podnety Juhoafrickej republiky. Tá obvinila Izrael z genocídy.

Tragická nehoda slovenského autobusu v Chorvátsku.

Autobus v JAR sa zrútil z mosta, zahynulo 45 cestujúcich

28.03.2024 21:15

Nehodu prežilo len osemročné dieťa, ktoré záchranári previezli s vážnymi zraneniami do nemocnice.

henrieta krehakova

Štatistiky blogu

Počet článkov: 81
Celková čítanosť: 151924x
Priemerná čítanosť článkov: 1876x

Autor blogu

Kategórie