Založ si blog

Záhrada Pokoja

Niekde na púšti je zasadená nádherná záhrada
je to velkolepá oáza
kto do nej ráz vkročí ten lásku tam zočí
je to lúka plná pokoja
miesto kvetín je tam radost a priatelstvo
žiadná smutná samota
stromy rodia lásku a radost
tam nenajdeš žiadnu žalost
rieka tam prudí čistá ako kryštal
lebo na jej dňe prebýva radost čistá
tam nikdy nie si sám
smutok tam do tvojej duše nepride
do očí ti slza nevzide
lebo záhrada ti len lásku vlievá
pokoj a radost vtedy jasá tvoja duša celá
prameň ktorý ovlažuje celý kraj
je dobro ktore sidlí tam
ktore ta ovlaží a radost do srdca
ti navratí
najdeš v nej štastie ale najme
lásku radost pokoj
priatelstvo ktore stoji zato
a je viac ako sveta zlato
lebo je v nom láska ukrytá
radost ktorá nikdy nekonči
ani neunaví
tvoje srdce smutok preto nikdy nezaplaví
ani strach tam nepride
len láska tam miesto najde
pokoj a radost
vtedy pocitiš dokonale štastie
máš v sebe púšt prázdnotu
v sebe máš tu nádhernu záhradu
len ju musíš objavit
a láskou svoje srdce naplnit
vtedy budeš večne štastný
ked budeš milovat a svoje srdce
darovat vtedy pokoj a radost najdeš
priatelstvo objaviš
vtedy záhradu pokoja v sebe nikdy nestratíš

Carlo Acutist

30.08.2022

Carlo bol jedinečný ludsky chlapec ,prežil síce krátký ale plnokrestansky život miloval Ježiša najma v eucharistii odkial čerpal silu pre seba aby vedel zvladat svôj každodenny život najma duchovny ako sa spravat k iným , pomahal kde mohol bezdomovcom nosil jedlo čo si usporil zato im kupoval spacaky a najme jedlo mohol si uživat ako mlady kupit si pre seba čo by chcel ale on nie [...]

Večnost

10.07.2022

Po tom ako som ukončil svôj život sám ,lebo som už nevladal dalej bolo to bolestné na okamžik som pocitil bolest potom som sa ponoril do tmy vchadzal som do tmaveho priestoru rýchlo ma niečo tahalo dopredu ako ked magnet niečo pritahuje ,mal som všelijake pocity aj obavy strach čo bude so mnou ,aj som lutoval že som to urobil ale nemohol som žit dalej nemal som nikoho kto by ma [...]

Dadka

24.07.2021

,Dadka je moja bývalá nadriadená ,je to človek ktorý sa snaží svoju prácu vykonávat čo najlepšie ,je svedomitá pracovíta poctíva priatelska ,na všetko velmi dbá ,má to tažke ale snaží sa ist dalej prácu si vykonáva čo najlepšie ako každý človek to má vo svojom vnutri tažke tak aj ona prežíva vnutorne boje tažkosti je dost citlivá ja verím že vo vnutri je [...]

Štefan Harabin, ta3

VIDEO: Prezidentský kandidát Štefan Harabin. Rusko nepovažuje za agresora, chce neutralitu Slovenska

19.03.2024 07:00

O post prezidenta Slovenskej republiky vo voľbách v roku 2024 sa uchádza 10 ľudí.

vojna na Ukrajine

ONLINE: Michel: Aby bol v Európe mier, musí sa pripraviť na vojnu. Volá po vojnovej ekonomike

19.03.2024 06:15, aktualizované: 09:06

Ak nebude reakcia EÚ správna a neposkytne Ukrajine dostatočnú podporu, aby zastavila Rusko, budeme ďalší na rade, tvrdí šéf Európskej rady Michel.

Putin

Putinov triumf odobrili hostia z AfD. Ako ruské voľby "monitorovali" extrémisti z Nemecka

19.03.2024 06:00

Aby prezidentským voľbám dodal zdanie legitimity, Putin si ako pozorovateľov pozval poslancov nemeckej strany AfD.

anketa, kandidáti na prezidenta 2024

ANKETA: Osem kandidátov na prezidenta odpovedalo na 19 otázok. Tu sú všetky odpovede

19.03.2024 06:00

Do ankety sa zapojilo 8 z 10 kandidátov. Líder SNS Andrej Danko sa vzdal v prospech Štefana Harabina. Milan Náhlik a Štefan Harabin do uzávierky neodpovedali.

henrieta krehakova

Štatistiky blogu

Počet článkov: 81
Celková čítanosť: 151720x
Priemerná čítanosť článkov: 1873x

Autor blogu

Kategórie