Založ si blog

Slnko (Text )

Ked slnko sem vchadza  a prebudza kraj  hory ožiari a prichadza jar

  ked lesy už svietia  tym slnkom zlatým  ktore sa usmieva na ten kraj krásny

 

 

to slnko sa usmieva na ten naš svet

na horach doznieva vtáči let

slnko sa kupe v tom v tom kraji snov

ten kraj je tak nadherny ja tužim po nom

 

lesy sa kupu v tom lesku snov

zlatiste luče maju na horach dom

ten dom je tak krasny

prichadza don to zlate slnko

prebyva v nom

 

to slnko sa usmieva na ten naš svet

na horach doznieva vtači let

slnko sa kupe v tom v tom kraji snov

ten kraj je tak nadherny ja tužim po nom

 

vrchy sa tyčia okrašluju kraj

je v nich tá radost ktora je v nás

ked na ne pozeram a citim jas

ktory osvecuje to čo je v nás

 

to slnko sa usmieva na ten náš svet

na horách doznievá vtáči let

slnko sa kúpe v tom v tom kraji snov

ten kraj je tak nadherny ja tužim po nom

 

rieka tu tečie a luče su v nom

ktore sa kupu v tom zrkadle snov

slnko sa diva a odraža v nom

svoj krasny jas ktory sa ponara don

lesy už zneju v tej hymne slov

ktore sem prudia z tych zlatistych hôr

 

to slnko sa usmieva na ten náš svet

na horach doznieva vtáči let

slnko sa kupe v tom v tom kraji snov

ten kraj je tak nadherny ja túžim po nom

Carlo Acutist

30.08.2022

Carlo bol jedinečný ludsky chlapec ,prežil síce krátký ale plnokrestansky život miloval Ježiša najma v eucharistii odkial čerpal silu pre seba aby vedel zvladat svôj každodenny život najma duchovny ako sa spravat k iným , pomahal kde mohol bezdomovcom nosil jedlo čo si usporil zato im kupoval spacaky a najme jedlo mohol si uživat ako mlady kupit si pre seba čo by chcel ale on nie [...]

Večnost

10.07.2022

Po tom ako som ukončil svôj život sám ,lebo som už nevladal dalej bolo to bolestné na okamžik som pocitil bolest potom som sa ponoril do tmy vchadzal som do tmaveho priestoru rýchlo ma niečo tahalo dopredu ako ked magnet niečo pritahuje ,mal som všelijake pocity aj obavy strach čo bude so mnou ,aj som lutoval že som to urobil ale nemohol som žit dalej nemal som nikoho kto by ma [...]

Dadka

24.07.2021

,Dadka je moja bývalá nadriadená ,je to človek ktorý sa snaží svoju prácu vykonávat čo najlepšie ,je svedomitá pracovíta poctíva priatelska ,na všetko velmi dbá ,má to tažke ale snaží sa ist dalej prácu si vykonáva čo najlepšie ako každý človek to má vo svojom vnutri tažke tak aj ona prežíva vnutorne boje tažkosti je dost citlivá ja verím že vo vnutri je [...]

SR Bratislava RTVS protestný pochod BAX

Progresívci sa pre schválené zmeny v RTVS oblečú do čiernej, avizujú protesty. Podľa SaS urobí vláda z RTVS dezinformačné médium

24.04.2024 17:41

Poslankyňa Zora Jaurová povedala, že upravená verzia zákona je rovnakou hrozbou, ako pôvodná verzia.

Fico

Fico chce prešetriť prideľovanie spisov na Najvyššom súde. Prideľujú sa transparentne, kontrola bola arogantná, odpovedá Šikuta

24.04.2024 16:51, aktualizované: 17:25

Podľa šéfa Smeru je podozrivé, že najcitlivejšie veci pripadali senátu 5T sudcu Juraja Klimenta.

Rusko, Ukrajina, vojna, konflikt, Donbas

Omilostení zločinci páchajú v Rusku zverstvá. Brutálne vraždy a znásilnenia veteránov z frontu otriasli krajinou

24.04.2024 16:17

Bývalý vojak svoju obeť najskôr uškrtil a potom rozrezal jej telo na menšie časti, ktoré natlačil do dvojice kufrov. Ďalší brutálne zavraždil a znásilnil penzistku.

súdna rada výbor

Výbor odobril odvolanie členov súdnej rady, Mazák a Majerník to odmietajú

24.04.2024 15:20, aktualizované: 18:00

Koaliční poslanci odvolávanie odôvodňujú stratou dôvery a pochybnosťami o svedomitom výkone právomocí členov.

henrieta krehakova

Štatistiky blogu

Počet článkov: 81
Celková čítanosť: 152385x
Priemerná čítanosť článkov: 1881x

Autor blogu

Kategórie