Založ si blog

Deň kedy odišla II

Otec povedal Nele viem ked mama umrela ťažko si to znášala a teraz tvoja kamarátka ktora tí bola ako sestra ale nemôžeš sa sa takto uzatvárať dcérka nájdi si iných priateľov nesed doma stale .moc si sa upnula po smrti mamy na Denisu to nebolo dobre .Nela nato neboj oci nejak to zvládnem ale Deni mi chýba a veľmi .zajtra pôjdem na jej hrob a zastavim sa aj u mamy na hrobe môžme ísť spolu hovorí otec nie oci ja chcem ísť sama nemôžeš byť stale sama Neli povedal otec pôjdeme spolu moja áno ?tak dobre povedala Nela nechcela sa s ním dohadovat .nechceš jest urobil som tvoje obľúbené cestoviny nie oci nemám hlad povedala Nela otec nato veď to máš rada musíš jest voľačo malo ješ povedal .Nela jem oci veď som unavená idem si ľahnúť čo je z tebou dievča ?pýtal sa otec to tá to tak vzalo smrť Deni áno oci povedala ale bude to dobre neboj .ako vošla do izby rozplakala sa srdcervucim plačom .bola zúfalá až z toho Nela bola aj dosť citlivá odkedy stratila mamu .a teraz zabila nechtiac svoju kamarátku bože ako je to jej ľúto ako jej chýba ako by jej povedala ako ju to mrzí že jej nechcela ublížiť tak .objala by ju ale teraz je neskoro bože ako ju to trapi a ničí vo vnútri .Nela nemohla zaspať bola aj hladná predsa by so dala tie cestoviny teraz .šla do kuchyne nabrala si jest chutili jej zjedla dosť potom šla spat otec ju videl a povedal no vidíš ako tí chutilo som rád moja .Nela nato oci boli výborne .a potom musela utekať na toaletu vyvrátila to ked si spomenula na Denisu .zas mala prázdny žalúdok nemohla zaspať .ked konečne zaspala snívalo sa jej o Denise pozerala na ňu tak smutne nič nehovorila Nela jej hovorila nechcela som tá zabiť odpust mi to prosím ale Denisa mlcala vo sne .potom odišla Nela sa zobudila do školy sa jej nechcelo vôbec ako vždy a teraz vôbec po tomto ako s tým dokáže žiť .ako s tým bude žiť ďalej ?! s tou vinou veď je vrahyna svojej kamarátky najlepšej sestry taká bola pre ňu .Nela išla do školy tam nevnimala nič sedela bez záujmu apaticky .spolužiaci boli veselí ako vždy živo čakala ju maturita ale vôbec sa na ňu nepripravovala bolo jej to jedno teraz Denisa mala tiež maturovať ale už nebude ked jej niet .Nela potom šla domov pustila telku a zas Denisa v nej zlakla sa až zkrikla čo mám halucinacie bože veď je mŕtva .vypla telku .šla von kde pôjde šla cez ten park kde sa to stalo .ten obraz sa jej vracal .ako tam ležala ten pohľad tie oci .Denisa bola ináč krásna krajšia ako Nela aj veselsia priateľská mala priateľov a Chrisa a dosť pomáhala jej a teraz už nechcela už ju nechcela a to sa Neli dotklo ked jej povedala že chce byť s Chrisom viac ako s ňou .prečo jej to povedala tak urobila veď nikoho nemála okrem nej a ona len s ním chcela byť .ako ho len nenavidela Chrisa nebyť jeho nestalo by sa nič bola by žila .Nela rychlo šla preč z parku .prišla domov otec este nebol doma pozrela do chladničky boli tam este cestoviny ohriala si zjedla trochu žalúdok sa jej dvíhal zss jej bolo na vracanie myslela že to zas vyvráti .ale udrzala to .pozrela do kníh ale myšlienky mala inde .potom prišiel otec šli na cintorín na mamin a potom Denisin hrob bol čerstvý tam leží jej priateľka jej sestra slzy jej vyšli zabila ju bože to jej nik neodpusti sepkala prosím odpusti mi to .na hrobe boli kvety vence jej fotka na nahrobku ako sa usmieva na nej vždy bola usmievava a veselá .strašné čo sa stalo povedal otec take mlade skvelé dievča verím ti Neli že tí chýba aj bude no najmä rodičom mali by sme k ním raz ísť čo povieš ? Nela sa prelakla k ním áno povedal otec veď ste boli ako sestry prejaviť im žiaľ .musia veľmi trpieť stratiť dieťa to je strašné .Nela tak dobre povedala pôjdeme .ked k ním išli mala Nela strach z toho pozrieť sa im do oci .zabila im dcéru mala este malú sestru ked tam prišli otvorila im Denisina matka utrapena videla na nej Nela šli dnu bol aj otec doma aj mala Nikol jej sestra .povedala im matka je to ťažké chýba nám a ako prečo len išla cez ten park ?a ty Neli prečo ste sa rozišli tam veď bola noc .Nela nato ona chcela ja som hovorila že pôjdeme spolu klamala Nela .matka jej hovorí čo sa jej len mohlo stat aj Chris je z toho na nič moc ju miloval aj tebe chýba veď ste boli ako sestry dosť tí pomáhala .Nela tiež mala slzy v očiach áno moc mi chýbať bude poďme oci domov neni mi dobre .dobre povedal otec ideme prepáčte musíme chápem povedala matka na stolíku bol položený obraz jej kamarátky hľadelá z nej veselá dievčina jej mŕtva kamarátka Nela cítila akoby ten obraz ožil utekala až .otec jej hovorí čo je to s tebou ?Nela nato neviem nebolo mi dobre .prišli domov Nela šla do izby .plakala ale už nie moc cítila otupenost musí to niekomu povedať .na druhy deň šla za Denisinou matkou a povedala jej ako to bolo matka na ňu pozerala a povedala ako si to mohla veď Deni tí tak pomáhala zabila si mi dcéru ako si mohla mlcat takto .Nela nato nechcela som ju zabiť verte mi nechcela bola to nehoda padla na ten kameň .odíď kričala matka Nela išla potom šla domov .otec prišiel povedal dnes si urobíme niečo dobre a v tom niekto zvonil prišla polícia Nelu zobrali otcovi potom povedala všetko bol z toho zruteny Nela dostala psychiatrickú liečbu bola to nehoda tak dostala podmienku ale aký život ju caka pre všetkých bude vrahom aj tak .Nela sa liečila ked sa vrátila snažila sa ďalej žiť ale bolo to ťažké stale mala v mysli jej obraz sice už ju to tak netazilo ale Denisa jej bude stale chýbať a nevie či jej to tam hore odpustila dúfa že áno .jej matka jej to neodpusti vie to veď prišla o dcéru .o svoje dieťa .noce mala pokojnejšie ani v telke ju už nevidela tak verí že jej to odpustila .kazdy deň ju o to prosí .teraz chodí do práce na vysokú nešla zvlada to ako tak .ale nato nikdy nezabudne na ten deň kedy sa to stalo kedy odišla a slzy jej vyšli .hovorila vždy som tá mala rada odpust mi .a dúfa že jej raz odpusti .Nela nemala priatela žila s otcom ten bol k nej i nadalej ako bol neodsúdil ju len ľutoval veď je to jeho dcéra potrebuje ho nemá nikoho .Nela priateľov nemala bola sama väčšinou .bolo jej tak lepšie aspoň nevidela tie pohľady plné pohrdania a nenávisti .Chris si našiel ženu a má rodinu .tiež to Nele neodpustil .Nela žije ďalej ale skôr prežíva a dúfa že nájde niekoho kto ju neodsudi .ale človeka ako Denisu nenájde viac .

 

Carlo Acutist

30.08.2022

Carlo bol jedinečný ludsky chlapec ,prežil síce krátký ale plnokrestansky život miloval Ježiša najma v eucharistii odkial čerpal silu pre seba aby vedel zvladat svôj každodenny život najma duchovny ako sa spravat k iným , pomahal kde mohol bezdomovcom nosil jedlo čo si usporil zato im kupoval spacaky a najme jedlo mohol si uživat ako mlady kupit si pre seba čo by chcel ale on nie [...]

Večnost

10.07.2022

Po tom ako som ukončil svôj život sám ,lebo som už nevladal dalej bolo to bolestné na okamžik som pocitil bolest potom som sa ponoril do tmy vchadzal som do tmaveho priestoru rýchlo ma niečo tahalo dopredu ako ked magnet niečo pritahuje ,mal som všelijake pocity aj obavy strach čo bude so mnou ,aj som lutoval že som to urobil ale nemohol som žit dalej nemal som nikoho kto by ma [...]

Dadka

24.07.2021

,Dadka je moja bývalá nadriadená ,je to človek ktorý sa snaží svoju prácu vykonávat čo najlepšie ,je svedomitá pracovíta poctíva priatelska ,na všetko velmi dbá ,má to tažke ale snaží sa ist dalej prácu si vykonáva čo najlepšie ako každý človek to má vo svojom vnutri tažke tak aj ona prežíva vnutorne boje tažkosti je dost citlivá ja verím že vo vnutri je [...]

Európska únia / EÚ / Brusel /

Hrabko: EÚ nemôže meniť eurofondy podľa výsledkov parlamentných volieb

20.04.2024 07:52

List KDH do Bruselu, ktorý žiada, aby občania Slovenska neboli trestaní odobraním eurofondov, považuje publicista za posolstvo dovnútra štátu.

vojna na Ukrajine, Charkov

ONLINE: Chcú Rusi obsadiť Charkov? Lavrov naznačil, že by tvoril 'sanitárnu zónu' okolo Ruska

20.04.2024 07:35

Ruský záujem o Charkov môže súvisieť s vytvorením "sanitárnej zóny" okolo ruských obcí, aby boli mimo dostrelu ukrajinskej armády.

archeológovia, Kremnička, Banská Bystrica

Unikát na Slovensku aj v okolitých štátoch: Miesto brutálnych popráv skúmajú archeológovia

20.04.2024 07:00

V lokalite krvavého masakru ide o novátorský počin slovenskej archeológie. V banskobystrickej časti Kremnička odštartovali výskum na mieste masových popráv.

henrieta krehakova

Štatistiky blogu

Počet článkov: 81
Celková čítanosť: 152292x
Priemerná čítanosť článkov: 1880x

Autor blogu

Kategórie