Založ si blog

Emigranti Cesta za Slobodou

Mnohí tychto ľudí neprijímajú pozerajú na ných s odporom majú strach z nich .sú to ľudia čo opustili svoje domovy vlasť a šli niekam nevedia kam .hladaju slobodu túžia po lepšom živote .

Doma prezivali každodenný strach z toho či prežijú deň .tá nesloboda vyjsť na ulicu .preto sa rozhodli že už takto nebudú žiť a išli .sú zúfalí ked ich nechcú vidia ten strach nenávisť u ľudí dotýka sa ich to určite .kazdy môže byť v tej situácii že bude musieť opustiť domov a ísť preč do cudzej krajiny ako by sa cítil keby videl tu nevraživosť, u tých ľudí, .ako by mu asi bolo zle určite aj týmto ľuďom tak je .vidia to pohŕdanie sú zúfalí až robia to čo by nerobili silou mocou sa chcú dostať za hranice chcú žiť a nie prežívať ten strach a hrôzu, čo museli doma .mala som voči ním averziu pozerala som sa na ných tiež zo strachom .ale si uvedomujem že sú to nešťastní a zúfalí ľudia čo hladaju pomoc slobodu .žiť svoj každodenný život bez strachu o svoj život .nie sú to teroristi ale obyčajní ľudia ktorí nesúhlasia s teroristami chcú pokoj mier strechu nad hlavou pochopenie prijatie .pomoc a hlavne slobodu lepšie žiť .celé rodiny utekajú s deťmi .majú to ťažké a dosť .len ten to pochopí úplne kto take niečo prežil .chcú žiť ako iní veď kazdy človek chce žiť mať sa dobre nemať strach o svoj život .tak aj oni túžia po tom a idú za tým držím im prsty nech nájdu to čo hladaju pokoj a slobodu .sú to ludia čo potrebuju pomoc. 

 

Carlo Acutist

30.08.2022

Carlo bol jedinečný ludsky chlapec ,prežil síce krátký ale plnokrestansky život miloval Ježiša najma v eucharistii odkial čerpal silu pre seba aby vedel zvladat svôj každodenny život najma duchovny ako sa spravat k iným , pomahal kde mohol bezdomovcom nosil jedlo čo si usporil zato im kupoval spacaky a najme jedlo mohol si uživat ako mlady kupit si pre seba čo by chcel ale on nie [...]

Večnost

10.07.2022

Po tom ako som ukončil svôj život sám ,lebo som už nevladal dalej bolo to bolestné na okamžik som pocitil bolest potom som sa ponoril do tmy vchadzal som do tmaveho priestoru rýchlo ma niečo tahalo dopredu ako ked magnet niečo pritahuje ,mal som všelijake pocity aj obavy strach čo bude so mnou ,aj som lutoval že som to urobil ale nemohol som žit dalej nemal som nikoho kto by ma [...]

Dadka

24.07.2021

,Dadka je moja bývalá nadriadená ,je to človek ktorý sa snaží svoju prácu vykonávat čo najlepšie ,je svedomitá pracovíta poctíva priatelska ,na všetko velmi dbá ,má to tažke ale snaží sa ist dalej prácu si vykonáva čo najlepšie ako každý človek to má vo svojom vnutri tažke tak aj ona prežíva vnutorne boje tažkosti je dost citlivá ja verím že vo vnutri je [...]

nemecko, polícia, polizei

Nemecká polícia zastrelila muža, ktorý sa s mačetou vyhrážal v knižnici

23.04.2024 23:40

Podľa vyhlásenia bol tento muž polícii známy už skôr. Jeho motív vyhrážania sa v knižnici zatiaľ nie je objasnený.

Systém Patriot, PVO

Le Monde: Mnohé krajiny EÚ sa nechcú s Kyjevom deliť o svoju protivzdušnú obranu

23.04.2024 21:45

Šéfovia vlád jednotlivých krajín si dávali dobrý pozor, aby neurobili žiadny konkrétny sľub.

Izrael Palestína Gaza Hamas Rukojemníci Prepustenie

Vojna v Gaze trvá 200 dní. Izrael zosilnil údery, nariadil nové evakuácie na severe

23.04.2024 20:55

Ostreľovanie severu palestínskeho územia bolo za posledný deň jedno z najintenzívnejších od začiatku vojny.

USA Izrael Gaza univerzity protesty

Polícia zatýkala na pro-palestínskych protestoch na univerzite v New Yorku

23.04.2024 19:49

Biely dom antisemitské vyjadrenia počas študentských protestov na viacerých univerzitách slovne odsúdil.

henrieta krehakova

Štatistiky blogu

Počet článkov: 81
Celková čítanosť: 152362x
Priemerná čítanosť článkov: 1881x

Autor blogu

Kategórie