Založ si blog

Bytost vo Svetle

Nik ho nevidel nevie aky je ,ked na neho myslim do mna prudi taky zvlaštny pocit energia sila ,je v nom niečo krásne ,v nom je energia ktora všetko drži vesmir planety hviezdy ,je to osoba byva vo svetle ,je to krásna bytost

je v nom dobro pokoj ,ma aj zmysel pre humor ,bol od začiatku je tajomny zvlaštny ,bol na zemi ako človek pred dvetisicmi rokov ,pišem o nom rada pišem o tejto bytosti o Bohu ,niektori neveria že je že existuje ja verim že je ,existuje viem to nielen verim ,pomaha ludom dost aj ked to tak nevidia ,aky može byt ? ako vyzerá ? to sa tažko opisuje ked ho nik nevidel ,je to energia ? svetlo ? byva vo svetle je to osoba ? duch ? je to osoba ano ,ina ako my ludia ale mame z neho niečo ,aky je Boh ? je v nom niečo zvlaštne aj krásne tajomne ,vie sa aj nahnevat aj odpuštat ale hlavne dat lasku ,ma v sebe pocity určite citil smutok z padu anjelov a ppotom aj ludi ked padli ,prudi z neho sila pokoj aky nik nepozna tu ,prijemny pocit dava inym ,musi byt velmi krásny ,užasna energia ktoru má ,to je ta energia ktora drži hviezdy planety na svojich miestach ,nechcel byt sám tak tvoril svet človeka ,možno sa citil dost sám ktovie ,chcel mat niekoho pri sebe ,aby bol s nim ,mat priatela priatelov ,ludia hovoria ako boh može dopuštat zle veci či to nevidi ,vidi určite a vie prečo to je prečo sa to robi prečo to nechava ma nato svoj dovod ktori my nechapeme teraz ,ale potom určite pochopime ,prečo jje zlo prečo to nechava tak bez trestu pytame sa často aj Boh smuti a smuti dost určite ,z toho čo sa deje ,nechal a dal nam slobodu vybrat si zlo alebo dobro a my sme si vybrali ,on nenuti človeka nechce lebo vie že by to nebolo dobre sam chce aby sa človek rozhodol aby sam chcel byt s nim nie z donutenia ,preto to zlo nechava aby človek sam nato prišiel čo robi a zmenil sa ,nie nasilu trestom ale aby to sam chcel zo svojej vôle ,je teraz dost tažka doba honba za peniazmi uspechom ,vela stresu z toho su choroby najma psychicke ,stvoril pre nas raj a ten sme si zničili ,ajj v jeho očiach bol a je smutok ,sklamanie ,že si človek zvolil zlo ,Boh nepozera len zo svojho tronu nieje tak vzdialeny ale je tu pri nas blizo nás ,pomaha nám aj ked si to neuvedomujeme ,kolkokrat sa citime sami akoby nas aj Boh opustil nieje to tak nam sa to len tak vidi zdá ,akoby sa obratil proti nám ,ale je pri nas tu nevidime ho ale je tu ,prečo vlastne odkial prišiel ? hovori sa že bol odjakživa ,nik ho neutvoril bol vždy ,je stále akoby mlady ,nestarne ,u človeka telo starne ale duch nie ,chcem skor pisat aky je Boh tato bytost vie vytvorit všetko krásne okolo neho je všetko určite velkolepe ,myslim si že je to duch ale ma svoj tvar nie uplne telo ,je to ine telo plne akoby svetla krásnej energie ,energie ktora dava život silu ,a dobro ,

 

Carlo Acutist

30.08.2022

Carlo bol jedinečný ludsky chlapec ,prežil síce krátký ale plnokrestansky život miloval Ježiša najma v eucharistii odkial čerpal silu pre seba aby vedel zvladat svôj každodenny život najma duchovny ako sa spravat k iným , pomahal kde mohol bezdomovcom nosil jedlo čo si usporil zato im kupoval spacaky a najme jedlo mohol si uživat ako mlady kupit si pre seba čo by chcel ale on nie [...]

Večnost

10.07.2022

Po tom ako som ukončil svôj život sám ,lebo som už nevladal dalej bolo to bolestné na okamžik som pocitil bolest potom som sa ponoril do tmy vchadzal som do tmaveho priestoru rýchlo ma niečo tahalo dopredu ako ked magnet niečo pritahuje ,mal som všelijake pocity aj obavy strach čo bude so mnou ,aj som lutoval že som to urobil ale nemohol som žit dalej nemal som nikoho kto by ma [...]

Dadka

24.07.2021

,Dadka je moja bývalá nadriadená ,je to človek ktorý sa snaží svoju prácu vykonávat čo najlepšie ,je svedomitá pracovíta poctíva priatelska ,na všetko velmi dbá ,má to tažke ale snaží sa ist dalej prácu si vykonáva čo najlepšie ako každý človek to má vo svojom vnutri tažke tak aj ona prežíva vnutorne boje tažkosti je dost citlivá ja verím že vo vnutri je [...]

vojna na Ukrajine, Charkov

Poľsko chce poslať Ukrajincov domov bojovať. Podľa ministra sú Poliaci pobúrení, keď vidia mladých z Ukrajiny vysedávať v ich kaviarňach

25.04.2024 06:24

Poľsko je pripravené pomôcť Ukrajine pri návrate mužov vo vojenskom veku, uviedol poľský minister obrany Wladyslaw Kosiniak-Kamysz.

SR ÚV MZ Fico Dolinková rokovanie kontrola TK BAX

Kontrolóri o stave zdravotníctva: Štát na jeho riadenie rezignoval, dôsledky pre pacientov sú alarmujúce

25.04.2024 06:05

Nemáme prehľad o financiách, nemodernizujeme a najakútnejším problémom je chýbajúci lekársky a ošetrovateľský personál.

vojna na Ukrajine, Bachmut

ONLINE: Pistorius: Rusi už vyrábajú viac zbraní, než potrebujú proti Ukrajine

25.04.2024 06:00

Veľká časť toho, čo sa vyrobí v ruských vojenských závodoch, nemieri na front na Ukrajine, ale končí v skladoch, tvrdí nemecký minister obrany Boris Pistorius.

Špióni

Kradnuté technológie, sabotáže aj plánované útoky. Európu zaplavujú čínski a ruskí špióni

25.04.2024 06:00

Špiónov, ktorí pracovali pre Čínu, zadržali v Británii aj v Nemecku. Ruských, ktorí pripravovali aj útoky, odhalila nemecká polícia.

henrieta krehakova

Štatistiky blogu

Počet článkov: 81
Celková čítanosť: 152409x
Priemerná čítanosť článkov: 1882x

Autor blogu

Kategórie